ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
punto HGT
-
То верно излиза, че си хваля само бензинката, ама интересно пък защо правиме сравнение м/у атмосферен с/у турбо дизелов мотор, ми дай да изравним нещата и дайте атмосферен дизел, че то по принцип и на бензина слагат турбини.С тоя прехвален въртящ момент голям праз, без него няма емоция така ли ?? ... возил съм се на хонда 5-та генерация с насаден мотор Б20 с в-тек глава от 1.8 на около 220к.с. на мотор, чиста атмосферка - ми нютоните са доста по малко от напомпаните дизели ама да ти кажа емоцията е доста повече от това да се качиш на дизел и да превключваш на 4000 оборота , мани това не е за мене.punto HGT
Коментар
-
Всеки си има предпочитания https://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY , кво като са му под 200Н.м.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
GaTio2 написа:Колата едва ли ще се кара повече от 10-15к км на година, ако намеря кола с газ още по-готино, хептен няма да ме бърка да си правя безцелни разходки както в момента. Иначе не знам наистина, не съм имал толкова много проблеми с газта, а съм с обикновена газова на кола с пълна инжекция... Дето в един сервиз ми казаха е това не може да върви така, след като колата е с монтирана газова от италия още и си е вървяла винаги на газ... Ще преценя за сега тази алфа не знам, чакам видео от колегата trace да ми покаже неговата и ще видя, дали ще смъкна още от цената и евентуално ремонтирам или ще се откажа от нея.По принцип не обичам високите скорости, най-много съм карал 160, харесва ми НМ за това може доста да ме грабне дизела, ще видим, но пък друго си е с бензин да напълниш оборотомера и звука...Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Между двата типа агрегата, никога няма печеливш. . В голямо автомобилно предаване например като top gear обаче, водещите не случайно избират бензинови двигатели при представянето на екзотични коли а и не само, иммено защото са по-интересни като динамика, могат да си правят шоуто с тях, като то в последно време е приоритет за предаването, защото няма какво интересно да покаже на дизел, макар и напомпан с мощност. Както и да е много взехме да се отдалечаваме от смисъла на темата.
Коментар
-
а хайде да сравним атмосферен дизел и атмосферен бензин с еднакви коне.вярвай ми ,че ще бъдеш засрамен и то много.и още нещо -въртящият момент е един от най -важните параметри на съвременния двигател,съответно,колкото е по-голям и постигнат на по-ниска честота на въртене на коляновия вал,толкова по-добре.дизеловият мотор постига именно това.а и се замисли защо бензиновия мотор има около 25процента кпд,а дизеловия 40-45.имаш вече над какво да мислиш
Коментар
-
Като гледам, темат тотално се измести на бензин срещу дизел.Бензина, с ГИ, тотално бие дизела, и то не само по финансови причини.Защо никой не мисли за екология?? И изобщо не е прав колегата, че в Лондон нямало пропан-бутан. Има и се насърчава даже.В България, заради бедността и икономията, масово се слага газ на бензинките. Но без да искаме правим колите си много по екологични. Което е много добре.При дизелите е обратно. Доказа се, ( WV ) че със всички системи за ограничаване на вредните емисии, пак замърсяват доста. А в България всичко се премахва и стават наистина много замърсяващи. рано или късно трябва да помислим за това.
Коментар
-
Princo написа:GaTio2 написа:Колата едва ли ще се кара повече от 10-15к км на година, ако намеря кола с газ още по-готино, хептен няма да ме бърка да си правя безцелни разходки както в момента. Иначе не знам наистина, не съм имал толкова много проблеми с газта, а съм с обикновена газова на кола с пълна инжекция... Дето в един сервиз ми казаха е това не може да върви така, след като колата е с монтирана газова от италия още и си е вървяла винаги на газ... Ще преценя за сега тази алфа не знам, чакам видео от колегата trace да ми покаже неговата и ще видя, дали ще смъкна още от цената и евентуално ремонтирам или ще се откажа от нея.По принцип не обичам високите скорости, най-много съм карал 160, харесва ми НМ за това може доста да ме грабне дизела, ще видим, но пък друго си е с бензин да напълниш оборотомера и звука...EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ivel написа:а хайде да сравним атмосферен дизел и атмосферен бензин с еднакви коне.вярвай ми ,че ще бъдеш засрамен и то много.и още нещо -въртящият момент е един от най -важните параметри на съвременния двигател,съответно,колкото е по-голям и постигнат на по-ниска честота на въртене на коляновия вал,толкова по-добре.дизеловият мотор постига именно това.а и се замисли защо бензиновия мотор има около 25процента кпд,а дизеловия 40-45.имаш вече над какво да мислишEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ivel написа:а хайде да сравним атмосферен дизел и атмосферен бензин с еднакви коне.вярвай ми ,че ще бъдеш засрамен и то много.и още нещо -въртящият момент е един от най -важните параметри на съвременния двигател,съответно,колкото е по-голям и постигнат на по-ниска честота на въртене на коляновия вал,толкова по-добре.дизеловият мотор постига именно това.а и се замисли защо бензиновия мотор има около 25процента кпд,а дизеловия 40-45.имаш вече над какво да мислишpunto HGT
Коментар
-
Абе човек, една кола не е само въртящ момент, има още доста куп други фактори, които също не са по-маловажни, ама то при дизела освен с въртящ момент друго няма с какво да се похвалиш, за това и всички дизелджии само с това се хвалят.Ти как съпоставяш два автомобила, като говорим за ускорение ??, паркираш ги един до друг и им правиш външен оглед ли ??punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар