Както се изразяват колеги и аз да дам, моите пет стотинки по темата:Аз си сакам дизела. Друго не ща. Изплашен от новите Евро - норми преди време погледнах за малко към бензина, но ми остана празно в душата. Пробвах няколко модела бензинки ( бяха коли на 4-5 години от представителства ). Маховици, дюзи, ГНП-та - коли са, МОЖЕ и да сдадат багажа. Пък кефа от това да натиснеш газта и да те изстрелва колата, докато другите ръчкат по скоростите си или чакат "обороти" ми е най-голям. И все пак всичко е предпочитание, стил, възраст, възприятие, но не чуя ли ритъмът на дизеловото моторче не поглеждам към кола.Може и да ви е смешно, но често докато чакам някого съм оставял колата си работеща и съм се наслаждавал пред нея на дизелово мъркане...Там ме хапе коня. ПС: Чета, че много хора се точат на турбо-бензинките. Две от гореописаните бяха такива коли. Не усетих, кой знае, каква разлика, с изключение на това, че на моменти...заприличваха на турбо дизел. Можех да избирам кола от същата марка и модел с 1,4 Турбо и 1.7 ЦДТИ с аналогични коне, година на производство и история в представителството на марката. Еми не ме грабна турбо-бензина. Дори беше и с 10% по-евтина. Шумна си ставаше на магистралата, пък усещането - познато. Говорих и със собственика на тази кола. Еми в града под 9 - 10 литра не пада и то при средна скорост от 30 до 40 км/ч. Аз в момента с дизела съм със средна скорост 21 км. и съм заковал на 6.6 - само градско на къси, но чести дистанции...И дори това не ми е толкова важно де. Просто си го харесвам.ю
Бо. Това беше другата кола, която ме зинтригува, писахме си с теб, но останах страхлив в неведението си :P
Аз съм със сгъстена атмосферка, ама тягата ми идва от ел. мотора. Торк от 400Нм от 0 оборота. Yellow_Flash_Colorz_PDT_10
Коментар