Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    krasio_79bs написа:
    Караме коли за по 2 000лв.,ама даваме акъл на онези дето карат коли за 200 000лв. Вярвате ли ,че човек с кола за 200 000 лв. ще си сложи измислена уредба за 700лв?Повечето са на течна фаза и уредбата му струва колкото нашите фиати ,че и отгоре.Караш си колата на половин цена и туй то.
    На тях позволено ли им е да ми дават на мен акъл? Всичко опира до въпрос на избор и гледна точка. На мен това ми изглежда смешно, а на теб - Не. Кой, както иска така да си кара Мисля, че и следния пример съм споделял. На Еко-то, спирам да зареждам и на съседната колонка (пак на газ) един претенциозен пич, мрънкаше на бензинджията как го чакал 1 минута, а трябвало на момента да е при него. ПОчнаха се едни обяснения в чужбина как било, как обикалял цяла Европа и тука най-зле. Аз се обърнах да го видя и погледами засича следнат акартинка - Този водейки монолога си, се навежда и отвива капачката от бронята на Инфинитито. Така и не разбрах, що извода му за газ беше през бронята....Разбираш на къде бия. Човека е с претенции, че е голямата работа, ама....
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #77
      krasio_79bs написа:
      Добре де. Лек пример;Имаш два еднакви автомобила със едни и същи екстри. Единият е с ГИ ,а другият на бензин.Имаш пътуване София -Бургас-София.Със автомобила на бензин пътуването ще ти струва 150 лв.Със автомобила с ГИ ще ти струва 80лв.Кой от двата автомобила ще избереш за пътуването?
      Колега прав си принципно, ама щото си гледаме от нашата камбанария. И аз съм на мнение, че ако караш S клас автомобил за 200 бона, то дали разхода ще ти е 40лв или 20лв /100км трябва да ти е все тая.. Ще ти дам пример с USA... сестра ми работят на един остров, на който основно почиват хора над средния стандарт за USA, а някои от тях безобразно богати. Та една жена (предполага се съпруга на някакъв такъв паралия) отишла на острова за 10 дена с детето да си почине и наела автомобил, но искала с него да наеме и детско столче. Зет ми я е обслужвал и ми разказваше от първо лице... Той и съобщил, че предлагат и столчета под наем и струва 30$ на ден и тази без да се замисли казала да й го включат в наема на автомобила за 10 дена. И тъй като той си българин и с нашето мислене, не се сдържал и й казал, че в съседния на тях магазин продават детски столчета за автомобил за малко под 100$ и може да отиде да си купи, като й предложил дори да й го монтира като го донесе. Все пак за наем за 10 дена ще плати 300$, а може за 100 да си купи, пък ако ще да го хвърли после нали ... е мацката след около 0,5 секунди размишление казала, о благодаря за информацията, но няма проблем включете ми го в цената на наема...... и само подала кредитната карта. Та за мен нормално е такива хора да са ползватели на такива автомобили и съответно дори да не се замислят дали им харчи 20 или 30 на 100 и дали гори газ нафта бензин или нитрометан :D
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #78
        Ми то аз като ям дюнер си слагам кетчуп и майноеза от дюкяна на тройна цена, а не ходя отделно да си купувам от ’супера’ туби, че да ми излезе по-евтино. Въпроса е в мащабите, не в принципа.

        1.9 JTD 110hp
        Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

        Коментар


          #79
          OpenGL написа:
          Ми то аз като ям дюнер си слагам кетчуп и майноеза от дюкяна на тройна цена, а не ходя отделно да си купувам от ’супера’ туби, че да ми излезе по-евтино. Въпроса е в мащабите, не в принципа.
          Кетчупа и майонезата си влиза в цената на дюнера, сандвича, пицата и т.н.

          Коментар


            #80
            stilo_new написа:
            Като гледам, темат тотално се измести на бензин срещу дизел.Бензина, с ГИ, тотално бие дизела, и то не само по финансови причини.Защо никой не мисли за екология?? И изобщо не е прав колегата, че в Лондон нямало пропан-бутан. Има и се насърчава даже.В България, заради бедността и икономията, масово се слага газ на бензинките. Но без да искаме правим колите си много по екологични. Което е много добре.При дизелите е обратно. Доказа се, ( WV ) че със всички системи за ограничаване на вредните емисии, пак замърсяват доста. А в България всичко се премахва и стават наистина много замърсяващи. рано или късно трябва да помислим за това.
            и аз малко да оспамя темата.......хихи...Зачетох се и тотално не вярвам на ушите си....хихи....Скоро се заговорихме с един познат с пасат5 1,6 с ГИ.Скоро го взе.Викам му ся колко ти гори пасатя.Показа ми бележка че предния ден е зареждал 34лв гас.Викам добре ми бензин слагаш ли и на тая пущина.Да вика на една бутилка слагам 10лв бензин.И то излиза че с 44лв е минал 320км градско.Ми аз с печката същите километри че от отгоре......... 340км ги минавам с 40лв.Викам с едната разлика че ти си дал 1300лв за газов инжекцион......И питам ко му е ефтиното на гаста?????Имал съм 3 автомобила на гас.Повече на гас няма да стъпя.Всичко дето е над 1,2 като мотор си гори 12-14 гас градско.......И тъй като съм работил доста време в рено,дачия и нисан имам един познат които все още твърди че дачията му 1,4 гори 7 гас в града.хахахахахаха.Те по каталог я дават да гори 10,5 бензин градско.Как му гори 7 гас незнам.Мисълта ми е че никой газаджия не си признава че се е набълбукал......И си мисли че кара ефтино...А за динамиката няма да говоря.Раликата от 1,6 103 коня (предната ми кола брава) и 1,7цдти 101 коня е огромна.Пак казвам огромна.Дизела върви.....по скоро лети.Някой беше писал по горе че се возил в напилена хонда бензин 220 коня.Ми качи се в напилен дизел 200 коня и ще видиш как дърпа тва нещо и на 6та предавка.Ще останеш учуден как от 120 на 6та за секунди си на 200..... Двигателя беше 2,4 от фиат само че на опел......
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #81
              Kay_ написа:
              П.П.Гатио, аз предпочитам да търся кола от човек вместо от автокъща. Логиката, която следвам е, че има хора , които си потдържат колите и може да попаднеш на потдържана и гледана кола, а от джамбазите не се знае
              И аз така, но са доста по-малко колите, но пък ще почакам да излезе нещо читаво. Тук един колега от форума си продава дизелово стило, но пък отвън и отвътре е...
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #82
                galinchooo написа:
                Някой беше писал по горе че се возил в напилена хонда бензин 220 коня.Ми качи се в напилен дизел 200 коня и ще видиш как дърпа тва нещо и на 6та предавка.Ще останеш учуден как от 120 на 6та за секунди си на 200..... Двигателя беше 2,4 от фиат само че на опел......
                Дърпа, защото те лъжат многото нютони, които има дизела и усещането е как те удря в седалаката и си викаш баси мамата, това е самолет, ама я ги нареди на пистата тоя дизел 200коня с 234765234865234856234234 хвадратрилиона нютона до хондата със същите коне и смешните нютони и ще и гледаш задницата и ще се чешаш учиден по главата що стана така ??.https://www.youtube.com/watch?v=7OUBINULnWY - ако инфото към клипа е вярно, ба тоя дизел и тия нютони що така седи до хондата, би трябвало да го забрави Айде стига вече с тия подхвърляния, не съм измислил аз лафа, че бензина е за каране и едните си имат предимство и другите, ама като се сложат на чертата се вижда кое е по добро, карай си дизела и си свиркай.
                punto HGT

