OpenGL написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Зависи кой какво търси в една кола. Има 3 вида автомобили ! Първият те превозва от точка А до точка Б. Вторият те кара се усмихваш като го управляваш. Третият ти бърка постоянно в джоба.Пример за кола от точка А до точка Б са типичните голф 3, първите поколения на пасат, разни Рено 19 и да не забравяме образите които още си карат ладите и москвичите, щото било евтино за потдръжка. Аз пък понеже по състезание не ходя(ходя като зрител) и не ми пука за колко време вдига 100 или дали може да карам с 200. Интересуваме тягата, чувството шията ти да е под напрежение всеки път когато дадеш газ. По магистралата повече от 120-130 не карам понеже имам чувство за самосъхранение. Отделно турбото на дизелите се чува много по отчетливо. На всички бензинови коли които съм се возил няма звук от турбо. Да не говорим, че единствената тръпка от бензиновата турбо кола, която е blow off , и тя не се чува заводски. Факта, че бензина загрява за 1 минута зимата е показателен за КПД-около 80% от работата на мотора се отделя като топлина в охладителната система на двигателя. Доказан факт е , че дизела има близо 2 пъти по висок КПД. Дюзите на дизела били скъпи, ами веднага контра кой от вас си е купил нова дюза и колко често сменяте дюзи, все едно през месец сменяте дюзи. Отделно е пълно вече със серзиви които рециклират дюзи доста успешно. Ся веднага някой ще каже, а да бе рециклирана дюза, а случайно да забравихте кога рециклирахте носача си последно ? Дизела имал демпферен маховик - ами и бензина има. Колко от вас са сменяли маховик ? Ся за бензина. Туй че през 20-30К сменяте свещи и на 50К кабели тва не е ли разход...отделно, че повечето нови автомобили имат бобина на всеки цилиндър вместо кабел, а що никой не казва колко струват. А вие колеги които карате с ГИ, що не вкарвате в сметката, че на седмица сипвате по минимум 20 лева бензин, който не изгаряте, а само палите с него и се изпарява през отдушниците, а зашо не споменавате , че бензина изветрява като стои и му пада октана. Дизела доколкото знам не се изпаравя и 20 години да седи в туба пак си става за горене най-много малко утайка да има. Бензин си заслужава само ако е V-образен и то само заради звука. 4-цилиндровия бензин ми напомня на резачка за дърва когато е в обороти. Какви светофарни гонки говорите какви пет лева. Повечето шофьори потеглят когато светне тъмно зелено вие ми говорите за светофарни гонки. И като за финал колко от бензиновите рацери се пускат в свободните стартове в събота на драг състезанията - никой щото има 5 лева вход и трябва да се спестят за да има за бензинец с който да палим през зимата колата с ГИ !Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Горното мнение ме разсмя чак Напълно съм съгласен, колега.Аз сега съм на първия си дизел, след Н-на брой бензинови коли, без газ, с газ, с метан... Да не се заричам, ама повече на бензин не мисля да се качвам.Ще карам дизели дорде Илон Мъск свали още малко цените на Тесла, и после ще се електрифицирам.Последния модел, дето ще излиза таз година, ще струва в САЩ само 35 хил. доларес.
Коментар
-
mitkosoft написа:Зависи кой какво търси в една кола. Има 3 вида автомобили ! Първият те превозва от точка А до точка Б. Вторият те кара се усмихваш като го управляваш. Третият ти бърка постоянно в джоба.Пример за кола от точка А до точка Б са типичните голф 3, първите поколения на пасат, разни Рено 19 и да не забравяме образите които още си карат ладите и москвичите, щото било евтино за потдръжка. Аз пък понеже по състезание не ходя(ходя като зрител) и не ми пука за колко време вдига 100 или дали може да карам с 200. Интересуваме тягата, чувството шията ти да е под напрежение всеки път когато дадеш газ. По магистралата повече от 120-130 не карам понеже имам чувство за самосъхранение. Отделно турбото на дизелите се чува много по отчетливо. На всички бензинови коли които съм се возил няма звук от турбо. Да не говорим, че единствената тръпка от бензиновата турбо кола, която е blow off , и тя не се чува заводски. Факта, че бензина загрява за 1 минута зимата е показателен за КПД-около 80% от работата на мотора се отделя като топлина в охладителната система на двигателя. Доказан факт е , че дизела има близо 2 пъти по висок КПД. Дюзите на дизела били скъпи, ами веднага контра кой от вас си е купил нова дюза и колко често сменяте дюзи, все едно през месец сменяте дюзи. Отделно е пълно вече със серзиви които рециклират дюзи доста успешно. Ся веднага някой ще каже, а да бе рециклирана дюза, а случайно да забравихте кога рециклирахте носача си последно ? Дизела имал демпферен маховик - ами и бензина има. Колко от вас са сменяли маховик ? Ся за бензина. Туй че през 20-30К сменяте свещи и на 50К кабели тва не е ли разход...отделно, че повечето нови автомобили имат бобина на всеки цилиндър вместо кабел, а що никой не казва колко струват. А вие колеги които карате с ГИ, що не вкарвате в сметката, че на седмица сипвате по минимум 20 лева бензин, който не изгаряте, а само палите с него и се изпарява през отдушниците, а зашо не споменавате , че бензина изветрява като стои и му пада октана. Дизела доколкото знам не се изпаравя и 20 години да седи в туба пак си става за горене най-много малко утайка да има. Бензин си заслужава само ако е V-образен и то само заради звука. 4-цилиндровия бензин ми напомня на резачка за дърва когато е в обороти. Какви светофарни гонки говорите какви пет лева. Повечето шофьори потеглят когато светне тъмно зелено вие ми говорите за светофарни гонки. И като за финал колко от бензиновите рацери се пускат в свободните стартове в събота на драг състезанията - никой щото има 5 лева вход и трябва да се спестят за да има за бензинец с който да палим през зимата колата с ГИ !punto HGT
Коментар
-
Да, да.5лв даваш Забравяш, че като запалиш сутрин и се чуди , докато обърне на газ, да гасне ли, на 3 цилиндъра ли да работи, на 4 ли.За последното съм реди и пари да заложа А пък колко читаво караш на газ, няма да коментирам. Забрави, че прави ремонт на глава , дали не беше и на целия мотор.От тук хвалещите се, че карат на газ, са кадърно настроени тия дето имат лични приятели газаджии или сами чуват много нещата. Т.е. максимум 2-3%. Останалите само си мислят, че са наред и се сблъскват с проблемите след някой друг месец.Нервите са по-важни от 2лв/100 икономия.ЗНачи, хвали си бензина, ама отива на заяждане твоето.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Емо, утре сутринта ще взема да ти направя едно клипче как пали на бензин и дали работи на 2-3 цилиндъра, пари няма нужда да залагаш.Правих ремонт на мотора, защото колата не съм я купил чисто нова и незнам предния/те собственик/ци как са обслужвали мотора От вече близо 2 години и сипвам само 100октана, така че мани ги тия 5лв, ако сега трябваше да слагам ГИ не бих сложил поради простата причина, че колата я карам много малко, а тъй като вече имам ГИ е нормално и да го ползвам Кое ми е заяждането неразбрах, може да отговарям по остро, но само на колеги, които твърдят меко казано несериозни неща - пак ще се повторя - 110к.с. с чипа и сега горния колега с това, че турбо бензина не вадел звук , иначе на тихата печка и чувал турбината, пак смях в залата Както казах гледам да съм безпристрастен и не плюя по дизела, но явно колегите с дизели нещо ги хваща яд на бензинките.punto HGT
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=0IB_...RBUEnphqfEНа мен ми допада този звук С удоволствие бих карал такова и да видя дали тогава пак ще ми скачат разни е36, е46.Въпрос на избор е двигателя. Аз съм карал атм. дизел Голф 2,ЦДТИ на Астра H и ХДИ Пежо 307СВ. Астрата не ме впечатли, но Пежото наистина те кара да се усмихнеш. Понеже я караш извън града, наистина въртящия момент и бързото му достигане, правят изпреварванията мн бързи и дават усещане за ненормална скорост. Но все пак предпочитам едно такова SS, като от клипчетатаP.P.https://www.youtube.com/watch?v=FTdfycjxSccФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Аз па нямам нищо против да чувам ей такъв звук :D https://www.youtube.com/watch?v=iz85q3oteHc207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
vnukata написа:Не че нещо ама това мезерати върви като чипнато браво 1.9ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
vnukata написа:Не че нещо ама това мезерати върви като чипнато браво 1.9FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Чек да се разпиша с неколко клипчета и аз в тая тема, че не съм писал отдавна Деееееаа тоа бензин деее https://www.youtube.com/watch?v=QUDTpn2piiw1:1 с резачка за дърва https://www.youtube.com/watch?v=XIFxX1skxWs https://www.youtube.com/watch?v=kFSgnsvcyPMЕдно уеко извращение по италиански https://www.youtube.com/watch?v=ouIM71EpIcAЕто тоя звук от тоя мотор най ми пълни душата https://www.youtube.com/watch?v=PjPwwTalMyUЗа колегата дето 4-ри цилиндовите бензинки нещо не го кефят, най бруталния голф https://www.youtube.com/watch?v=FIa_drJsKlYpunto HGT
Коментар
-
E ние с дизелите сме по-скромни хора : https://www.youtube.com/watch?v=M-6_KGUhRDEКлипа сме го правили на баир + 2ма човека в колата. Иначе като потърпевши съм записал:AUDI A3 1.8 AUDI A4 1.8T 150 Eclipse 2.4 i 16V (149 Hp)GOLF 4 PD 131 (STOCK)BMW 525 TDS e34 + e39BMW 325 TDS e36BMW 318 IS e36BMW 320 VANOS e36BMW 320d e46Mercedes-benz C220 CDI W203Но все пак дизелите не вървят ...Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар