Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kay_ написа:
    To 20стр. се сравняваше ЖТД с амт. бензин на газ. И все нещо се изкривяваше в доводите, само и само да не кажат "Да, турбо бензинките са хубави, но на мен си ми допада ЖТД-то".Сега предполагам ще станат пак актуални обясненията за "бомбата в багажника"
    Аз имам два дизелови автомобила на FIAT, единият със стара концепция, другият със сравнително по-нова. Но това не ми пречи да заявя, че турбо-бензинките "са хубави", защото съм карал, нашите бензинови автомобили на FIAT Bravo II_120 Tjet и спортната версия 150Sport. Какво да кажа, мога ли да си изкривя душата, харесват ми. 120 ТJet e много приятен автомобил с мн. добър за бензинов мотор въртящ момент, но 150 Sport e нещо наистина страшно, това не дава да го пипнеш при включен бутон Sport. Е, има и нещо което не ми харесва - разходът на бензин.
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      Абе вие все едно Еверест ще изкачвате с тия коли или ще публикувате някакви супер научини данни в някое научно списание! Кой двигател е по-добър зависи от това кой колко кара и каква кола. Ако си взема голяма кола или навъртам много километри, ще си взема дизел, иначе - бензин. Газификацията изобщо не е опция за мен - не виждам какво му е в плюс, според мен е минус във всички посоки. Навремето, като се чудех дали да взема дизел или бензин, по мои сметки, за да си избия разликата от 2000 лева за дизела трябваше да навъртя около 45000 км, и това без по-скъпия дизел (тогава беше по-скъп) и по-скъпото обслужване. При условие че правя 10-15000 км на година, това изобщо не ми се вижда в плюс.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        didich написа:
        Flow написа:
        А ти какво, ти знаеш ли какви мотори имат ТИР-овете , не само скапаното Ви служебно рено ще отнесат, но и много калинки като твоята ще стоят отзад.
        Знам знам, даже съм се и возил, има няма едни 500 коня и като е без ремаркето като го настъпи и върти гумите, това че се движа на газ, не значи че падам от луната.
        Не не, колега didich, отговорът трябваше да започне така: "Знам, знам, моторите са дизелови " и тогава - коне, турбини, Nm и т.н.Шегувам се, разбира се
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          Stefanaki написа:
          BO написа:
          От тогава от когато всеки може да си позволи да си купи такъв автомобил, а не да цитираме автомобили за по стотици хиляди левове. Капиш?Ама друго не може да измислиш като заяждане в обратна посока. Кофти а? Когато цифрите говорят, че най-бърз през онази сесия на пистата е бил дизел, не може друго да кажеш. Е, може де, ама измъчено и без основа.
          1. Аз не съм посочил нито един автомобил на стойност над 35 000^ в моите постове, за разлика от теб.2. Една сесия на един Тайм Атак с предимно италиански коли не значи нищо.Разбирам, че нямаш доводи и вече почваш да се заяждаш в типичния за теб стил.
          Аз нямам довод. Довода е в линка, който дадох. Дизела е с най-добро време, изпреварвайки всичи турбо бензинки и това е. И аз не говоря отново за 70к лева! Ти чуваш ли се за какви суми отново повдигаш въпроса. Говоря за коли в 4 цифрена сума! Защото ти ако може да си позволиш да си купиш кола за 5 цифрена сума, давайки за пример такива суми приближаващи се до 6 цифрените суми, аз не съм в тази категория и си гледам "простосмъртните" автомобили. Където може да си ги караш всеки ден, да си возиш детето на училище с тях, да ти харчат по 8/100. Защото всички турбо-бензинки, които са в тази листа, не може да правиш това с тях. И накрая дизела пак отгоре. Капиш?
          Stefanaki написа:
          И стига с тези вицове от 8л разход на 3л-дизелов мотор.
          Добре де, моя дизел не беше 3 литра а 2,93, ако има значение, защото знам, че и за това би се захванал, със задвижване на 4-те колела и разхода след 4 години на експлоатация е точно 7,67/100. И за 4 години експлоатация има точно 8 (осем) излизания извън София! Като от последните 3 години има точно 2 излизания извън София. Коментирай ми вица, защото ще ми е интересно.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            Flow, има една част от потребителите, които не биха го казалиЕле, сметкит с газ-та ги има 30страници назад в темата и определено е по-евтино. Аз също карам 10-15к на година. Никой не те кара да караш на газ. ЩВсеки сам си прави сметката
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              Газифицирайте дизелите и се возете още по икономично и няма да има препирни във форума. Някой със Браунов газ няма ли да се обади, че напоследък пак започнаха агитаций за него и как бил магическо гориво.
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                flippy89 написа:
                Газифицирайте дизелите и се возете още по икономично и няма да има препирни във форума. Някой със Браунов газ няма ли да се обади, че напоследък пак започнаха агитаций за него и как бил магическо гориво.
                А бе истината е в електричарките, ама те още не са намесени в тази тема.И винаги съм се чудил как някой с някакъв убит 4 цилиндров бензинов двигател разправя, че му харесвал звука. От 4 цилиндров двигател? Явно всяка вечер като се прибере и веднага си прави шейк с пасатора, пък и от него да изпадне в екстаз отново. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  А някой беше казал, че с думан BMW-то му горяло 8? Това е невъзможно, поне така си мисля, аз само като настъпя алфата малко и веднага скача на 10, ако я настъпя като хората моментния чуква 15 веднага.
                  Ти моментния разход не го гледай. ТУй 15/100 е докато дизелът си гони въртящия момент ( едно от нещата с които се гордеем най-много). След това кротва, като обладана девственица и те кара да заспиш. Дизелът е за спокойни и улегнали хора. Тишината в него и спокойствието с които си върши работата предполагат развиването на по-високи скорости без това да внася напрежение или несигурност във водача и пасажерите.( оставам настрана последствията от неразумните скорости). Уредите му се поклащат плавно, сигурно и бавно.С аналогичен по обем и мощност бензинов агрегат скоростта се усеща повече. Там адреналинът играе в синхрон с оборотите на колата. Мерси.
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    BO написа:
                    flippy89 написа:
                    Газифицирайте дизелите и се возете още по икономично и няма да има препирни във форума. Някой със Браунов газ няма ли да се обади, че напоследък пак започнаха агитаций за него и как бил магическо гориво.
                    А бе истината е в електричарките, ама те още не са намесени в тази тема.И винаги съм се чудил как някой с някакъв убит 4 цилиндров бензинов двигател разправя, че му харесвал звука. От 4 цилиндров двигател? Явно всяка вечер като се прибере и веднага си прави шейк с пасатора, пък и от него да изпадне в екстаз отново. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                    Истината за возене градско е малолитражен дизел или някое сеиченто с газов инжекцион( като цена ще са равностойни). електричките са много хубави ама пък тия батерий са доста голяма инвестиция след време. Май се оказва че с нашите заплати нищо не е изгодно но пък без кола не може. Бензин или дизел, няма значение всеки си има своята истина.
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      BO написа:
                      Аз нямам довод. Довода е в линка, който дадох. Дизела е с най-добро време, изпреварвайки всичи турбо бензинки и това е.
                      Най-отгоре са най-добре подготвените коли. В случая, на този тракдей е бил дизелов автомобил. Аз няма да тръгна да търся сега времена от всички трак-събития и да покажа САМО тези, в които най-доброто време е на бензина. Общо взето пак извърташ темата в едно удобно за теб русло. Пак да напомня, че този дизелов автомобил НЕ е от обикновените, "простосмъртни" автомобили , които да си ги караш всеки ден, да си возиш детето на училище с тях, да ти харчат по 8/100. Също така един от твоите автомобили също е в 5-цифрената сума ...
                      BO написа:
                      Stefanaki написа:
                      И стига с тези вицове от 8л разход на 3л-дизелов мотор.
                      Добре де, моя дизел не беше 3 литра а 2,93, ако има значение, защото знам, че и за това би се захванал, със задвижване на 4-те колела и разхода след 4 години на експлоатация е точно 7,67/100. И за 4 години експлоатация има точно 8 (осем) излизания извън София! Като от последните 3 години има точно 2 излизания извън София. Коментирай ми вица, защото ще ми е интересно.
                      Репликата ми беше към
                      На думан каране над 8 не съм го вдигал.
                      Твоя автомобил сток ли беше? Пипал ли си му горивните карти? А на думан ли го караше?Всички в този форум знаят, че ти, emzo и още няколко могат да постигнат при определени условия ниски разходи, които после ogi28b и prof-а не могат да ги повтортят. Скъпите автомобили в тази тема не ги намесих аз, някой друг спомена за X5 550d.Аз не съм съгласен с твърденията/сравненията:1) дизелов автомобил има по-дълъг пробег с един резервоар при сравнение на бензинов с алтернативно гориво - показах и доказах2) турбо-дизел vs атм. бензинЗащото някои тук се опитват да сравняват Браво (1996г) 1.4 75к.с. със Стило 1.9 JTD+++(2006г). Това по-коректно ли е?
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        ele написа:
                        Абе вие все едно Еверест ще изкачвате с тия коли или ще публикувате някакви супер научини данни в някое научно списание! Кой двигател е по-добър зависи от това кой колко кара и каква кола. Ако си взема голяма кола или навъртам много километри, ще си взема дизел, иначе - бензин. Газификацията изобщо не е опция за мен - не виждам какво му е в плюс, според мен е минус във всички посоки. Навремето, като се чудех дали да взема дизел или бензин, по мои сметки, за да си избия разликата от 2000 лева за дизела трябваше да навъртя около 45000 км, и това без по-скъпия дизел (тогава беше по-скъп) и по-скъпото обслужване. При условие че правя 10-15000 км на година, това изобщо не ми се вижда в плюс.
                        газифицирането си е плюс отвсякъде.

                        Коментар


                          ntodorov написа:
                          Дизелът е за спокойни ... хора
                          Това съвсем не е така Аз доста си пържа служебната Тойота Ярис 1.4 d4d със скромните 90 коня. Просто си върви мършичката и ме кефи да препилва на втора Ако обаче колата си няма душа - дизел/бензин все тая - мислиш се за спокоен и улегнал Газифицирането си е тотален минус, но пък се возиш по-изгодно...Реши ли в един момент някой от компонентите му да си прояви характера, директно започваш да мислиш за смяна на колата...
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            stilo_new написа:
                            ele написа:
                            Абе вие все едно Еверест ще изкачвате с тия коли или ще публикувате някакви супер научини данни в някое научно списание! Кой двигател е по-добър зависи от това кой колко кара и каква кола. Ако си взема голяма кола или навъртам много километри, ще си взема дизел, иначе - бензин. Газификацията изобщо не е опция за мен - не виждам какво му е в плюс, според мен е минус във всички посоки. Навремето, като се чудех дали да взема дизел или бензин, по мои сметки, за да си избия разликата от 2000 лева за дизела трябваше да навъртя около 45000 км, и това без по-скъпия дизел (тогава беше по-скъп) и по-скъпото обслужване. При условие че правя 10-15000 км на година, това изобщо не ми се вижда в плюс.
                            газифицирането си е плюс отвсякъде.
                            Единственият плюс е цената, други плюсове НЯМА. А ако не караш много, и цената даже не е плюс - първо трябва да си избиеш газовата и след това да почнеш да печелиш от цялата работа. А това, че слагаш още една система, която трябва да се поддържа, да не говорим за ядовете, дето може да ти ги създаде, и ограниченията за паркиране на автомобили с газови, заетия багажник или липсата на резервна гума... не, мерси. За мен няма нито един плюс допълнителното газифициране на автомобил. Да спомена ли за смъртните случай?
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              Глупости, нямало други плюсове. 12 години на с кола на газ съм спестил хиляди левове. На старата кола за толкова години, газовата не е имала никакви проблеми, да кажеш, че допълнителната система дава допълнителни разходи. Само няколко пъти е почиствана от "графита" , който се натрупва.Ами Екологията!, в България май никой не мисли за това и дизелджиите в този форум го доказват. Премахват всякакви DPF, филтри, клапани и какво ли още не, само и само да "върви" дизела, дето уж много го хвалят. А колата, че от Евро 3,4,5 става Евро минус 10... Никой не го е грижа. като минават покрай мен дизелови автомобили , после колко време не мога да си нормализирам дишането си. Не разбирате ли, че тровите себе си, децата си и всички останали.

                              Коментар


                                Напротив, има и други плюсове газифицирането. Това, че ти се дублира горивната система, може да се окаже плюс при :-Кофти бензин, изветрял, воднист, грешно зареден с нафта и др.-Проблеми с бензиновата помпа ( оставяш на пътя )-Проблеми с бензинови дюзи-Спиране или движение под наклон с малко гориво в резервоара. Гълташ въздух и дотам.Освен това се увеличава автономния пробег почти двойно спрямо бензина.

                                1.9 JTD 110hp
                                Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                                Коментар

                                Working...
                                X