OpenGL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Kay_ написа:Смислените доводи поприключиха, майтапите и те, останаха само лични нападки....аз май с вас повече нема да си го меря Фиатаджиите сме толкова малко, че остана и на вид агрегат да се делим и сме си заминали...Дръжте се заедно, че ще ни по голфят.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Kay_ написа:Смислените доводи поприключиха, майтапите и те, останаха само лични нападки....аз май с вас повече нема да си го меря Фиатаджиите сме толкова малко, че остана и на вид агрегат да се делим и сме си заминали...Дръжте се заедно, че ще ни по голфят.
Коментар
-
didich написа:За съжаление на там отиват нещата, иначе темата си беше забавна и хумористична, но някои хора я приеха твърде на сериозно.Направи ми впечатление, че няколко колеги споменаха, че при бензина падало голямо ръчкане на скоростите , така е, при мен при включена 3-та скорост в повечко обороти и скорост към 120км, дизела търси вече 6-та скорост, тЪ кой сменя по често скорости не разбрах, на 3-та мога да карам в интервал 20-30км до 120-130км без да сменям предавка, нещо не ме кефи да сменям скорости през 2 секунди, сигурно и за това карам бензинFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Ми да бутнем темата в другата посока - автомат. И какво правим като настъпиш с автомат и той ти смъкне 2 скорости и при двата случая? Извод - все тая дали бензин или дизел на газ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Направо да почнем за Айсин на Крома да си говорим и до час да заключат темата По горните коментари ми напомниха един Голф2 1,6Д, 50коня. Та туй чудо в баир на 5та се движи с 30, подаваш газ и то лека полека си набира до към 100на. Това като тръгна от дома на първия булевард слагам на 5та и така до другия край на София мога да карам Само, че е атм дизел и е голяма мърдЪ, ама гори 3-4л/100.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
evgeni85 написа:И най важното. Дизела особено с променлива геометрия има сила в целия диапазон на оборотомера. Не да ръчкам и да чакам да направи 3500 за да излезя от някоя кофти ситуация. Както каза емо с примера в кръговото.punto HGT
Коментар
-
pplk написа:emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде
Коментар
-
Дидич, аз за това дадох примера с атм голф.https://www.youtube.com/watch?v=1r7_...oAop2V_P74То е ясно, че и едното и другото върви много. Важно е индивидуално как го чувствашИмам питане към ЖТД- истите. Като ви ги ремап-ват и ги правите от 115 на по 150, на кое плащате данък? В смисъл 150 си остава ъндърграунд? Аз чак сега се замислих над това. Тарикатско си е.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
evgeni85 написа:pplk написа:emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:evgeni85 написа:pplk написа:emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар