В разход ми говори...За разход спрямо дизел. А и да... не искам да чакам 5000 оборота за макс Nm. А за комън рейла какво? ...явно ме познаваш и знаеш кой от кога какво.
Разхода съм го написал на предишните страници:
Постигнат разход на 1.4 TGI: 6,1л бензин и 4,2кг CNG/100км.Постигнат разход на 1.6 TDI BMT: 5,6л/100км дизел.
И ти не ме познаваш, но твърдиш че не съм бил карал CR ...
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
към колегата,който е толкова ентусиазиран,че чак дава тука някакви умрели примери за 1,6 хди и с някакъв си проблем,мога да го посъветвам малко да учи,чете ,а не неговия личен автомобил да ходи по сервизи,знайни и незнайни и тук като най-некомпетентен и неграмотен в тази насока да взема отношение по една тема ,която е дискусирана(без да обиждам).дизеловия мотор е винаги една идея напред,а ще става 2,3 и т.н.бензиновия мотор не може да се развива с това темпо като дизеловия,друг е въпроса кое е по-евтино като консумативи,поддръжка и т.н.
Ооо извинявай колега, верно че тя мойта е с газ и съм постоянно по сервизите, вие с дизелите думата "автосервиз" по принцип не знаете какво означава.Дизела е икономичен, нищо повече, макар че и там вече с новите мотори пак може да се поспори, всеки производител се стреми да прави вече икономични и екологични мотори.За звука на дизела няма какво да кажа, тишина и само черни облаци, няма емоция и адреналин в звука на дизела.Колега dasteri777, ето ти едно клипче, на един мотор от миналия век, забележи само 1.4 8V https://www.youtube.com/watch?v=F1Zl0MeEIKw , да чуеш звук, а пък за вървеш няма да коментирам, много дизели вода ще му носят, а вие пак се хванете за разхода, хората са казали - кеф цена няма
към колегата,който е толкова ентусиазиран,че чак дава тука някакви умрели примери за 1,6 хди и с някакъв си проблем,мога да го посъветвам малко да учи,чете ,а не неговия личен автомобил да ходи по сервизи,знайни и незнайни и тук като най-некомпетентен и неграмотен в тази насока да взема отношение по една тема ,която е дискусирана(без да обиждам).дизеловия мотор е винаги една идея напред,а ще става 2,3 и т.н.бензиновия мотор не може да се развива с това темпо като дизеловия,друг е въпроса кое е по-евтино като консумативи,поддръжка и т.н.
Ооо извинявай колега, верно че тя мойта е с газ и съм постоянно по сервизите, вие с дизелите думата "автосервиз" по принцип не знаете какво означава.Дизела е икономичен, нищо повече, макар че и там вече с новите мотори пак може да се поспори, всеки производител се стреми да прави вече икономични и екологични мотори.За звука на дизела няма какво да кажа, тишина и само черни облаци, няма емоция и адреналин в звука на дизела.Колега dasteri777, ето ти едно клипче, на един мотор от миналия век, забележи само 1.4 8V https://www.youtube.com/watch?v=F1Zl0MeEIKw , да чуеш звук, а пък за вървеш няма да коментирам, много дизели вода ще му носят, а вие пак се хванете за разхода, хората са казали - кеф цена няма
Така е коуега. ..пред теб само четни облаци и тишина. ....приглушена от въздиханията на асматикa. Послепис. Аз съм фен на всичко с турбо. Пунтаците много ме кефят. ..особено отзад ако сложиш 1.1 ELX :D
Лелеее... слушам ви и си мисля - "Само аз ли съм този, който си купи дизел 150+ коня и още се сеща за старата 1.8 бензинка с газ" . Просто както казва didicha, имаше много готин звук мотора, дори и бавно да си пълнеше оборотите. Мен не ми пречеше да смъквам от 5 на 3та, доставяше ми удоволствие даже
Как един дизелов автомобил с напр. 120к.с. има по-голям запас при изпреварване от един бензинов със 120 к.с.?С какво един 120к.с. дизелов автомобил е по добър от един бензинов със 120 к.с.?Проблема на повечето дизелджии е, че сравняват 80к.с. бензин със 120к.с. дизел.
