Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И на мен ми се вижда много 170-180. Принко не те ли е страх бе човек. Аз над 130 рядко вдигам и е за кратък период, а ти на темпомат. То, да не ти идва на главата, но ако спукаш гума примерно със 180 си на мармалад. Не, че със 110-120 ще си по-добре, но поне имаш шанс. Ама със 180...барем носи моторджийски космют, че да не те събират от поляните ( това малко черен хумор)
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      Проблема не е в страха и това колко вдига, на алфата сигурно не се усещат, но има все откачалки които докато ги изпреварваш дават левия мигач и те да изпреварят без да гледат и са се ударили в теб. То за това ограничението ни на магистрала е 140, защото са предвидили всякакви фактори... твоята скорост спрямо пътя, водачите около теб и т.н

      Коментар


        Приятно изненадан съм от разхода, вървежа и проходимостта на колата. Средна скорост от 90 км/ч с 5.4 л/100 за преход от 570 км. ( от тях 460 км. са магистрала) От Белащица към хотела драпахме в снежна обстановка, заради снега, който беше навалял предната нощ, но пък и снегорините си вършеха добре работата де. Мнозина останаха в по-ниската част от самия подход към хотела, може би поради подценяване на обстановката. Бяхме 8 коли, от които три изкачихме баира от раз. Другите изчакаха в ниското пясъка и лугата от хотелската поддръжка, които за всеобща и приятна изненада не закъсняха.
        Копирам се и тук. Продължавам да преоткривам дизеловия автомобил. Абстрахирам се от марка и модел.На магистралата поддържах 140 км./ч с автопилот, като на места съм настъпвал и до 170 при изпреварване и поради това, че се движехме в колона от 8 автомобила трябваше да се изнасяме бързо. Иначе не обичам високите скорости, но на 6-та с 2300 об/мин съм на 140 км.ч. Ни ДВГ се чува, ни аз, ни пасажеритесме напрегнати. Със 110 - 120 все едно съм спрял. И все пак. Всеки от нас има различни потребности и интереси и за това не бива да сме категорични, че индивидуалнияизбор на ДВГ за автомобил е най-правилния.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          Princo написа:
          Ст.Загора-Пловдив-Ст.Загора и 20тина километра градско в Плд,170-180 на темпомат.Моля някой с 150 коня бензин/с газ с тая скорост да ми каже колко му е средният ...
          На мен при 180 на темпомат от Нови пазар до Варна, с 5 души в колата и багаж, ми даде над 8. Това е и най-дългото ми пътуване с такава постоянна скорост.
          207 тиква автомат
          новокромаджия 2.4 печка

          Коментар


            За 159ка тази скорост не се усеща, алфата е като залепена на пътя. Не се сещам друг стоков фиат да стои така на пътя.Дори Нуова Крома се люлее като кораб. Е има една форумска крома, дето е е изключение, поздрави за собственика :D
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Princo написа:
              Ст.Загора-Пловдив-Ст.Загора и 20тина километра градско в Плд,170-180 на темпомат.Моля някой с 150 коня бензин/с газ с тая скорост да ми каже колко му е средният ...
              Преди 2 години с пунтото на прибиране от морето, колата пълна с багаж + жената и детето - 140-150км/ч. от пълно и след това пак зареждане до пълно, постоянно с тая скорост без градско и т.н. - разход към 14л/100км газ., вие смятайте.
              punto HGT

              Коментар


                Лятото Бургас - Ст Загора 1100-килограмов не-Фиат 100 коня със скорост между 130 и 160 даде разход около 11,5/100 газ. На 2 пъти вдигах до 180, за по няколко километра. Двама души и доста багаж.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  Princo написа:
                  Ст.Загора-Пловдив-Ст.Загора и 20тина километра градско в Плд,170-180 на темпомат.Моля някой с 150 коня бензин/с газ с тая скорост да ми каже колко му е средният ...
                  Това за Шкодилака от подписа добре ли е или да ходя на майстор?
                  Прикачени файлове
                  Octavia RS
                  Evo 10-служебната играчка.

                  Коментар


                    ваговете са свикнали да са вечно в сервизите.

                    Коментар


                      ivel написа:
                      ваговете са свикнали да са вечно в сервизите.
                      Прав си,по улиците се движат само макаронски автомобили.Френски,немски,японо-корейски,всичко е по сервизите за основен ремонт.Вива Италия.
                      Octavia RS
                      Evo 10-служебната играчка.

                      Коментар


                        emzo написа:
                        За 159ка тази скорост не се усеща, алфата е като залепена на пътя. Не се сещам друг стоков фиат да стои така на пътя.Дори Нуова Крома се люлее като кораб. Е има една форумска крома, дето е е изключение, поздрави за собственика :D
                        Е и 156 не са за изхвърляне все още, нали?
                        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                        Коментар


                          Особено с про-кит
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Особено с про-кит
                            Говорим си тук и се майтапим, но нещо не успявам да съчетая понятията "лукс" и "икономия" в едно! Момчето по-горе ви пита да газифициран автомобил със 150 к.с., вие пак изскачате със разход на 1.6 ... Грубо и неморално е! Имам база за сравнение между турбодизел, около 180 к.с. и турбобензин 200 к.с. Единствения плюс на бензина е максималната скорост ... Точка!Максималната скорост на моята алфа е 210 по книга, а на 166 2,0 турбо е 235. Въпросът ми е: Къде, по дяволите, в България можете да развиете тази скорост за повече от 10 км. и да си ползвате предимството? На газ тази кола няма да е същата! Заклевам се и се подписва под това ... Единствения начин е течна фаза, но тогава инвестицията не е оправдана ... Автомобил на газ с моята мощност, с моето поведение на пътя и с моя разход ... ами не съм виждал!
                            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                            Коментар


                              avvasilev написа:
                              emzo написа:
                              Особено с про-кит
                              Говорим си тук и се майтапим, но нещо не успявам да съчетая понятията "лукс" и "икономия" в едно! Момчето по-горе ви пита да газифициран автомобил със 150 к.с., вие пак изскачате със разход на 1.6 ... Грубо и неморално е! Имам база за сравнение между турбодизел, около 180 к.с. и турбобензин 200 к.с. Единствения плюс на бензина е максималната скорост ... Точка!Максималната скорост на моята алфа е 210 по книга, а на 166 2,0 турбо е 235. Въпросът ми е: Къде, по дяволите, в България можете да развиете тази скорост за повече от 10 км. и да си ползвате предимството? На газ тази кола няма да е същата! Заклевам се и се подписва под това ... Единствения начин е течна фаза, но тогава инвестицията не е оправдана ... Автомобил на газ с моята мощност, с моето поведение на пътя и с моя разход ... ами не съм виждал!
                              Има коли с много по голяма мощност от твойта и си перкат на газ без проблем, отделно хората и турбо изпарители монтират, някъде и по няколко изпарителя, така че няма проблем с храненето на по мощни мотори.Сега се сещам за един колега от тунинг форума, кара засилен пасат 1.8Т над 300к.с. и си перкаше на газ, отделно винаги може да се направи настройка след определени високи обороти автоматично да ти минава на бензин, а пък като караш градско като баба да си на тънко гориво, то точно и това е + на алтернативното гориво, когато ти е кеф караш ефтино, когато ти е кеф натискаш копчето и пак си на бензин, да не говорим, че с две системи за гориво в един автомобил изминатото разстояние се увеличава двойно, без да се налага да спираш и да зареждаш
                              punto HGT

                              Коментар


                                avvasilev написа:
                                Момчето по-горе ви пита да газифициран автомобил със 150 к.с., вие пак изскачате със разход на 1.6 ... Грубо и неморално е! Имам база за сравнение между турбодизел, около 180 к.с. и турбобензин 200 к.с. Единствения плюс на бензина е максималната скорост ... Точка!
                                Както вече написах, един и същ маршрут, една и съща скорост, един и същ шофьор/товар:Ауди А3 2.0ТДИ 150к.с. и Субару Импреза 2.0 Bi-Fuel 150к.с.А3 не пада под 5,5л (5,50^), а Импреза-та не минава над 10л (4,50^).Ако всичко върви по план до края на март ще пропътувам разстоянието с Хонда Сивик 1.8i-VTEC 140к.с. с ГИ. Според собственика разхода ще е до 8,5л.
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X