                Коментар


                  #83
                  galinchooo написа:
                  stilo_new написа:
                  Като гледам, темат тотално се измести на бензин срещу дизел.Бензина, с ГИ, тотално бие дизела, и то не само по финансови причини.Защо никой не мисли за екология?? И изобщо не е прав колегата, че в Лондон нямало пропан-бутан. Има и се насърчава даже.В България, заради бедността и икономията, масово се слага газ на бензинките. Но без да искаме правим колите си много по екологични. Което е много добре.При дизелите е обратно. Доказа се, ( WV ) че със всички системи за ограничаване на вредните емисии, пак замърсяват доста. А в България всичко се премахва и стават наистина много замърсяващи. рано или късно трябва да помислим за това.
                  и аз малко да оспамя темата.......хихи...Зачетох се и тотално не вярвам на ушите си....хихи....Скоро се заговорихме с един познат с пасат5 1,6 с ГИ.Скоро го взе.Викам му ся колко ти гори пасатя.Показа ми бележка че предния ден е зареждал 34лв гас.Викам добре ми бензин слагаш ли и на тая пущина.Да вика на една бутилка слагам 10лв бензин.И то излиза че с 44лв е минал 320км градско.Ми аз с печката същите километри че от отгоре......... 340км ги минавам с 40лв.Викам с едната разлика че ти си дал 1300лв за газов инжекцион......И питам ко му е ефтиното на гаста?????Имал съм 3 автомобила на гас.Повече на гас няма да стъпя.Всичко дето е над 1,2 като мотор си гори 12-14 гас градско.......И тъй като съм работил доста време в рено,дачия и нисан имам един познат които все още твърди че дачията му 1,4 гори 7 гас в града.хахахахахаха.Те по каталог я дават да гори 10,5 бензин градско.Как му гори 7 гас незнам.Мисълта ми е че никой газаджия не си признава че се е набълбукал......И си мисли че кара ефтино...А за динамиката няма да говоря.Раликата от 1,6 103 коня (предната ми кола брава) и 1,7цдти 101 коня е огромна.Пак казвам огромна.Дизела върви.....по скоро лети.Някой беше писал по горе че се возил в напилена хонда бензин 220 коня.Ми качи се в напилен дизел 200 коня и ще видиш как дърпа тва нещо и на 6та предавка.Ще останеш учуден как от 120 на 6та за секунди си на 200..... Двигателя беше 2,4 от фиат само че на опел......
                  Ама то всяко нещо си има цена - не забравяй да добавиш и двутактовото масло Иначе, преди 2 години в рамките на няколко дена с един приятел карахме по един маршрут и направихме сравнение. Той е с Рено Маймуна дизелак. Общо взето при мен беше с около 5лв по евтино горивото (спрямо цените тогава), но по неговите думи е карал с едно 20-30км/ч повече от мен. Така, че реално като разход за извънграда не откриваме Америка - Дизела е шампионП.П. Дидич, тая Онда направо му показа средния пръст с думите " eat this you little sh*t".
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #84
                    Дърпа, защото те лъжат многото нютони, които има дизела и усещането е как те удря в седалаката и си викаш баси мамата, това е самолет, ама я ги нареди на пистата тоя дизел 200коня с 234765234865234856234234 хвадратрилиона нютона до хондата със същите коне и смешните нютони и ще и гледаш задницата и ще се чешаш учиден по главата що стана така ??.https://www.youtube.com/watch?v=7OUBINULnWY - ако инфото към клипа е вярно, ба тоя дизел и тия нютони що така седи до хондата, би трябвало да го забрави Айде стига вече с тия подхвърляния, не съм измислил аз лафа, че бензина е за каране и едните си имат предимство и другите, ама като се сложат на чертата се вижда кое е по добро, карай си дизела и си свиркай.[/quote]Е той тоя намерил с какво да се дърпа...хаха...с най куция мотор на света 1,9ТДИ на фоклсваген(железния къдящ като печка мотор)....както и да е де..лаф да става да си чешем езиците...хихи.темата ми е интересна...ще я следя с интерес..
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #85
                      Kay_ написа:
                      galinchooo написа:
                      stilo_new написа:
                      Като гледам, темат тотално се измести на бензин срещу дизел.Бензина, с ГИ, тотално бие дизела, и то не само по финансови причини.Защо никой не мисли за екология?? И изобщо не е прав колегата, че в Лондон нямало пропан-бутан. Има и се насърчава даже.В България, заради бедността и икономията, масово се слага газ на бензинките. Но без да искаме правим колите си много по екологични. Което е много добре.При дизелите е обратно. Доказа се, ( WV ) че със всички системи за ограничаване на вредните емисии, пак замърсяват доста. А в България всичко се премахва и стават наистина много замърсяващи. рано или късно трябва да помислим за това.
                      и аз малко да оспамя темата.......хихи...Зачетох се и тотално не вярвам на ушите си....хихи....Скоро се заговорихме с един познат с пасат5 1,6 с ГИ.Скоро го взе.Викам му ся колко ти гори пасатя.Показа ми бележка че предния ден е зареждал 34лв гас.Викам добре ми бензин слагаш ли и на тая пущина.Да вика на една бутилка слагам 10лв бензин.И то излиза че с 44лв е минал 320км градско.Ми аз с печката същите километри че от отгоре......... 340км ги минавам с 40лв.Викам с едната разлика че ти си дал 1300лв за газов инжекцион......И питам ко му е ефтиното на гаста?????Имал съм 3 автомобила на гас.Повече на гас няма да стъпя.Всичко дето е над 1,2 като мотор си гори 12-14 гас градско.......И тъй като съм работил доста време в рено,дачия и нисан имам един познат които все още твърди че дачията му 1,4 гори 7 гас в града.хахахахахаха.Те по каталог я дават да гори 10,5 бензин градско.Как му гори 7 гас незнам.Мисълта ми е че никой газаджия не си признава че се е набълбукал......И си мисли че кара ефтино...А за динамиката няма да говоря.Раликата от 1,6 103 коня (предната ми кола брава) и 1,7цдти 101 коня е огромна.Пак казвам огромна.Дизела върви.....по скоро лети.Някой беше писал по горе че се возил в напилена хонда бензин 220 коня.Ми качи се в напилен дизел 200 коня и ще видиш как дърпа тва нещо и на 6та предавка.Ще останеш учуден как от 120 на 6та за секунди си на 200..... Двигателя беше 2,4 от фиат само че на опел......