1) Запасът се крие във въртящия момент. Nm-те на дизеловия мотор, е във всички случаи по-голям от бензиновия, но при условие че ги сравняваме така: 120 к.с. бензин. с/у 120 к.с. D при близки години на производство - важно е да се сложи условие. 2) Едва ли пък някой дизелджия със 120 к.с. ще тръгне да се сравнява с 80 к.с. бензин - безпредметно е.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Аз мойта кола не я изтъквам, само го дадох като пример, защото ми се е случвало на практика, ама вие естествено за мойта кола ще се хванете, ок, сега твърдиш, че като дойде баир и вече трябва да слагам на 2-ра така ли, ми пак си в грешка, качвам си баира без проблем.Сега ще ти дам и друг пример, служебния нафталин е рено 1,6HDI /кара се само с алпин дизел от ОМВ/ без товар, само аз и колегата, 2 пъти се наложи каране по магистралата, на връщане към София по баирите тая кола нямаше душа да вдигне повече от 3000 оборота на 5-та, тЪ трябваше 4-та да и ръгнеш, че да може да поддържа 100-110км/ч, че иначе почват тировете да ни отминават, айде мерси
Дизеловите мотори имат повече Nm при двигатели с еднаква мощност, защото постигат тези мощности с по-голям обем на двигателя. Въпреки това диапазона от обороти на тези Nm е много по-малък от този на бензиновия двигател.Ако се сравнят два турбо двигателя с еднакъв обем:1) 1.2 TSI ----------------------------------------------------------------------2) 1.2 TDIМакс. мощност: 77 kW (105 PS) при 5000 1/min---------------------------Макс. мощност: 55 kW (75 PS) при 4200 1/minМакс. момент: 175 Nm при 1550-4100 1/min------------------------------Макс. момент: 180 Nm при 2000 1/min
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Дизеловите мотори имат повече Nm при двигатели с еднаква мощност, защото постигат тези мощности с по-голям обем на двигателя. Въпреки това диапазона от обороти на тези Nm е много по-малък от този на бензиновия двигател.Ако се сравнят два турбо двигателя с еднакъв обем:1) 1.2 TSI ----------------------------------------------------------------------2) 1.2 TDIМакс. мощност: 77 kW (105 PS) при 5000 1/min---------------------------Макс. мощност: 55 kW (75 PS) при 4200 1/minМакс. момент: 175 Nm при 1550-4100 1/min------------------------------Макс. момент: 180 Nm при 2000 1/min
Пак заучени неща. Нали се сещаш че има дизелови двигатели комън рейл примерно 2000 кубика 120 коня и 2000 кубика 214 220 240 коня. Защо не извадиш някой оптимизиран а ми вадиш справка моя силния срещу твоя слабия?
Аз мойта кола не я изтъквам, само го дадох като пример, защото ми се е случвало на практика, ама вие естествено за мойта кола ще се хванете, ок, сега твърдиш, че като дойде баир и вече трябва да слагам на 2-ра така ли, ми пак си в грешка, качвам си баира без проблем.Сега ще ти дам и друг пример, служебния нафталин е рено 1,6HDI /кара се само с алпин дизел от ОМВ/ без товар, само аз и колегата, 2 пъти се наложи каране по магистралата, на връщане към София по баирите тая кола нямаше душа да вдигне повече от 3000 оборота на 5-та, тЪ трябваше 4-та да и ръгнеш, че да може да поддържа 100-110км/ч, че иначе почват тировете да ни отминават, айде мерси
1,6HDI рено нямат....може би имаш предвид dci ?
Те служебните рена (защо тръгнахме към рената, колега didich? ) са 1.5dci и са с мн. добри мотори, лошото е че са служебни и ги кара кой как знае. Могат да се дадат подобни примери и за служебни пежа 1,6HDI - например. Затова и на трета ще ти се наложи да минеш, за да не те мине ТИР-ът. А ти какво, ти знаеш ли какви мотори имат ТИР-овете , не само скапаното Ви служебно рено ще отнесат, но и много калинки като твоята ще стоят отзад.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Лелеее... слушам ви и си мисля - "Само аз ли съм този, който си купи дизел 150+ коня и още се сеща за старата 1.8 бензинка с газ" . Просто както казва didicha, имаше много готин звук мотора, дори и бавно да си пълнеше оборотите. Мен не ми пречеше да смъквам от 5 на 3та, доставяше ми удоволствие даже
Напълно подкрепям, ето това имах впредвид, всичко е до навик и начин на каране, поне колегата се качва сега на дизел и веднага е усетил разликата, аз като се кача от служебната в пунтото и се ухилвам от кеф п.п. Грешката е моя колеги, подведох Ви, става дума за ситроен берлинго 1.6HDI, какви коне е незнам, трябва да погледна в талона.
А ти какво, ти знаеш ли какви мотори имат ТИР-овете , не само скапаното Ви служебно рено ще отнесат, но и много калинки като твоята ще стоят отзад.
Знам знам, даже съм се и возил, има няма едни 500 коня и като е без ремаркето като го настъпи и върти гумите, това че се движа на газ, не значи че падам от луната.
Лелеее... слушам ви и си мисля - "Само аз ли съм този, който си купи дизел 150+ коня и още се сеща за старата 1.8 бензинка с газ" . Просто както казва didicha, имаше много готин звук мотора, дори и бавно да си пълнеше оборотите. Мен не ми пречеше да смъквам от 5 на 3та, доставяше ми удоволствие даже
Напълно подкрепям, ето това имах впредвид, всичко е до навик и начин на каране, поне колегата се качва сега на дизел и веднага е усетил разликата, аз като се кача от служебната в пунтото и се ухилвам от кеф п.п. Грешката е моя колеги, подведох Ви, става дума за ситроен берлинго 1.6HDI, какви коне е незнам, трябва да погледна в талона.
Начин на каране леле... как го каза само много точно. Като карах от Русе до Бяла (след като я взех колата) си викам лелеее... ако наистина ще ми гори толкова аз да я продавам. Как я карах не знам, но разхода направо... явно съм свикнал с бензина да настъпвам повечко педала за да ускори и поддържам скорост и като настъпя сега повече на дизела и веднага показва 6.7-7 и нагоре евентуално. Сега от Бяла до Русе се въртя около 5 явно й хванах цаката А дизела си е дизел - да, на втора като настъпя и супер много дърпа и гумите ще искат смяна, чак не мога да сваря да ръгна 3та, не е като при бензина да видя 5800 и тогава А някой беше казал, че с думан BMW-то му горяло 8? Това е невъзможно, поне така си мисля, аз само като настъпя алфата малко и веднага скача на 10, ако я настъпя като хората моментния чуква 15 веднага.
Нали се сещаш че има дизелови двигатели комън рейл примерно 2000 кубика 120 коня и 2000 кубика 214 220 240 коня. Защо не извадиш някой оптимизиран а ми вадиш справка моя силния срещу твоя слабия?
Ти май имаш проблем със сравненията. 2.0 TDI 240 PS е би-турбо мотор. Не е коректно да се сравнявататмосферен бензин - турбо дизелтурбо бензин - би-турбо дизел1.8 TFSI (170 PS)------------------------------------------------------------------------------------2.0 TDI (177 PS)125 kW (170 PS) при 3800-6200 1/min-------------------------------------------------------------130 kW (177 PS) при 4200 1/min320 Nm при 1400-3700 1/min-----------------------------------------------------------------------380 Nm при 1750-2500 1/minИ един двулитров турбо бензин 2.0 TFSI (211 PS):155 kW (211 PS) при 4300-6000 1/min350 Nm при 1500-4200 1/min
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
To 20стр. се сравняваше ЖТД с амт. бензин на газ. И все нещо се изкривяваше в доводите, само и само да не кажат "Да, турбо бензинките са хубави, но на мен си ми допада ЖТД-то".Сега предполагам ще станат пак актуални обясненията за "бомбата в багажника"
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Стефанаки, тука колегите спорят кой какъв автомобил кара и защо е по-добър от на другия колега. Тия графики дето ги вадиш са за нов турбо-бензин с директно впръскване на горивото. Колко колеги имат такива двигатели ?Отделно големия плюс на бензина ( газифицирането ) с тези нови двигатели отпада. И знаеш ли кое остава, когато сравняваш нов турбо-бензин с нов турбо-дизел ? Това, че дизела е с по-голямо КПД, че нафтата има по-голяма енергийна стойност на единица обем. Кофтито е, че дизела поече пушляви. даже Фолксваген са кръстили на това техния модел Фолксваген Кади.
Коментар