pplk написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Имам питане към ЖТД- истите. Като ви ги ремап-ват и ги правите от 115 на по 150, на кое плащате данък? В смисъл 150 си остава ъндърграунд? Аз чак сега се замислих над това. Тарикатско си е.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Имам питане към ЖТД- истите. Като ви ги ремап-ват и ги правите от 115 на по 150, на кое плащате данък? В смисъл 150 си остава ъндърграунд? Аз чак сега се замислих над това. Тарикатско си е.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
emzo написа:pplk написа:emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Аз наистина сега се замислих над това и не го казвам да ги базиквам. Карам си малолитражната бензинка, като ми се е случвало да карам и дизели. Харесвали са ми (2), но и моята коруба задоволява нуждите ми...така, че гледам на темата като забавно развлечение (1)SmileA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
От модерните дизели тия ХДИ на едно 307 мн ми допадна. Хем колата от вътре ми беше приятна, а и возията. Тия франсета, така са се постарали, никакъв шум от двигателя. Наистина при рязко ускорение все едно някой де издърпва рязко. Астра Х, ми се струва, като интериор по дървена, а тоя 1,7 цди...някакси муден. ЖТД нито съм карал нито съм се вози. Ако изключим на pplk Кромата. Ама тя 43546864166коня и ускорява наистина много добре.Та пежаците са ми сред фаворитите за следваща кола. За жалост все по-намалява избора при италянските. Още си спомням 2004та, когато за първи път видях Брава....направо се влюбих в нея П.П. Но също така си харесвам и малолитражни бензинки: Мазда, Хонда...ко да се прая, като чуя 1,4...ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Астра Х, ми се струва, като интериор по дървена, а тоя 1,7 цди...някакси муденA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Kay_ написа:От модерните дизели тия ХДИ на едно 307 мн ми допадна. Хем колата от вътре ми беше приятна, а и возията. Тия франсета, така са се постарали, никакъв шум от двигателя. Наистина при рязко ускорение все едно някой де издърпва рязко. Астра Х, ми се струва, като интериор по дървена, а тоя 1,7 цди...някакси муден. ЖТД нито съм карал нито съм се вози. Ако изключим на pplk Кромата. Ама тя 43546864166коня и ускорява наистина много добре.Та пежаците са ми сред фаворитите за следваща кола. За жалост все по-намалява избора при италянските. Още си спомням 2004та, когато за първи път видях Брава....направо се влюбих в нея П.П. Но също така си харесвам и малолитражни бензинки: Мазда, Хонда...ко да се прая, като чуя 1,4...FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Същия на Изузо 1,7. Собственика и е пример, как евтиното излиза скъпо. Взе я на много ниска цена (уж нищо и няма), ама после все проблеми с нея. Когато я карах, се предполага, че трябва да е била наред....ама знае ли човек. Разхода и беше мн хубав. На 6та с 80-90, по борд показваше 3-3,5/100.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзадеpplk написа:Тоя автомат на бавареца не го знам какъв е, ама лятото карах Ауди А6 3,0 245 коня печка и 7 степенен автомат ЗФ, та ако не гледаш на таблото на коя скорост е, ич няма и да разбереш, че е върнал някой зъб надолу. Кромата е по-мудна в това отношение.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Същия на Изузо 1,7. Собственика и е пример, как евтиното излиза скъпо. Взе я на много ниска цена (уж нищо и няма), ама после все проблеми с нея. Когато я карах, се предполага, че трябва да е била наред....ама знае ли човек. Разхода и беше мн хубав. На 6та с 80-90, по борд показваше 3-3,5/100.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Интересна тема с интересни сравнения ...1.4 моно в Браво/а съпостевено с турбодизели до 330d.На мен при една от стачките на Lufthansa ли беше или Deutsche Bahn ми се наложи в последния момент да наема автомобил. Така попаднах на турбодизел - 1.2 TDI в купето на Сеат Ибиза. Цели 75к.с. при 4000об/мин и също така умопомрачаващия въртящ момент (по който въздишат всички любители на дизела) от 180Nm.Та след като слязох от бързия дизел се качих на "бавния бензинов нетурбиниран мотор" в Субару Импреза Bi-Fuel 2.0 160к.с. (с газово, ама от завода). Нищо, че японеца беше без турбо, някакси вървеше много-много по-добре от невероятния турбодизел. Та така със сравненията на бензин с дизел...Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Интересна тема с интересни сравнения ...1.4 моно в Браво/а съпостевено с турбодизели до 330d.На мен при една от стачките на Lufthansa ли беше или Deutsche Bahn ми се наложи в последния момент да наема автомобил. Така попаднах на турбодизел - 1.2 TDI в купето на Сеат Ибиза. Цели 75к.с. при 4000об/мин и също така умопомрачаващия въртящ момент (по който въздишат всички любители на дизела) от 180Nm.Та след като слязох от бързия дизел се качих на "бавния бензинов нетурбиниран мотор" в Субару Импреза Bi-Fuel 2.0 160к.с. (с газово, ама от завода). Нищо, че японеца беше без турбо, някакси вървеше много-много по-добре от невероятния турбодизел. Та така със сравненията на бензин с дизел...Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Stefanaki написа:Интересна тема с интересни сравнения ...1.4 моно в Браво/а съпостевено с турбодизели до 330d.На мен при една от стачките на Lufthansa ли беше или Deutsche Bahn ми се наложи в последния момент да наема автомобил. Така попаднах на турбодизел - 1.2 TDI в купето на Сеат Ибиза. Цели 75к.с. при 4000об/мин и също така умопомрачаващия въртящ момент (по който въздишат всички любители на дизела) от 180Nm.Та след като слязох от бързия дизел се качих на "бавния бензинов нетурбиниран мотор" в Субару Импреза Bi-Fuel 2.0 160к.с. (с газово, ама от завода). Нищо, че японеца беше без турбо, някакси вървеше много-много по-добре от невероятния турбодизел. Та така със сравненията на бензин с дизел...207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар