всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за поляната
Е па отговора се крие в охлюва на саждата,а без него е пълен мъртвец почернял. http://vbox7.com/play:838aa645?p=favourites&id=200364 Гледай тука за кво иде реч само с лек ъпдейт на суперчарджър .Някой да забеляза,да има пушене като комин от ТеЦ Марица Изток,което би се получило при аналогичен кандилник докато си направи стехиометричната смес 40-50 градуса преди ГМТ,която има сложната задача,за това малко време да се впръсне в цилиндъра,на тракалника,да се смеси с въздуха и останалите от предишния работен такт сажди :D и да изгори около ГМТ без да остане неизгоряло гориво.т.е горенето да продължи в разширителния такт.Хм...сложна задача,за двигателя измислен от Рудолфчо Дизел,който първоначално е измислен от него да гори въглищен прах :P .После горкия се е мъчил да повиши степента на сгъстяване щот КЮМЮРЯ не искал да сЪ пали .Как да е не можеш да пребориш физичните закони и да накараш за такова кратко време да изгори напълно горивна смес.Тя си има скорост на изгаряне,която е различна разбира се за различните горива.Поради тази причина не може и да се форсира саждилник с тежък коляно-мотовилков механизъм,демпферен маховик да не ти треперят бузите на светофара,когато си на празен ход :D на повече от 5 х.об.м.Друго си е гледката на Ф1 18-20 х.об.м,или на пистов мотор 12-15 х.об.м.Изобщо мъртвородения дизел няма никакво бъдеще
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за поляната
Само да питам тука,че не съм мноо на ясно за самолетните двигатели иде реч преди да измислят реактивния двигател е бил бензинов с две свещи на цилиндър туин спарк) да не огасне случайно едната свещ и пилота да се приземи без да иска до врага.А бе случайно да е имало дизелов самолетен двигател с гоУем врътящ момент приложен на перката,да пикира по-лесно :P .Ако има такъв двигател единственото му предимство е било,че врагЪ от неизгорел кИмЮр няма да може да те отстреля изотзад :P
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за поляната
още нещо за статистиката-пробвахме ускорение на права около 2км.колите бяха ауди а3 1,8т 150кс и голф 4 AHF 110кс с чип=140кс.голяма разлика в полза на печката,някой ако не вярва да пробва.а нали са приблизително еднакви коне,какво става.също така колегата,дето твърди ,че дизеловия двигател нямал къде да се развива-пълна глупост.знаеш ли бош каква горивна уредба разработват-да кажем на колко бара ще работи помпата и каква ще бъде.дизеловия двигател има накъде да се развива,а и той си се е развил достатъчно,ама какво ще правим с бензиновия,който няма кпд.ако конструкторите успеят да решат този проблем при бензиновите мотори всичко ще се промени,а друг е въпроса,че това на този етап е невъзможно.а и недей забравя,че предстои и направата на дизелов мотор с електрически клапани,като екуто може да си прави корекции на фазите на газоразпределението както и колкото си иска в зависимост от режима на работа.сиреч multiair,но при дизелов мотор.относно замърсяването-има си стандарти,щом ги покриват-ок,щом ги манипулират-да си търпят загубите.ето нашите сглобкаджии в ловеч не покриват евро 6 и засега всички работници си пият виното и си ядат сланината,докато си оправят емисиите
Интересно ми е какво ще кажеш за тази крива на бензина. Да разсъждаваме малко, както каза.Аз съм разсъждавал и имам сметките, и мога да кажа, че няма разлика между този бензин и алтернативния му дизелов аналог от гледна точка на еластичност.
Да.Ако не вярваш виж колко конски сили излизат в даден момент на дадена предавка, сметни разликата в предавателните числа на дадена скорост и виж крайния резултат. Ще се изненадаш, че няма да видиш тази разлика, която се наблюдаваше преди 10 години.Нека не се залъгваме. И аз съм фен на дизела, ама нещата в последните години са силно изравнени в тази насока, с последните поколения расови бензинови двигатели.Отделно и за КПД-то не съм съгласен. Мисля, че 40% КПД при бензинов двигател си е бая голямо постижение. Отделно, че Мазда са почти към края на внедряването на процес на самовъзпламеняването като при дизела. Тогава ще стане още по-интересно.
още нещо за статистиката-пробвахме ускорение на права около 2км.колите бяха ауди а3 1,8т 150кс и голф 4 AHF 110кс с чип=140кс.голяма разлика в полза на печката,някой ако не вярва да пробва.а нали са приблизително еднакви коне
Това при напълно изправни автомобили няма как да стане, това А3 сигурно е било без турбина Няма как да ме убедиш, че по тежка турбо дизелова кола с по-малко коне, ще бие по лека турбо бензинова кола, пълен абсурд, отделно че само до 100км/ч бензинката е по бърза с 1 секунда, това А3 с което сте мерили е било пред умирачка, дай да си говорим сериозни неща.
е ,това са фактите и не забравяй ,е голфа е с чип,правен при Тони ,ако въобще си чувал за него.така,че не можеш ти или аз да кажа за колко набира голфа,но си беше голяма сила
Боби,много ми е интересно дали ще създадат мазда такъв мотор със самовъзпламеняване.аз си мисля ,че трудно ще успеят.най-големият им проблем се изразява в антидетонационната устойчвост на горивото.според мен в тази насока ще изсерат едно лайно както стана с ванкеловия мотор и до там
Боби,много ми е интересно дали ще създадат мазда такъв мотор със самовъзпламеняване.аз си мисля ,че трудно ще успеят.най-големият им проблем се изразява в антидетонационната устойчвост на горивото.според мен в тази насока ще изсерат едно лайно както стана с ванкеловия мотор и до там
Какво му е на ванкеловия мотор, нали сега наскоро май пак изкараха една такава.
е ,това са фактите и не забравяй ,е голфа е с чип,правен при Тони ,ако въобще си чувал за него.така,че не можеш ти или аз да кажа за колко набира голфа,но си беше голяма сила
Чувал съм за Келеша Колко голяма сила е 110к.с. + чип, айде намери ми един такъв ама точно такъв сток + чип пък да видим колко е голяма сила, пак ти казвам това е 9+сек. автомобил до 100к/ч, аудито е ниска до средна 8-ца, няма как да стане тоя голф да е пред аудито ако колите са в кондикция, а и Келеша от стоков автомобил само с чип няма как да направи извънземен автомобил, който другите мапери да не успеят да чипнат.То и на мен ми се е случвало с 3-ка дизел 200+коня да се пусна по светофарите и до 120км/ч беше зад мен, ама не съм седнал да се хваля, че ще го бия
Коментар