ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
ivel написа:всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за полянатаEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Само да питам тука,че не съм мноо на ясно за самолетните двигатели иде реч преди да измислят реактивния двигател е бил бензинов с две свещи на цилиндър туин спарк) да не огасне случайно едната свещ и пилота да се приземи без да иска до врага.А бе случайно да е имало дизелов самолетен двигател с гоУем врътящ момент приложен на перката,да пикира по-лесно :P .Ако има такъв двигател единственото му предимство е било,че врагЪ от неизгорел кИмЮр няма да може да те отстреля изотзад :PEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ivel написа:всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за полянатаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
още нещо за статистиката-пробвахме ускорение на права около 2км.колите бяха ауди а3 1,8т 150кс и голф 4 AHF 110кс с чип=140кс.голяма разлика в полза на печката,някой ако не вярва да пробва.а нали са приблизително еднакви коне,какво става.също така колегата,дето твърди ,че дизеловия двигател нямал къде да се развива-пълна глупост.знаеш ли бош каква горивна уредба разработват-да кажем на колко бара ще работи помпата и каква ще бъде.дизеловия двигател има накъде да се развива,а и той си се е развил достатъчно,ама какво ще правим с бензиновия,който няма кпд.ако конструкторите успеят да решат този проблем при бензиновите мотори всичко ще се промени,а друг е въпроса,че това на този етап е невъзможно.а и недей забравя,че предстои и направата на дизелов мотор с електрически клапани,като екуто може да си прави корекции на фазите на газоразпределението както и колкото си иска в зависимост от режима на работа.сиреч multiair,но при дизелов мотор.относно замърсяването-има си стандарти,щом ги покриват-ок,щом ги манипулират-да си търпят загубите.ето нашите сглобкаджии в ловеч не покриват евро 6 и засега всички работници си пият виното и си ядат сланината,докато си оправят емисиите
Коментар
-
ivel написа:а дизелка?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ivel написа:дали?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ivel написа:още нещо за статистиката-пробвахме ускорение на права около 2км.колите бяха ауди а3 1,8т 150кс и голф 4 AHF 110кс с чип=140кс.голяма разлика в полза на печката,някой ако не вярва да пробва.а нали са приблизително еднакви конеpunto HGT
Коментар
-
ivel написа:Боби,много ми е интересно дали ще създадат мазда такъв мотор със самовъзпламеняване.аз си мисля ,че трудно ще успеят.най-големият им проблем се изразява в антидетонационната устойчвост на горивото.според мен в тази насока ще изсерат едно лайно както стана с ванкеловия мотор и до тамAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
ivel написа:е ,това са фактите и не забравяй ,е голфа е с чип,правен при Тони ,ако въобще си чувал за него.така,че не можеш ти или аз да кажа за колко набира голфа,но си беше голяма силаpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар