На тва стило мотора е пушка, не съм попадал на по-читав 1.9 115 мотор.Жалко , че не ми даде да го изцедя докрай
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:На тва стило мотора е пушка, не съм попадал на по-читав 1.9 115 мотор.Жалко , че не ми даде да го изцедя докрайAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
mitkosoft написа:По магистралата повече от 120-130 не карам понеже имам чувство за самосъхранение. Отделно турбото на дизелите се чува много по отчетливо. На всички бензинови коли които съм се возил няма звук от турбо. Да не говорим, че единствената тръпка от бензиновата турбо кола, която е blow off , и тя не се чува заводски. Факта, че бензина загрява за 1 минута зимата е показателен за КПД-около 80% от работата на мотора се отделя като топлина в охладителната система на двигателя. Доказан факт е , че дизела има близо 2 пъти по висок КПД. Дюзите на дизела били скъпи, ами веднага контра кой от вас си е купил нова дюза и колко често сменяте дюзи, все едно през месец сменяте дюзи. Отделно е пълно вече със серзиви които рециклират дюзи доста успешно. Ся веднага някой ще каже, а да бе рециклирана дюза, а случайно да забравихте кога рециклирахте носача си последно ? Дизела имал демпферен маховик - ами и бензина има. Колко от вас са сменяли маховик ? Ся за бензина. Туй че през 20-30К сменяте свещи и на 50К кабели тва не е ли разход...отделно, че повечето нови автомобили имат бобина на всеки цилиндър вместо кабел, а що никой не казва колко струват. А вие колеги които карате с ГИ, що не вкарвате в сметката, че на седмица сипвате по минимум 20 лева бензин, който не изгаряте, а само палите с него и се изпарява през отдушниците, а зашо не споменавате , че бензина изветрява като стои и му пада октана. Дизела доколкото знам не се изпаравя и 20 години да седи в туба пак си става за горене най-много малко утайка да има. Бензин си заслужава само ако е V-образен и то само заради звука. 4-цилиндровия бензин ми напомня на резачка за дърва когато е в обороти. Какви светофарни гонки говорите какви пет лева. Повечето шофьори потеглят когато светне тъмно зелено вие ми говорите за светофарни гонки. И като за финал колко от бензиновите рацери се пускат в свободните стартове в събота на драг състезанията - никой щото има 5 лева вход и трябва да се спестят за да има за бензинец с който да палим през зимата колата с ГИ !
Коментар
-
evgeni85 написа:Че да не би да лъже?
Коментар
-
evgeni85 написа:Че да не би да лъже?punto HGT
Коментар
-
Princo написа:E ние с дизелите сме по-скромни хора : https://www.youtube.com/watch?v=M-6_KGUhRDEКлипа сме го правили на баир + 2ма човека в колата. Иначе като потърпевши съм записал:AUDI A3 1.8 AUDI A4 1.8T 150 Eclipse 2.4 i 16V (149 Hp)GOLF 4 PD 131 (STOCK)BMW 525 TDS e34 + e39BMW 325 TDS e36BMW 318 IS e36BMW 320 VANOS e36BMW 320d e46Mercedes-benz C220 CDI W203Но все пак дизелите не вървят ...ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
didich написа:evgeni85 написа:Че да не би да лъже?
Коментар
-
Дидич клипа за Audi S2 GT42, нямаш право да го пускаш https://www.youtube.com/watch?v=lcUphyLY6VY аз убивам за таковаФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Това е безмислен спор.Карал съм колкото дизелови толкова и бензинови коли.Да си призная дизела по ме кефи,но пък и аз като 85% от хората си гледат джоба.Пустата икономия ни прави такива.Ако взимах достатъчно голяма заплата бих си карал дизелчето или някой голям V-дбразен бензинов.Единствения минус на дизелака е бавното загряване зимата,но го бях решил донякъде с допълнителен подгрев на антифриза и в последствие едно гаражче под наем.Отдавна минах възрастта с гонките по сфетофарите,но пък понякога ми се иска и на мен да намачкам газта и да ме лепне колата за седалката.Карайте си колите и си уважавайте жените,пийте си винцето и си яжте мезето.
Коментар
-
Ама остави ги. Явно не са наясно. Зареждам газ на 0.73 стотиники. при 8 на 100, минавам 100 километра за 5 лева и 90 стотинки. Кой дизел има такъв разход? Никой. От 10 лева на сто нагоре. Отделно ремонт на ГНП колко струва. Частите за дизел, винаги са били по скъпиЕ колега как ги минаваш тея 100км с 8лтр гас,като по каталог стилото го дават да гори градско 11,5лтр бензин измерени по техни критерии заводски.Реално стилото си гори над 12 в града бензин.Смесения разход е 8 по каталог бензин обаче.Няма как да гори същото количество гас.Умножаваш по 1.3 и се смята разхода.Ся ако ти гори 8 извънградско тва е друга бира вече.Кой кара извън града обаче.Айде стига с тея сектантски изказвания.Аз вече им викам газова секта.Всеки си мисли че като е сложил гас и голямата икономия.Да не говорим за динамиката.Хич не ми се спори.Имал съм 3 газови автомобила и сега съм на "печка".Разликата е от тука до луната.Че и обратно.Спрете да се самозалъгвате и да пишете глупости.Единственото вярно е че при дизела са по скъпи частите.Признавам.Но кога се сменят.Не всеки ден се сменят дюзи,маховици и други.Давам пример(един от многото) за да не говоря празни приказки:Приятел има пасат бензин.За 34лв е минал 330км.Градско.Но за тея 330км е сложил и 10лв бензин.Стават 44лв.Викам му е ко е ефтиното сега като аз минавам с 40лв до 350км ГРАДСКО.Разликата е че ти вече си дал едни 1300лв за газов инжекцион.Карал съм фиат бензин и знам колко гори.Не пишете глупости моля ви......FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар