Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    V8 с 200 коня не е много за хвалене.
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      stilo_new написа:
      Ама остави ги. Явно не са наясно. Зареждам газ на 0.73 стотиники. при 8 на 100, минавам 100 километра за 5 лева и 90 стотинки. Кой дизел има такъв разход? Никой. От 10 лева на сто нагоре. Отделно ремонт на ГНП колко струва. Частите за дизел, винаги са били по скъпи.
      Пример.Ако сметнем към днешна дата на нафтата във Варна, то излиза, че харчи 3,81лв/100км. И отиваш в нивата с тези 5.90.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        pplk написа:
        V8 с 200 коня не е много за хвалене.
        Що да не е, 407 Nm за бензинов мотор са си удоволствие И кромата ти е там някъде.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          pplk написа:
          За какво е спора в същност? За вървене, за звук, за разход на гориво или поддръжка? Гледам Дидича чак за носачи пише, та нещо почнах да губя нишката.
          Лафим си просто, докато не се изцепи някой galinchooo, зависи от газовата уредба и как е настроена, при ГИ мисля, че е по малко от това да умножиш по 1,3, спрямо бензина, а и е много относително спрямо колко ти е тежко крачето, късите разстояния на изминаване и т.н., фактори колкото искаш, с обикновенна газова може и с над 1,3 , особено зимата, както някои обичат да си палят на газ.Икономията идва от изминатите километри, колкото повече минавате за година, толкова по добре, ако караш по 100км на седмица няма смисъл от газ, карането на бензин няма да ви бръкне толкова в джоба Колегата willow75bg го каза най добре
          punto HGT

          Коментар


            BO написа:
            stilo_new написа:
            Ама остави ги. Явно не са наясно. Зареждам газ на 0.73 стотиники. при 8 на 100, минавам 100 километра за 5 лева и 90 стотинки. Кой дизел има такъв разход? Никой. От 10 лева на сто нагоре. Отделно ремонт на ГНП колко струва. Частите за дизел, винаги са били по скъпи.
            Пример.Ако сметнем към днешна дата на нафтата във Варна, то излиза, че харчи 3,81лв/100км. И отиваш в нивата с тези 5.90.
            Е с този пример, няма какво да кажа. Ама все пак, кой кара такива коли. Аз говоря за "нормални" дизели. А и не всички зареждат във Варна .

            Коментар


              Кромата я зарежи. Тя е 2,4 440Nm 235Hp редови дизелов петак. Разход 12/7,6. Само на звук не го докарва като твоя.Глей кво правят хората с V8 атмосферен бензин, без да е някаква екзотика . http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=13069
              207 тиква автомат
              новокромаджия 2.4 печка

              Коментар


                Хахахахахха викаш който кара печка прави гнп и дюзи. Направо са си консуматив а? Хахахаха Мале Мале. Значи нещо ми има на мен и на моите коли до сега.. За 7 години само на дизел и 5 сменени коли никога не съм правил гнп дюзи и каквото и да е по горивната система. Мале... значи нещо не е наред. Ще кажа само едно... избирам Кефа от това да имаш 430нм на 1300 оборота (е46 330Д) и 204 коня на разход 7 нафта отколкото асматик на газ дето се чудя да го тикам ли..ако ще и 3 литра газ да ми гори. И като си дойдохме на думата колко от вас дето карат на това чудо на инженерната мисъл "газова уредба " смениха тръби и гърнета? Няма да си кажете.
                Powered by Emzo

                Коментар


                  evgeni85 написа:
                  И като си дойдохме на думата колко от вас дето карат на това чудо на инженерната мисъл "газова уредба " смениха тръби и гърнета? Няма да си кажете.
                  Веднага отговарям - за 7 години съм сменил една мека връзка Оптимизирането на катализатора с резонатор и монтаж на спортно гърне не ги броя
                  punto HGT

                  Коментар


                    Нищо лично колега... атмосферен бензинов никога повече ако ще и на пръдня да върви.
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      evgeni85 написа:
                      Нищо лично колега... атмосферен бензинов никога повече ако ще и на пръдня да върви.
                      По същия начин мога да ти посоча много хора , които са казали, дизел никога повече. Не спорете повече. няма смисъл.А защо никой не говори за ЕКОЛОГИЯ? По този показател автомобилите с ГИ бият дизелите отвсякъде, осообено тези на които им премахвате всичките му там ДПФ, ЕГР и какво ли още не(пак пари), за да вървят повече. Ама май българите не мислят за Екология. Нали има там въртящ момент да те залепя за седалката....

                      Коментар


                        didich написа:
                        pplk написа:
                        За какво е спора в същност? За вървене, за звук, за разход на гориво или поддръжка? Гледам Дидича чак за носачи пише, та нещо почнах да губя нишката.
                        Лафим си просто, докато не се изцепи някой galinchooo, зависи от газовата уредба и как е настроена, при ГИ мисля, че е по малко от това да умножиш по 1,3, спрямо бензина, а и е много относително спрямо колко ти е тежко крачето, късите разстояния на изминаване и т.н., фактори колкото искаш, с обикновенна газова може и с над 1,3 , особено зимата, както някои обичат да си палят на газ.Икономията идва от изминатите километри, колкото повече минавате за година, толкова по добре, ако караш по 100км на седмица няма смисъл от газ, карането на бензин няма да ви бръкне толкова в джоба Колегата willow75bg го каза най добре
                        Напълно съгласен съм с теб.Газовото дава икономия при дълги разстояния.Но пак с едно наум.И наистина се умножават по 1.3.Може и под тази стойност да се настрои,но колата ще ти е икономична но не и пъргава.Карал съм такава кола,но когато подадеш гас чакаш с "часове" да ускори.И разликата е само 1лтр на 100......Заслужава ли си да си скопиш колата за 80ст. на 100км......?????Тежкия педал е проблем не само при гаста и бензина а и при нафтата.Само с една разлика която аз съм усетил.С фиата ако го натискам ми качва 3-4 литра градско а сега с "печката"качва само литър на 100.При нормално каране минавам градско от 5,8 до 6.При натискане повече от 7 не ми е дала.През иаминалата година 2015та 4 човека мои близки приближени минаха от гас на "печка".Кумеца ми от 4 коли на гас се чудеше какво да вземе.Качи се само един път на мойта "печка" и в момента е с такава като мойта.Продаде колата и на жена си(корса 1,4моно с гас с разход 12/100).И лятото ще бягаме пак за дизел.Това искала жена му вече.Не щът да чуват за бензин и гас.Другия беше минал през 15 газови коли и в момента си взе служебна "печка" и кара само нея.Само каза че е забравил кога е заредил и стрелката на резервоара не мърдала.А вървежа няма нищо общо с бензин гас.Демек му е харесало.Той БЕШЕ в газовата секта ама почна да излиза малко по малко.И да не задълбавам другите 2ма познати и те така.
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          Ще ми се конете да са 900, като при 6.0 Dodge Challenger, ама трябва да продам много органи на черния пазар, че да се сдобия с такова нещо Друга категория са тези надути мотори, тва моето е първобитна разработка на Крайслер още от 70те години (2 клапана на цилиндър, дросел, въздух и гориво), което си има своите предимства и съответно недостатъци.Иначе от новото хилядолетие нещата вървят все нагоре откъм кончета и обем при конкретната марка, това моето е пуснато през скромната 1993та
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            Тук спора е безмислен, всеки кара каквото има и е искал. Дали е бензин или газ какво значение има, като си те кефи колата, аз карам бензин и газ 2 коли, но това не значи че не бих искал някое БМВ 530д от 2006 година. Въпроса е че ако трябва да избирам между бензин и дизел, бих взел бензинова кола, защо ли? Еми кефи ме, разхода няма значение, щом си фен. Полемиките са ненужни, за този вечен спор.
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              galinchooo написа:
                              .. Другия беше минал през 15 газови коли и в момента си взе служебна "печка" и кара само нея...
                              Те това в удебеленото е разковничето, ако и аз съм така въобще няма да имам претенции какво гориво гори мотора Като говорим за икономия се сещам и за нещо друго - аз на бакшиш с дизелов мотор не съм се возил през живота си
                              punto HGT

                              Коментар


                                Направо потвърждаваш думите ми от темата за бебевоза :D Кола 93г. с технология от седемдесетте. И сега са същите дръгели в масовото производство. За тва, американска кочина никога в живота! Три ми бяха предостатъчни.
                                207 тиква автомат
                                новокромаджия 2.4 печка

                                Коментар

                                Working...
                                X