Какво приказвахме до сега, за това колко ценен бил един живот а? Спазвайте ги малко тези ограничения. Този average speed не е ли средна скорост?
Да,средна скорост значи и не мисля,че с начина ми на каране съм застрашил живота на някой и съм готов да споря много,но е друга тема и не виждам смисъл.
Kay_ написа:
И на мен ми се вижда много 170-180. Принко не те ли е страх бе човек. Аз над 130 рядко вдигам и е за кратък период, а ти на темпомат. То, да не ти идва на главата, но ако спукаш гума примерно със 180 си на мармалад. Не, че със 110-120 ще си по-добре, но поне имаш шанс. Ама със 180...барем носи моторджийски космют, че да не те събират от поляните ( това малко черен хумор)
За мен скоростта е удобна,гледам си огледалата,гледам пътя,шанса човек да спука гума с по-висока скорост е по-малък,но за всеки случай гледам гумите да ми са хубави,по-опасни са ми хората,които карат с по-малки скорости,но не поглеждат огледалата си когато минават в лява лента и то не за да изпреварят,а заради дупки и неравности,да,карам бързо,но не съм забил постоянно в лявата лента въпреки,че окачването ми е скъпо,карам си в дясната и ПРИ НУЖДА минавам в лявата,не виждам защо всички ме изкарвате камикадзе,знам си състоянието на колата,знам си и моите възможности да реагирам и съм преценил,че това е удобната скорост за мен.
vnukata написа:
Проблема не е в страха и това колко вдига, на алфата сигурно не се усещат, но има все откачалки които докато ги изпреварваш дават левия мигач и те да изпреварят без да гледат и са се ударили в теб. То за това ограничението ни на магистрала е 140, защото са предвидили всякакви фактори... твоята скорост спрямо пътя, водачите около теб и т.н
Ако трябва да разчитам българските закони за движение да ме пазят,жив умрял съм !!! Нужно е поглед в огледалата,не скоростта за мен е проблем,самоувереността,че като караш с малка скорост си по-защитен и невниманието,непоглеждането в огледалата,те са по-опасни. И един въпрос : Кой е по-опасен,човек на няколко бири или една ракия,който кара със 120 на магистрала или аз,който е на кафе и сок,но кара със 180 ? Просто искам да ми кажеш,кой ще ти е по- приятно да засичаш на магистралата.
didch написа:
Преди 2 години с пунтото на прибиране от морето, колата пълна с багаж + жената и детето - 140-150км/ч. от пълно и след това пак зареждане до пълно, постоянно с тая скорост без градско и т.н. - разход към 14л/100км газ., вие смятайте.
Аз подробни сметки ви бях направил много по-назад в темата.Отново ще го кажа:разликата,ако не никаква е МАЛКА и не си заслужава,особенно за някой,който навива по 10-15к на година ... Това се опитвам да го обясня от няколко страници насам ... Същото важи и за сравненията на Стефанаки,разликата е много малка !!! И не си говоря празни приказки,не съм заклет дизелджия,имал съм бензинови коли с газ,карал съм и съвременни газови от нови поколения,много добър мой приятел има сервиз за газ,баща ми кара бензин,сравнения,легенди и истории мога да разказвам много,мисълта ми е,НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА,да си жертвам място от багажника,да рискувам да имам бомба,да имам още елементи от колата,които подлежат на разваляне и обслужване,да карам на алтернативно гориво,да имам лепенка газ и др. за 1-2 лв икономия ! Аввасилев го спомена,нарочно поисках хора със 150 к.с да коментират разхода,защото колата ми е 150 к.с !Колкото и да ги сравнявате,разликата не е повече от лев-два !!!!!!!!!!!!!!
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Какво приказвахме до сега, за това колко ценен бил един живот а? Спазвайте ги малко тези ограничения. Този average speed не е ли средна скорост?
Да,средна скорост значи и не мисля,че с начина ми на каране съм застрашил живота на някой и съм готов да споря много,но е друга тема и не виждам смисъл.
vnukata написа:
Проблема не е в страха и това колко вдига, на алфата сигурно не се усещат, но има все откачалки които докато ги изпреварваш дават левия мигач и те да изпреварят без да гледат и са се ударили в теб. То за това ограничението ни на магистрала е 140, защото са предвидили всякакви фактори... твоята скорост спрямо пътя, водачите около теб и т.н
Ако трябва да разчитам българските закони за движение да ме пазят,жив умрял съм !!! Нужно е поглед в огледалата,не скоростта за мен е проблем,самоувереността,че като караш с малка скорост си по-защитен и невниманието,непоглеждането в огледалата,те са по-опасни. И един въпрос : Кой е по-опасен,човек на няколко бири или една ракия,който кара със 120 на магистрала или аз,който е на кафе и сок,но кара със 180 ? Просто искам да ми кажеш,кой ще ти е по- приятно да засичаш на магистралата.
Има си правила, не само за теб или за мен, а за всички така че спора е излишен в случая. На втория ти цитат явно не си дочел какво имах на предвид, говорим за едно и също, че както си караш с 180 в лява лента и си сигурен в способностите си, някой пияндурник ще ти изскочи без да се огледа и стана белята. А специално дали някой пил сокче или бира, не съм екстрасенс за да го предвидя, не мога да съм сигурен затова и се съобразявам със скоростта, в дистанция и т.н.
Принко, аз не ти успорвам шофьорските качества, а казвам, че има обстоятелства независещи от теб. Преди 10на години претърпях катастрофа, която стана точно заради висока скорост (когато се ударихме, не карах аз, но то няма значение). Абсолютно честно ти казвам, че незнам как останахме живи в колата. На междуградски път със 140... Това ще го помня цял живот. И за това гледам да съм с ограниченията: магистрала 110-140; междуграски 80-100; На някой може да му се вижда тъпо, но ми се е случвало 4-5 пъти някой срещу мен да изпреварва в завой. Винаги съм успявал да намаля и да отбия в банкета, без да има авария по колата ми или тежки последствия. И това не го отдавам на уменията ми, а на шофиране със скорост, съобразена със знаци, настилка, трафик, време и т.н. Не, че така съм застрахован, но съм стигнал до извода, че така е правилно за мен. Акъл не ти давам, а го казвам най приятелски.За ЛПГ-то си прав, че е още един компонент, който да се чупи. При мен 80% от проблемите с колата се дължат на газовата - я клапан, я бобина на изпарителя. Но пък както всеки казва, избора на автомобил си е строго индивидуален и трябва да задоволява нуждите и желанията на собственика. За мен е важно, да знам, че мога да си позволя потдръжката на автомобила, без да влизам в някакви финансови колапси. Първоначалната покупкая я оставяме насрана, понеже тя е еднократна и криво-ляво ще ги събереш парите. В този ред на мисли съм спокоен, че на моята каквото и да и стане, мога да си позволя да го оправя. А не да карам Пасат с 20 носача и да чупя пръсти и да се чудя кво да правя. Със двигателя е същото и малко всичките приказви и за свещи и да дюзи са малко пресилени. Моята Брава от как е в БГ са и сменяни свещи само 2 пъти ( втория път, преди няма и 5 000км). При условие, че знам, че няма да карам с колосални скорости, нещо до 100к.с. ме устройва. Вярно, случвало се е да искам да изпреваря, но да знам, че няма как да мога да се изнеса навреме....облягам си е удобно и си пийвам от кафенцето и ме БХТа, при мен това удоволствие "кола" ми излиза 7,5/100 извънградско, което в днешни дни (0,85лв/л), =6,40лв/100км. Да в града, особено зимата отивам на 14-15/100. Към днешна дата, това ме задоволява, ако реша, че искам да мина на друго ниво, нямам предрасъдаци към горивото. Но до колкото се познавам, бих направил ...Браво 2 1,4 16В 90к.с.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Твърдо не одобрявам шофиране с висока скорост. При 180 няма почти шанс да оцелеш не дай си боже нещо ако стане.
При 140 също. Само за протокола.И аз не смятам за разумна постоянно скорост от 140 нагоре по нашите магистрали. За едно изпеварване - ок ама за постоянно - не.Иначе Принко е келеш още, ще му дойде акъла Ама и наистина 59ката е като залепена на пътя
Същото важи и за сравненията на Стефанаки,разликата е много малка !!! И не си говоря празни приказки,не съм заклет дизелджия,имал съм бензинови коли с газ,карал съм и съвременни газови от нови поколения,много добър мой приятел има сервиз за газ,баща ми кара бензин,сравнения,легенди и истории мога да разказвам много,мисълта ми е,НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА,да си жертвам място от багажника,да рискувам да имам бомба,да имам още елементи от колата,които подлежат на разваляне и обслужване,да карам на алтернативно гориво,да имам лепенка газ и др. за 1-2 лв икономия ! Аввасилев го спомена,нарочно поисках хора със 150 к.с да коментират разхода,защото колата ми е 150 к.с !Колкото и да ги сравнявате,разликата не е повече от лев-два !!!!!!!!!!!!!!
За мен разликата е по-голяма, защото там където живея:- данъка на дизеловите автомобили е 2-3 пъти по-висок от този на бензиновите- застраховката е по-висока- обслужването е по-скъпо (по-голям мотор => повече масло), особено тези, които сменят по 3 пъти годишно- разхода става още по-голям като/ако автомобила влиза в режим на ре-генерация и/или трябва да се посети сервиз за почистване на ДПФ- за някои дизели се зарежда AdBlueОтделно дизелите загряват по-бавно, имат по-силни вибрации и т.н.Почти всяка седмица ми се налага да карам дизел, бензин и бензин/газ. За съжаление вече почти не се появяват нови бензинови двигатели, на които да може да се монтира ГИ. Последните мохикани - Мицубиши и Хонда - също от 2016/2017 ще намалят обема на бензиновите си мотори и ще ги направят с директно впръскване (което е трудно/неизгодно за газифициране).
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Меко казано залепена ... Плюс неусещането на скороста прави високите скорости голямо предизвикателство. А при спазване на правила и ниска скорост мен ме потрошиха целият. Така,че колкото по-диво караш толкова повече се пазят и те пазят другите "ВНИМАТЕЛНИ" катили.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Твоят е полубензинов автомобил. Днес на прибиране към Пловдив Шкодилака даде разход 14,5/100.Обаче разстоянието ГКПП Капитан Андреево-Пловдив го взех за 52 минути.
Твърдо не одобрявам шофиране с висока скорост. При 180 няма почти шанс да оцелеш не дай си боже нещо ако стане.
При 140 също. Само за протокола.И аз не смятам за разумна постоянно скорост от 140 нагоре по нашите магистрали. За едно изпеварване - ок ама за постоянно - не.
Принципно е важно да не караш с по висока скорост от своя ангел хранител
За скоростта е ясно - колкото по-бързо - толкова рисковете са по-големи. Дали ще се материализират е друг въпрос. Няма място за спор - ако си сам на пътя - прави каквото искаш, но не си. Всеки има право да живее и ти с високата скорост го застрашаваш това му право - колкото и да си мислиш, че си шофьор.За икономията - тя е според възможностите и мерака да даваш пари. Аз карам моята кола на бензин и нямам намерение да слагам газ. Следващата пак ще е бензин без газ.
Не че нещо ама някои бензинови ДВГ с тези параметри около 3 литра и две турбини показват къде къде по-добри резултати. Хванах те в крачка че овъртваш нещо
Не че нещо ама някои бензинови ДВГ с тези параметри около 3 литра и две турбини показват къде къде по-добри резултати. Хванах те в крачка че овъртваш нещо Mr. Green
...И на всяка отбивка трябва да се озъртат за бензино-колонка. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Шегувам се ей.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
и аз под такава форма го казах, той който кара такъв автомобил едва ли ще му пука толкоз за горивото( е има изключения). Ние с малолитражките да му мислим
Коментар