С малката разлика че дизел винаги можеш да си намериш тънкана. ...ама с газта бараш мущукя.
Сакън, не думай. Аз мислех, че си играч и парите не те бъркат, а не като нас селските..опс..фермерски тарикати galinchooo, колкото повече гиър шифтинг, толкова по-добре
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Ок при бравото дизела е отпред, съгласих се, по каталожни данни дизела е по бърз с 0,6 сек до 100км/ч.Я виж м/у пунто 1.2 16V 80к.с. и 1.9JTD 80к.с. какво се получава, като тука разликата в кубатурата на мотора е още по фрапираща.
Разликата в полза на бензиновия мотор си е правилна.Началното ускорение е по добро.Но да не забравяме,че скоростите на бензиновия автомобил са по дълги и оборотите са в повечко.Ама дълги,дълги колко да са дълги... 3та и до там.От там вече бензина умира,докато дизела продължава да дърпа и на 4та,5та и 6та ако има.И ако трябва да изпревариш някой съм слизал до 3та.Пък недай си боже и си вкл.климатик.Умира тотално.Докато при дизела не виждам разлика дали ще е вкл. или изключен климатика.За мен реално това е разликата.Може да няма добър старт,но дърпа на всички скорости,а комфорта да не превключваш скорости,да изпревариш на 5та бързо и климатика да ти е постоянно на "ON"е голям.....
Колега ти сериозно ли ?Сравняваме атмосферна бензинка 1.2 литра с 1.9 литров двигател с турбокомпресор, който може би се равнява на около 3 - 3.5 литра атмосферен ?
Хахахахаха ти представяш ли си с 5 литровата бутилка в краката и с вентилчето хахахаха :D. Какво ли не измисля българина да скатае някой лев. Не му пука ще гръмне ли или просто ще се запали :D
С малката разлика че дизел винаги можеш да си намериш тънкана. ...ама с газта бараш мущукя.
Сакън, не думай. Аз мислех, че си играч и парите не те бъркат, а не като нас селските..опс..фермерски тарикати galinchooo, колкото повече гиър шифтинг, толкова по-добре
Точно щото съм играч и не ме бъркат парите, вадя и плащам на някой дето е краднал от шефа си 200 литра нафта на лев и двадесет
Ок при бравото дизела е отпред, съгласих се, по каталожни данни дизела е по бърз с 0,6 сек до 100км/ч.Я виж м/у пунто 1.2 16V 80к.с. и 1.9JTD 80к.с. какво се получава, като тука разликата в кубатурата на мотора е още по фрапираща.
Разликата в полза на бензиновия мотор си е правилна.Началното ускорение е по добро.Но да не забравяме,че скоростите на бензиновия автомобил са по дълги и оборотите са в повечко.Ама дълги,дълги колко да са дълги... 3та и до там.От там вече бензина умира,докато дизела продължава да дърпа и на 4та,5та и 6та ако има.И ако трябва да изпревариш някой съм слизал до 3та.Пък недай си боже и си вкл.климатик.Умира тотално.Докато при дизела не виждам разлика дали ще е вкл. или изключен климатика.За мен реално това е разликата.Може да няма добър старт,но дърпа на всички скорости,а комфорта да не превключваш скорости,да изпревариш на 5та бързо и климатика да ти е постоянно на "ON"е голям.....
Колега ти сериозно ли ?Сравняваме атмосферна бензинка 1.2 литра с 1.9 литров двигател с турбокомпресор, който може би се равнява на около 3 - 3.5 литра атмосферен ?
Е тои и 5 литров може да е,но в случая е 1,9 и си е 80к.с.Мощноста му е същата като на 1.2.Предполагам че това се гледа все пак,а не кубатурата.
Точно щото съм играч и не ме бъркат парите, вадя и плащам на някой дето е краднал от шефа си 200 литра нафта на лев и двадесет
Те това е баровец! Да чакаш някой да открадне нафта,че да има и за теб. На таквиз баровци мога само да им пожеля един ден да станат шефове и да имат такива служители. Па после тия с газовите уредби били селяни
Много ми е интересен манталитета на българина, значи когато някой реши да спестява от гориво си сменя бензиновата кола и си купува мега уникален дизел и е батка и половина, но когато някой, който реши да си остане на бензин си сложи втора система за алтернативно гориво за да му евтино колкото на големия батка с дизела излиза в очите на другите "тарикат и селянин", че не помня на бате Генчо от Габрово точните думи.От тука нататък в темата ще помоля батките с големите дизели, които са ги купили с цел да икономисват и те пари от гориво някакси повече да не засягат темата с газта, бомбите и т.н., защото в случая излиза, че "крадеца вика дръжте крадеца".Та какво викате за малолитражката 1.2 16V със скромните 114Nm с/у турбаланата с цели 196Nm , харчи повече нормално е, но и върви повече
Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :D
Да, аз си взех печка заради факта, че ми пасва повече на стила на каране, на приемлива цена - но в никакъв случай икономията не е била водещ мотив. Здравината и без проблемността на jtd-то - да, но не и икономията.
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Да батко Генчо и аз си сложих газ не за да ми е икономично а за да се дразнят тия с дизелите като ги минавам да им мирише на газчица, иначе си сипвам 100 октана от бакалията.п.п. +1 глас темата да се заключи, че смисъл няма
Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :D
Ква батка си и какви 30/работника имаш пък ти? До вчера щеше да си тираджия. В друга тема се радваш ,че нафта на 1,50 си зредил. В трета па си готов да миеш кенефи ама повече да не вземаш заем от банка.Па ся си баровец та дрънка. Пази Боже!
Чесно да ви кажа, не съм чел цялата тема, но искам да споделя защо смених бензин+CNG за дизел. По 3 причини: 1.пречеха ми бутилките; 2. стресна ме нещо при последния случай на гръмнала бутилка(на пропан-бутан); 3. Караше ми се нещо по-живо. Няма място за сравнение между 1,8 16V 113hp на бензин и 2,2 126hp turbo нафта На 15.02 ме шибна една кифла с AUDI A4 изодзадзе и ако бях с мареата на метан освен броня, задна врата и разни дреболии, застрахователите сигурно щяха да пишат на огледа и "пране на шофьорска седалка" П.П. Между другото не си спомням Мареата колко килограма беше, + едни още 120 за бутилките, ама Нисана е 1980 кг. живо тегло и е доста по-пъргавелка Ха наздраве!
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :D
Ква батка си и какви 30/работника имаш пък ти? До вчера щеше да си тираджия. В друга тема се радваш ,че нафта на 1,50 си зредил. В трета па си готов да миеш кенефи ама повече да не вземаш заем от банка.Па ся си баровец та дрънка. Пази Боже!
Ръководител съм в Идеал Стандарт ако това има значение. Имам екип от пряко подчинени ми наливам на лев и петдесет но като падне от някъде си вземам да ..защо ? Друго интересува ли те? Ако търсиш работа ела... наемаме персонал. Ще търкаш клозети докато ти паднат ноктите...е пари ще вземеш доволно :D :D
Коментар