Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнозина са тези слезли от бензинова кола и качили се на дизелова. Малцина са тия дето са слезли от дизел и са избрали бендзиня. Доказано. А ти си следвай поговорката "мойто гардже най хубаво"
    Powered by Emzo

    Коментар


      evgeni85 написа:
      Мнозина са тези слезли от бензинова кола и качили се на дизелова. Малцина са тия дето са слезли от дизел и са избрали бендзиня. Доказано. А ти си следвай поговорката "мойто гардже най хубаво"
      Мойто не е най хубаво, бензина е по хубав, пак не си разбрал за какво се спори.Най бързата кола в България с какъв мотор е ?? ... само ще ти подскажа, че не е нафталинка
      punto HGT

      Коментар


        Темата не е кое е най бързо. А като цяло най добро. Ми ти ми вадиш доводи коя е най бързата. Ами аз ще те попитам коя е най добра в съотношение КПД мощност и динамика спрямо разход?
        Powered by Emzo

        Коментар


          didich написа:
          evgeni85 написа:
          Мнозина са тези слезли от бензинова кола и качили се на дизелова. Малцина са тия дето са слезли от дизел и са избрали бендзиня. Доказано. А ти си следвай поговорката "мойто гардже най хубаво"
          Мойто не е най хубаво, бензина е по хубав, пак не си разбрал за какво се спори.Най бързата кола в България с какъв мотор е ?? ... само ще ти подскажа, че не е нафталинка
          Някакъв подобен спор се опитах да водя в един друг форум. Там тръгнахме да сравняваме два еднакви автомобила с различни мотори.Дизела е 2.2 150к.с а бензина 2.0Т 163 к.с Според производителя бензина има по добро ускорение до 100км и по висока макс. скорост, но това според мен се получава заради разликата в килограмите между двата автомобила. Ако изравним кг съм сигурен, че бензиновия мотор и в тези две неща ще издъхне. Та си остава само един + и той е като го газифицираш

          Коментар


            А защо трябва да се изравняват килограми? На всички е ясно, че дизеловте двигатели и тяхната периферия тежи повече от бензиновите. Това е още един недостатък на дизеловия двигател.Вчера посетих AUTOTAGE HAMBURG 2016 и освен другите имах възможност да покарам и Honda Civic 1.6i-DTEC (120к.с.), Infiniti Q30 2.2d DCT AWD (170к.с.) и Mazda 3 Skyactiv-G 165 (165к.с.).Хонда-та впечатли с нисък разход - това е първия дизел, който показа среден разход под 5,5 с моя стил на каране.Инфинити-то изпъкна с лукс и мудност. Не зная дали защото беше студена и бях първия проявил интерес за шофиране на този автомобил или просто така са сметнали, но на мен тази комбинация не ми допадна.Тези два дизелови автомобила имаха по-ниско ниво на вибрации от Audi A4 2.7 TDI multitronic.Бях се запътил и към Volvo V40 D2/D3, но включването на 5-та скорост е едно приключение. Въобще не мога да разбера защо поставят задна скорост от дясно на 6-та. Така в горната редица, след 5-та надясно, остава една глуха зона, което пречи на избора на позиция на лоста към "канала" на 5-та.Ако газифицирането на Мазда-та беше напълно безпроблемно, то това щеше да бъде моя следващ избор.И така лека-полека за всички, които карат повечко километри, изборана двигател ще остане само един.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              Stefanaki написа:
              А защо трябва да се изравняват килограми? На всички е ясно, че дизеловте двигатели и тяхната периферия тежи повече от бензиновите. Това е още един недостатък на дизеловия двигател.
              За да стигнем до извода, че бензина е по зле. Защото има два + които се изпаряват много бързо. Качваш два пасажера и всички + стават на - докато на дизела и трима да качиш няма да го бутнат.

              Коментар


                chaveto написа:
                Stefanaki написа:
                А защо трябва да се изравняват килограми? На всички е ясно, че дизеловте двигатели и тяхната периферия тежи повече от бензиновите. Това е още един недостатък на дизеловия двигател.
                За да стигнем до извода, че бензина е по зле. Защото има два + които се изпаряват много бързо. Качваш два пасажера и всички + стават на - докато на дизела и трима да качиш няма да го бутнат.
                Много зависи

                Коментар


                  vnukata написа:
                  Много зависи
                  Това е ясно, но аз сравнявам два еднакви автомобила. Разликата е само, че единя е бензинов а другия дизел.

                  Коментар


                    didich написа:
                    evgeni85 написа:
                    Ела да ти скъсам гъзягата с тоя нафталин па ако искаш и ракия и налей на твоя газеник да литне повече.
                    С това стило от подписа и невероятните 255 нютона дето са ти дали от завода единственото нещо, което ще видиш ако застанеш до мен е как задния ми номер се отдалечава, даже няма да те мъча на бензин, а ще ти обърна огледалата на газ
                    Прекаляваш вече ....
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Колега didich, дали дизел който прави 10.7 секунди на 400 метра няма шанс срещу заводско Нисан ГТР, който прави 11.7 на 400 метра. Тука говорим за дадена дисциплина в която е подготвен автомобила. Остави нютонметри и ала бала. Факт е , че старият ми Фиат тежеше 1010 килгорама 75 коня и от 0-100 правеше за 13.5 секунди. А сегашният е 1100 и 0-100 е за 11 секунди. Забрави ли, че преди години Льо Ман го спечели дизелово Ауди или да ти вадя от някъде статията, че и видео да гледаш. И още един въпрос. Какво се случва когато имаш например половин резервоар с бензин и по някаква причина колата ти седи 1 година в гаража. Като се качиш после ще успееш ли да запали или ще ти се е поизпарил бензина.
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        Бензина в резервоара ми вече подмина 1 год.,а продължава да си пали без проблем.
                        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                        Коментар


                          didich написа:
                          evgeni85 написа:
                          740 нм. На 2000 оборота?...Та какво викате за бендзиня?
                          Ех да еВа тия нютони да еВаМного интересно, защо като правих сверка срещу Астра 1,9TDI 150к.с. с 320Nm стоях залепен до нея, дето мойта е с ~ 150NmТа какво викате за нафталина?
                          didich написа:
                          С това стило от подписа и невероятните 255 нютона дето са ти дали от завода единственото нещо, което ще видиш ако застанеш до мен е как задния ми номер се отдалечава, даже няма да те мъча на бензин, а ще ти обърна огледалата на газ Wink
                          Знаех си, че в крайна сметка, темата ще стигне до ей такива сравнения и подобни глупости, но като ще е тъй:1) Колега didich, никаква, ама никаква база за сравнение няма в дадения от теб пример. Къде е дизеловата Астра 1.9/150, къде си ти - било на бензин, било на газ.2) Много се съмнявам, че колегата със стилото ще ти гледа отдалечаването - просто много ти се иска да е така, но 100% съм сигурен, че мен няма дори и да успееш да ме видиш. Да не ти казвам, че и с/у мареята нямаш шанс.
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            Аз да напомня при обикновените, "простосмъртни" автомобили какво се случи при сверката на пистата. Интегралета, недей Интегралета, турбинирани бензини, всичко под ножа.Да не говорим, че разхода на дизелите по време на сесиите е бил 15/100, а на бензините по 30/100 сигурно. Отделно, че правиш 2-3 обиколки с бензинките и айде да ги охлаждаме, че да не родят. И после дизела не ставал. Страхотна логика.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              BO написа:
                              Аз да напомня при обикновените, "простосмъртни" автомобили какво се случи при сверката на пистата.
                              КЛАС Модифициран№ Име Кола Клас Време1 12 Радостин Иванов Alfa Romeo 147 1.9 16V JTDm M 1:14.2332 31 Даниел Денчев Алфа ромео ГТ M 1:15.634
                              Откога обикновените, "простосмъртни" автомобили попадат в КЛАС Модифициран?Все си мислех, че обикновените, "простосмъртни" автомобили попадат в Клас Стрийт:
                              Клас Стрийт№ Име Кола Клас Време1 55 Стилиян Иванов Фиат Пунто ГТ 1.4 Турбо C 1:18.8382 13 Стилиан Куцаров АЛФА РОМЕО ГТ 1.9 JTD C 1:20.649
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар


                                От тогава от когато всеки може да си позволи да си купи такъв автомобил, а не да цитираме автомобили за по стотици хиляди левове. Капиш?Ама друго не може да измислиш като заяждане в обратна посока. Кофти а? Когато цифрите говорят, че най-бърз през онази сесия на пистата е бил дизел, не може друго да кажеш. Е, може де, ама измъчено и без основа.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X