Мнозина са тези слезли от бензинова кола и качили се на дизелова. Малцина са тия дето са слезли от дизел и са избрали бендзиня. Доказано. А ти си следвай поговорката "мойто гардже най хубаво"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
evgeni85 написа:Мнозина са тези слезли от бензинова кола и качили се на дизелова. Малцина са тия дето са слезли от дизел и са избрали бендзиня. Доказано. А ти си следвай поговорката "мойто гардже най хубаво"punto HGT
Коментар
-
didich написа:evgeni85 написа:Мнозина са тези слезли от бензинова кола и качили се на дизелова. Малцина са тия дето са слезли от дизел и са избрали бендзиня. Доказано. А ти си следвай поговорката "мойто гардже най хубаво"
Коментар
-
А защо трябва да се изравняват килограми? На всички е ясно, че дизеловте двигатели и тяхната периферия тежи повече от бензиновите. Това е още един недостатък на дизеловия двигател.Вчера посетих AUTOTAGE HAMBURG 2016 и освен другите имах възможност да покарам и Honda Civic 1.6i-DTEC (120к.с.), Infiniti Q30 2.2d DCT AWD (170к.с.) и Mazda 3 Skyactiv-G 165 (165к.с.).Хонда-та впечатли с нисък разход - това е първия дизел, който показа среден разход под 5,5 с моя стил на каране.Инфинити-то изпъкна с лукс и мудност. Не зная дали защото беше студена и бях първия проявил интерес за шофиране на този автомобил или просто така са сметнали, но на мен тази комбинация не ми допадна.Тези два дизелови автомобила имаха по-ниско ниво на вибрации от Audi A4 2.7 TDI multitronic.Бях се запътил и към Volvo V40 D2/D3, но включването на 5-та скорост е едно приключение. Въобще не мога да разбера защо поставят задна скорост от дясно на 6-та. Така в горната редица, след 5-та надясно, остава една глуха зона, което пречи на избора на позиция на лоста към "канала" на 5-та.Ако газифицирането на Мазда-та беше напълно безпроблемно, то това щеше да бъде моя следващ избор.И така лека-полека за всички, които карат повечко километри, изборана двигател ще остане само един.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:А защо трябва да се изравняват килограми? На всички е ясно, че дизеловте двигатели и тяхната периферия тежи повече от бензиновите. Това е още един недостатък на дизеловия двигател.
Коментар
-
chaveto написа:Stefanaki написа:А защо трябва да се изравняват килограми? На всички е ясно, че дизеловте двигатели и тяхната периферия тежи повече от бензиновите. Това е още един недостатък на дизеловия двигател.
Коментар
-
didich написа:evgeni85 написа:Ела да ти скъсам гъзягата с тоя нафталин па ако искаш и ракия и налей на твоя газеник да литне повече.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Колега didich, дали дизел който прави 10.7 секунди на 400 метра няма шанс срещу заводско Нисан ГТР, който прави 11.7 на 400 метра. Тука говорим за дадена дисциплина в която е подготвен автомобила. Остави нютонметри и ала бала. Факт е , че старият ми Фиат тежеше 1010 килгорама 75 коня и от 0-100 правеше за 13.5 секунди. А сегашният е 1100 и 0-100 е за 11 секунди. Забрави ли, че преди години Льо Ман го спечели дизелово Ауди или да ти вадя от някъде статията, че и видео да гледаш. И още един въпрос. Какво се случва когато имаш например половин резервоар с бензин и по някаква причина колата ти седи 1 година в гаража. Като се качиш после ще успееш ли да запали или ще ти се е поизпарил бензина.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
didich написа:evgeni85 написа:740 нм. На 2000 оборота?...Та какво викате за бендзиня?didich написа:С това стило от подписа и невероятните 255 нютона дето са ти дали от завода единственото нещо, което ще видиш ако застанеш до мен е как задния ми номер се отдалечава, даже няма да те мъча на бензин, а ще ти обърна огледалата на газ WinkFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Аз да напомня при обикновените, "простосмъртни" автомобили какво се случи при сверката на пистата. Интегралета, недей Интегралета, турбинирани бензини, всичко под ножа.Да не говорим, че разхода на дизелите по време на сесиите е бил 15/100, а на бензините по 30/100 сигурно. Отделно, че правиш 2-3 обиколки с бензинките и айде да ги охлаждаме, че да не родят. И после дизела не ставал. Страхотна логика.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Аз да напомня при обикновените, "простосмъртни" автомобили какво се случи при сверката на пистата.КЛАС Модифициран№ Име Кола Клас Време1 12 Радостин Иванов Alfa Romeo 147 1.9 16V JTDm M 1:14.2332 31 Даниел Денчев Алфа ромео ГТ M 1:15.634Клас Стрийт№ Име Кола Клас Време1 55 Стилиян Иванов Фиат Пунто ГТ 1.4 Турбо C 1:18.8382 13 Стилиан Куцаров АЛФА РОМЕО ГТ 1.9 JTD C 1:20.649Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
От тогава от когато всеки може да си позволи да си купи такъв автомобил, а не да цитираме автомобили за по стотици хиляди левове. Капиш?Ама друго не може да измислиш като заяждане в обратна посока. Кофти а? Когато цифрите говорят, че най-бърз през онази сесия на пистата е бил дизел, не може друго да кажеш. Е, може де, ама измъчено и без основа.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар