Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    PSG написа:
    evgeni85 написа:
    Тава да не ти е перкинс от 2рата световна. Пали и на минус 30. За останалото подгрева и печката си вършат чудесно работата.
    Видяхме ги как палят и TD-та и TDi-та JTD-та и Multijet-и и HDi-та и трилитровия шестак на BMW.Първи студ и всички форуми стават перкинс-форуми, пълни с теми за бензини, чудодейни добавки, двутактови масла, газ за горене, подгревни свещи и релета и каквото още искаш.
    Карам само с чиста нафта (Ромпетрол или Еко), никакви добавки не слагам, всичко по колата ми си работи, не съм имал проблем с палене вече трета зима. Винаги пали от раз. Тази зима съм с нов акумулатор, но миналите две бях с този, с който купих колата.Колата стои на открито, пред блока.

    Коментар


      И на жената ситроенчето пали без проблеми,пали по лесно от мареята
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        Immortal написа:
        PSG написа:
        evgeni85 написа:
        Тава да не ти е перкинс от 2рата световна. Пали и на минус 30. За останалото подгрева и печката си вършат чудесно работата.
        Видяхме ги как палят и TD-та и TDi-та JTD-та и Multijet-и и HDi-та и трилитровия шестак на BMW.Първи студ и всички форуми стават перкинс-форуми, пълни с теми за бензини, чудодейни добавки, двутактови масла, газ за горене, подгревни свещи и релета и каквото още искаш.
        Карам само с чиста нафта (Ромпетрол или Еко), никакви добавки не слагам, всичко по колата ми си работи, не съм имал проблем с палене вече трета зима. Винаги пали от раз. Тази зима съм с нов акумулатор, но миналите две бях с този, с който купих колата.Колата стои на открито, пред блока.
        Аз лично също съм нямал проблеми със студен старт до -20*. Да, карам с антигел добавки и обикновено Лукойл гориво. (И чисто нов Exide Premium) Но факт, видях как пред блока още на -15* от 8 дизела 2 запалихме.... И темите по форумите видяхме, не само в нашия.При -30* колегата ще си гребе нафтата с лъжица

        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

        Коментар


          Kay_ написа:
          Тъй тъй, да вземем и ние да си направим една ей такава форумна срещичка https://www.youtube.com/watch?v=8Xi3Qn_7XcU , ама мойта още не съм я научил да гърми и и да изкарва огън през цафарата, хахаОбърни внимание на зелената единичка след 0:37 какви гърмежи прави, човека в дясно със зеления суичър чак взе да се пази да не го отстреля
          punto HGT

          Коментар


            PSG написа:
            Immortal написа:
            PSG написа:
            evgeni85 написа:
            Тава да не ти е перкинс от 2рата световна. Пали и на минус 30. За останалото подгрева и печката си вършат чудесно работата.
            Видяхме ги как палят и TD-та и TDi-та JTD-та и Multijet-и и HDi-та и трилитровия шестак на BMW.Първи студ и всички форуми стават перкинс-форуми, пълни с теми за бензини, чудодейни добавки, двутактови масла, газ за горене, подгревни свещи и релета и каквото още искаш.
            Карам само с чиста нафта (Ромпетрол или Еко), никакви добавки не слагам, всичко по колата ми си работи, не съм имал проблем с палене вече трета зима. Винаги пали от раз. Тази зима съм с нов акумулатор, но миналите две бях с този, с който купих колата.Колата стои на открито, пред блока.
            Аз лично също съм нямал проблеми със студен старт до -20*. Да, карам с антигел добавки и обикновено Лукойл гориво. (И чисто нов Exide Premium) Но факт, видях как пред блока още на -15* от 8 дизела 2 запалихме.... И темите по форумите видяхме, не само в нашия.При -30* колегата ще си гребе нафтата с лъжица
            Колега.... на -28 градуса запалих от раз и отидох на работа. 40 километра разстояние. Нафта на Шопов от "ефтината" никакви добавки. Просто изправен двигател нов акумулатор и нов горивен филтър следващия път обещах клипче.
            Powered by Emzo

            Коментар


              Ееее -28, малко се поизсилваш.http://weather.gabrovo.bg/bg/gabrovo...y-history.html
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                Kay_ написа:
                Ееее -28, малко се поизсилваш.http://weather.gabrovo.bg/bg/gabrovo...y-history.html
                И аз мисля, че се поизсили. На Стило-то при минус 15 му замръзва електрониката, пък камо ли нафтата. :D

                Коментар


                  Кай ли си май ли си.... нали в Севлиево работя бе....познай колко беше....скоро го даваха по телевизията
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    evgeni85 написа:
                    Кай ли си май ли си.... нали в Севлиево работя бе....познай колко беше....скоро го даваха по телевизията
                    Виж какво си казал по - горе.Колега.... на -28 градуса запалих от раз и отидох на работа. 40 километра разстояние. Нафта на Шопов от "ефтината" никакви добавки. Просто изправен двигател нов акумулатор и нов горивен филтър Wink следващия път обещах клипче.Ти как го разбираш това? Че си тръгнал от Габрово и хайде към Идиал-а. https://www.youtube.com/watch?v=f_WwfT5dbmcЕ ти един весел клип да се посмееш малко.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      Веднага ти отговарям. Тръгвам от Севлиево. ..отивам до Габрово по задачи и се връщам в Севлиево. .. според теб Габрово Севлиево 40 километра ли са?
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        Ми , незнам човек. Гледам тук в един сайт пише Севлиево-Габрово "Разстояние -27,95км" / "Разстояние по въздух - 24,39км"Тъй като гледам...май по въздуш ги взимаш П.П. Печката много ток ли харчи? Товари ли алтернатора и да скъсява жевота на аку-то или има някой пиниз с нея?
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          Kay_ написа:
                          Ми , незнам човек. Гледам тук в един сайт пише Севлиево-Габрово "Разстояние -27,95км" / "Разстояние по въздух - 24,39км"Тъй като гледам...май по въздуш ги взимаш П.П. Печката много ток ли харчи? Товари ли алтернатора и да скъсява жевота на аку-то или има някой пиниз с нея?
                          Грубо казвам километрите. Печката е мисля че 30w при работен режим и има защита... изключва при опасен спад на напрежението или прегряване. Не товари и не скъсява нищо. Има пиниз. Често печките втора ръка са със заминали свещи и побългарени платки.. най лошото..
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            Обърни внимание на зелената единичка след 0:37 какви гърмежи прави, човека в дясно със зеления суичър чак взе да се пази да не го отстреля Mr. Green
                            То туй е война бе didich. :PПо темата: НЕпалищите коли не се делят на дизелови, бензинови и газифицирани...Две са там категориите - изправни и неизправни.
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              ntodorov написа:
                              Обърни внимание на зелената единичка след 0:37 какви гърмежи прави, човека в дясно със зеления суичър чак взе да се пази да не го отстреля Mr. Green
                              То туй е война бе didich. :PПо темата: НЕпалищите коли не се делят на дизелови, бензинови и газифицирани...Две са там категориите - изправни и неизправни.
                              Съгласен съм с колегата, но можем да добавим и кофти нафта. Към бензинджиите, айде стига вече с ледниковия период, по тази логика в Русия не трябва да има автомобили по пътищата, вие намествате нашата пролет тука. Те наще бараки по на 20 години какво очаквате, те два пъти са изминали от ресурса си. Преди 15-20 години ги правеха, ама кола произведена 2015 дали ще изкара 20+ години не съм убеден(за нисък и среден клас говоря)

                              Коментар


                                За горивата съм съгласен и аз. Скоро имаше едно предаване на Валя Ахчиева точно за горивата как се внасят по черноморието без никакъв контрол подобия на нафта и бензин.
                                Powered by Emzo

                                Коментар

                                Working...
                                X