                      Ама то всяко нещо си има цена - не забравяй да добавиш и двутактовото масло Иначе, преди 2 години в рамките на няколко дена с един приятел карахме по един маршрут и направихме сравнение. Той е с Рено Маймуна дизелак. Общо взето при мен беше с около 5лв по евтино горивото (спрямо цените тогава), но по неговите думи е карал с едно 20-30км/ч повече от мен. Така, че реално като разход за извънграда не откриваме Америка - Дизела е шампионП.П. Дидич, тая Онда направо му показа средния пръст с думите " eat this you little sh*t".
                      Аааа сложил съм вече масалце колега.......
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #86
                        А бе то миналата година, тук в Бургас се продаваше и Bentley Continental GT с LPG и това ако не е дива селяния, здраве му кажи.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #87
                          didich написа:
                          galinchooo написа:
                          Някой беше писал по горе че се возил в напилена хонда бензин 220 коня.Ми качи се в напилен дизел 200 коня и ще видиш как дърпа тва нещо и на 6та предавка.Ще останеш учуден как от 120 на 6та за секунди си на 200..... Двигателя беше 2,4 от фиат само че на опел......
                          Дърпа, защото те лъжат многото нютони, които има дизела и усещането е как те удря в седалаката и си викаш баси мамата, това е самолет, ама я ги нареди на пистата тоя дизел 200коня с 234765234865234856234234 хвадратрилиона нютона до хондата със същите коне и смешните нютони и ще и гледаш задницата и ще се чешаш учиден по главата що стана така ??.https://www.youtube.com/watch?v=7OUBINULnWY - ако инфото към клипа е вярно, ба тоя дизел и тия нютони що така седи до хондата, би трябвало да го забрави Айде стига вече с тия подхвърляния, не съм измислил аз лафа, че бензина е за каране и едните си имат предимство и другите, ама като се сложат на чертата се вижда кое е по добро, карай си дизела и си свиркай.
                          +1
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #88
                            galinchooo написа:
                            Е той тоя намерил с какво да се дърпа...хаха...с най куция мотор на света 1,9ТДИ на фоклсваген(железния къдящ като печка мотор)....както и да е де..лаф да става да си чешем езиците...хихи.темата ми е интересна...ще я следя с интерес..
                            Еее Галине,щом бащата на всички съвременни Сажди с директно впъскване и поради многото си Нутуни вездесъщия 1.9 тди,казваш,че е смотан,къдящ като печка,какво остава за другите дизели на Опел,Форд,Фиат и т.н.Като нафтата беше два пъти по-евтина от бензина на колонка или около три пъти евтинджос,ако е от туба имаше сметка да караш на кюмюр,въпреки ядовете свързани с това .При положение,че газта е около 78ст,да караш миришещо кандило...мммм не мерси.Впрочем,някой ако обикаля автокъщи из страната,да забележи колко дизели стоят от години непродаваеми .Глас народен глас Божи.Западняците масово гледат да си чистят кандилата към Ослям :D -както немците обичат да казват за Българите,Румънците и някои близки народи.Особенно,като навършат заветните 10г и гледат да се отърват,защото специално по Немско данъка на смърдящ дизелов мотор е два (2) пъти по-голям от аналогичен бензинов мотор и има защо.А пък,ако вземеш да сменяш масло на дизелов двигател,като си изцапаш ръцете и това после няма измиване с месеци,докато отвъртиш пробката.На бензинката особенно работила на газ можеш да си намажеш на филия отработеното масло и няма да можеш да разбереш циганска баница с олио или зехтин ядеш .Мръсни дизели гадни с изолирани ЕЖР-и,ДПФ-и и катализатори
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #89
                              galinchooo написа:
                              Е той тоя намерил с какво да се дърпа...хаха...с най куция мотор на света 1,9ТДИ на фоклсваген(железния къдящ като печка мотор)....както и да е де..лаф да става да си чешем езиците...хихи.темата ми е интересна...ще я следя с интерес..
                              Ся, ако се появи и Валката, направо бягам за пуканки.Ако може и аз да си кажа мнението. Дизела си е дизел, бензина си е бензин, всеки с плюсове и минуси. Кефа на дизеловите Nm, няма как да ги усетиш с бензинова кола. Има си нещо уникално при тях. Атмосферен бензин няма да погледна повече, ако ще турско да стане! Виж, някой турбиниран, там вече е друга бира и следващата ми кочина мисля да е такава. :D
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар


                                #90
                                всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за поляната

                                Коментар

                                Working...
                                X