Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    оооооооо,говорим в различни измерения.поздрави

    Коментар


      https://www.youtube.com/watch?v=z0wK6s-6cbo
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        Точно мега ултра големия мапер Келеша преди години,когато имах Марея-та ми искаше 500лв за чип и не даваше никакви гаранции какво щяло да се получи като краен резултат .Чип-а в крайна сметка ми го направи момче от форума за 50лв,за което много съм му благодарен и до днес.Със много проби,префлашвания и така докато на мен ми хареса,как може да върви дизел за 105-те си коня . П.П. Един колега багерист има Мазда 626 турбодизел,с която всеки ден идва на работа и аз пътувам с него http://www.cars.bg/c1506473 Все ме базика,че ще стана крив,ако ме барнел нейде с БМВ-то :D :P .Като ме вози повече от 60-70 км/ч не кара .Един път му викам айде дай да видим кво може тоз варел изгнил като стар Опел Кадет :P ,Дигна 110км/ч и вътре взе да бучи,да гърми все едно реактивен самолет излита.Баси и кошника смотан и пестеливите японци дето се скръндзят за изолации,антикорозионна защита и по-дебела ламарина,а не от оризова купичка .Днес остана без цигари,а то неделя и ми вика вземи Маздата моля те и иди до Крайморие да ми купиш цигари.Викам ОК излязох на главния път от Созопол към Бургас и познай 1-ва прекъсвач на 4750 об/м .Така до 5-та на,която изкарах малък баир преди да се спуснеш до Крайморие,като скороста ми на върха на мини баирчето беше 115км/ч--бухахах великия турбодизел с гоУемия въртящ момент.С БМВ-то излизам със 183км/ч по километраж или 177км/ч по ГПС.Маздата ръждива щеше да се разпадне-волана тресе,шум до Бога и май това е измамното чувство при всеки дизел-шум болшой-скорост маленкая :P . Карайте си тракторите пушливи със здраве
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          Абе, пич, вземи се спри! Ако БМВ-то е тва от подписа ти, само 316 е по-спряло от него. Бах ти и умрелата кочина, тръгнал да я сравнява със съвременна печка. Пробвай се с някой Скай Актив и ако не си навреш главата в ауспуха от срам, ще си сменя ника одма
          207 тиква автомат
          новокромаджия 2.4 печка

          Коментар


            Извинявам се за спама. itan75, дано никога нямам колеги като теб......................
            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
            Фиат Крома 1,9 2009г.
            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

            Коментар


              itan75 написа:
              ... ,Дигна 110км/ч и вътре взе да бучи,да гърми все едно реактивен самолет излита.Баси и кошника смотан и пестеливите японци дето се скръндзят за изолации,антикорозионна защита и по-дебела ламарина,а не от оризова купичка .Днес остана без цигари,а то неделя и ми вика вземи Маздата моля те и иди до Крайморие да ми купиш цигари.Викам ОК излязох на главния път от Созопол към Бургас и познай 1-ва прекъсвач на 4750 об/м .Така до 5-та на,която изкарах малък баир преди да се спуснеш до Крайморие,като скороста ми на върха на мини баирчето беше 115км/ч--бухахах великия турбодизел с гоУемия въртящ момент.С БМВ-то излизам със 183км/ч по километраж или 177км/ч по ГПС.Маздата ръждива щеше да се разпадне-волана тресе,шум до Бога и май това е измамното чувство при всеки дизел-шум болшой-скорост маленкая :P . Карайте си тракторите пушливи със здраве
              Колега,с Мазда японските марки не свършват. Немската ти консервна кутия технологично е много назад в сравнение с други японки(няма да цитирам марки).
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                Правя ви нова тема, то се е видяло.
                Princo написа:
                https://www.youtube.com/watch?v=z0wK6s-6cbo
                https://www.youtube.com/watch?v=VSygqiOyD9M :P
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  преди 2 години си закупих една марейка 1.9 105 комби.колата вървеше доста добре но един ден колега от форума ми писа дали съм съгласен да я ремапне на мой риск.отговорих с съгласие и на паркинга на хит люлин с едно лап топче направи тоя фокус.след около година си закупих фиат барчета с стандартния и и единствен мотор за модела 1.8 16 132 след цялостен основен ремонт на мотора минал разработка.като се качи жена ми да види как върви прословутото hgt при слизане от колата ме попита дали помня старта мареа и дали съм луд да ги сравнявам.като фиат фен съм карал и притежавал фиат мареа 1.6 (3броя)фиат мареа 1.9тд фиат мареа 1.9jtd фиат браво 1.6 фиат мареа 1.8 фиат пунто 1.7тд и фиат барчета 1.8 16 132кс.за най голям конеф мисля че е 1.8 без значение дали е с вариатор или без.за наи сполучлив и надежден мотор нареждам 1.6 а за най голямо удоволствие от шофиране и ускорение слагам jtd-то защото тая кола наистина цепеше асвалта без изобщо да преувеличавам.ремапа беше копиран от ремап на колегата emzo.не искам да засягам колеги от форума с 1.8 но който не е карал ремапнат дизел нищо не е карал.
                  fiat bravo 1.6 16v gt
                  fiat marea 1.9 8v jtd
                  fiat punto 1.7 td
                  fiat marea 1.6 16v

                  Коментар


                    nikolce написа:
                    Правя ви нова тема, то се е видяло.
                    Princo написа:
                    https://www.youtube.com/watch?v=z0wK6s-6cbo
                    https://www.youtube.com/watch?v=VSygqiOyD9M :P
                    Е веднъж някой мод да ми разбере тънкия намек,няма смисъл,отдавна подминахме избора на 147 и дали си залужава.
                    itan75 написа:
                    Точно мега ултра големия мапер Келеша преди години,когато имах Марея-та ми искаше 500лв за чип и не даваше никакви гаранции какво щяло да се получи като краен резултат Shocked .Чип-а в крайна сметка ми го направи момче от форума за 50лв,за което много съм му благодарен и до днес.Със много проби,префлашвания и така докато на мен ми хареса,как може да върви дизел за 105-те си коня Smile . П.П. Един колега багерист има Мазда 626 турбодизел,с която всеки ден идва на работа и аз пътувам с него http://www.cars.bg/c1506473 Все ме базика,че ще стана крив,ако ме барнел нейде с БМВ-то Very Happy Mr. Green Razz .Като ме вози повече от 60-70 км/ч не кара Smile .Един път му викам айде дай да видим кво може тоз варел изгнил като стар Опел Кадет Razz ,Дигна 110км/ч и вътре взе да бучи,да гърми все едно реактивен самолет излита.Баси и кошника смотан и пестеливите японци дето се скръндзят за изолации,антикорозионна защита и по-дебела ламарина,а не от оризова купичка Smile .Днес остана без цигари,а то неделя и ми вика вземи Маздата моля те и иди до Крайморие да ми купиш цигари.Викам ОК излязох на главния път от Созопол към Бургас и познай 1-ва прекъсвач на 4750 об/м Confused .Така до 5-та на,която изкарах малък баир преди да се спуснеш до Крайморие,като скороста ми на върха на мини баирчето беше 115км/ч--бухахах великия турбодизел с гоУемия въртящ момент.С БМВ-то излизам със 183км/ч по километраж или 177км/ч по ГПС.Маздата ръждива щеше да се разпадне-волана тресе,шум до Бога и май това е измамното чувство при всеки дизел-шум болшой-скорост маленкая Razz Smile . Карайте си тракторите пушливи със здраве Twisted Evil
                    И като се събуди кво стана ? Тея 183 км/ч колко време ги дига - 2-3 часа ?
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                    Коментар


                      superfiata написа:
                      преди 2 години си закупих една марейка 1.9 105 комби.колата вървеше доста добре но един ден колега от форума ми писа дали съм съгласен да я ремапне на мой риск.отговорих с съгласие и на паркинга на хит люлин с едно лап топче направи тоя фокус.след около година си закупих фиат барчета с стандартния и и единствен мотор за модела 1.8 16 132 след цялостен основен ремонт на мотора минал разработка.като се качи жена ми да види как върви прословутото hgt при слизане от колата ме попита дали помня старта мареа и дали съм луд да ги сравнявам.като фиат фен съм карал и притежавал фиат мареа 1.6 (3броя)фиат мареа 1.9тд фиат мареа 1.9jtd фиат браво 1.6 фиат мареа 1.8 фиат пунто 1.7тд и фиат барчета 1.8 16 132кс.за най голям конеф мисля че е 1.8 без значение дали е с вариатор или без.за наи сполучлив и надежден мотор нареждам 1.6 а за най голямо удоволствие от шофиране и ускорение слагам jtd-то защото тая кола наистина цепеше асвалта без изобщо да преувеличавам.ремапа беше копиран от ремап на колегата emzo.не искам да засягам колеги от форума с 1.8 но който не е карал ремапнат дизел нищо не е карал.
                      Трябваше да се обадиш с тая ремапната марея да видиш дали върви повече, тия нютони така лъжат, че не е истина, но човек като погледне стрелката на километража тя си върви съвсем нормално и няма нищо извънземно.
                      punto HGT

                      Коментар


                        Didich, ти излезе по-упорит от предходния бензинов фанатик.Шапка ти свалям.И пак ти казвам, че не всичко е 0-100 или гонки.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Без да навлизам в подробности, ще споделя впечатления на базата на сравнение между чипната Либра 2.4 и небарана (стокова) Делта ІІІ с 1.9 туинтурбо. Либрата оставя впечатление, че дърпа повече (тръгва веднага и се усеща като шут), но това е само усещане. Когато я подкарах за пръв път (делтата) не останах много впечатлен от ускорението, но като я изкарах на магистралата, почнах да разбирам за какво става въпрос. При Делта ІІІ има някакъв ограничител на въртящия момент, но за сметка на това разгръща много плавно и в целия оборотен диапазон. Същото е и при сравняването с бензиновите коли. За сведение, правих дръпка с БМВ Е36 328 купе - взема ми старта с 1 кола, после вървим на кантар (на ІІІ-та малко го поизравнявам)... но след 160 нещата стават смешни (тогава на мен ми свършва ІV-та, а на него му иде силата) и само го гледам как ми прави ластик (на V-та направо увяхвам). Единственият вариант при който имах предимство (1/2 кола) беше при летящ старт от 40 км/ч, но това само до въпросните 160. Като изходим от нормалното каране, дизела е по-удобен - доколко е измамно усещането за ускорението не знам... Според мен, при липса на финансови проблеми, най-добре е да се кара бензинов атмосферен двигател с обем над 5 литра и поне V8 - там кефа е двупосочен - и от към вървеж, и от към звук.
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Didich, ти излезе по-упорит от предходния бензинов фанатик.Шапка ти свалям.И пак ти казвам, че не всичко е 0-100 или гонки.
                            Така е, ама на мен мерилото ми е като застанем на чертата, за друго практично мерило не се сещам, всичко останало е търкане на клавиатурите.Чак фанатик не съм, карал съм и дизел и никога не съм плювал или не съм бил категорично против него, но като излезе някой и каже, че 110к.с. с чип в по тежко купе бият турбо бензин в по леко купе, някакси няма как да не го оспоря и като споря гледам да съм безпристрастен, на бялото не викам черно , ако беше 150к.с. с чип, тогава нямаше изобщо да се обаждам
                            punto HGT

                            Коментар


                              D. Stanev написа:
                              .. Либрата оставя впечатление, че дърпа повече (тръгва веднага и се усеща като шут), но това е само усещане...
                              Колегата го е обяснил най точно и именно това усещане създава впечатление, че колата е самолет
                              punto HGT

                              Коментар


                                Дизела се кара по-приятно, понеже се кара в нормални условия ( не на гонка, дръпки и т.н.) около макса на въртящия момент. Отделно, че самия макс е по-висок и пика му е на по-ниски обороти. На бензинката макса на торка и е на такива обороти, че трябва да я караш в яки обороти, ако искаш да го ползваш. Отделно, че е с по-нисък пик, и кривата е по-полегата спрямо оборотите. Демек, при дизела разполагаш с почти всички коне( торк * обороти) дори при спокойно каране, докато при бензина трябва да я цедиш на по-високи обороти за макс мощност. Дизела изглежда, че върви повече, понеже генерира макс. мощност на сравнително ниски обороти и за сравнително малък диапазон от обороти.Работата, която трябва да се свърши - да се пренесат едно пале тухли. Бензина тича носейки по две тухли по мишница и прави по две обиколк в минута, докато дизела прави по една обиколка в минута, но носи по 4 тухли. Резултата е същия.Иначе, не знам дали се обръща внимание на малката подробност, че ние тука говорим за въртящ момент на коляновия вал. След него обикновено идва скоростната кутия да предаде въртящия момент на колелата. И тука има заигравки с бензин дизеловите кутии, както знаем - къса от бензин, дълга от дизел ли беше, какво беше...

                                1.9 JTD 110hp
                                Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                                Коментар

                                Working...
                                X