Аз не мога да разбера защо привържениците на дизела така ревностно и ожесточено си защитават печките? Сякаш не могат да разберат, че на света съществува и друго мнение и вкус, които се различават от тяхното. А, както се видя от статистиките, колкото да не им се вярва на любителите на въртящия момент, бензиновите коли са повече. Допуснете, че има хора, които имат друг стил на каране и изобщо други естетически виждания. Какви са тези категорични заключения, че който се е качил на дизел, не ще да се върне на бензин. Ами, аз например, изобщо не ща да се качвам на дизел. Карал съм няколко, но с нищо не ме впечатляват. Просто не мога да приема тези вибрации и шума на дизеловия двигател, който ме дразни. Вярно е, че "колкото повече, толкова повече", що се отнася до мощта при изпреварване, но ако опреш въртящият момент да те извади от напечено положение, вината си е в теб, че не си преценил възможностите на колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
А ти пък защо толкова ревностно защитаваш тия де карат бензинови коли? Що мериш с два аршина? Нищо не каза за последния коментар дето да си държим въртящите моменти... Като кажеш печка не мислиш ли че обиждаш половин форум? И ти караш курник ама не го изтъквам нали? Хайде не бъди пристрастен само. Аз казах че не робувам нито на марки нито на гориво. Ако имах финансова възможност щях да карам осмак
Коментар
-
evgeni85 написа:А ти пък защо толкова ревностно защитаваш тия де карат бензинови коли? Що мериш с два аршина? Нищо не каза за последния коментар дето да си държим въртящите моменти... Като кажеш печка не мислиш ли че обиждаш половин форум? И ти караш курник ама не го изтъквам нали? Хайде не бъди пристрастен само. Аз казах че не робувам нито на марки нито на гориво. Ако имах финансова възможност щях да карам осмакFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
evgeni85 написа:А ти пък защо толкова ревностно защитаваш тия де карат бензинови коли? Що мериш с два аршина? Нищо не каза за последния коментар дето да си държим въртящите моменти... Като кажеш печка не мислиш ли че обиждаш половин форум? И ти караш курник ама не го изтъквам нали? Хайде не бъди пристрастен само. Аз казах че не робувам нито на марки нито на гориво. Ако имах финансова възможност щях да карам осмакФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
След като 15 г. съм карал само бензинови автомобили, а от 3 години имам и бензинов, и дизелов, убедено ще кажа, че повече няма да си купя дизелова кола. Мога и доста подробно да обясня защо, ама както каза Захари, тук вече нормални дискусии не могат да се водят. Но за да не съм съвсем голословен: мен не ме интересува дали колата може да се "изреже" и дали мога да изпреваря в последната секунда. Стилът ми на шофиране е съвсем друг - спокоен и толерантен. Интересува ме най-вече колата да е здрава, да е един безупречно работещ механизъм. Само тогава шофирането ме радва. Смятам, че това се постига по-лесно и с чувствително по-малко средства при бензиновите коли.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Е, тва е автофорум все пак - кви дискусии искате да водите в "Общи приказки". Всеки си има собствено усещане за нещата и си го казва. Например, някой беше писал, че му харесва звука на печката. На мен пък, като тъкмо слязъл от дизел навремето, точно най-много ми хареса абсолютната тишина в ниските обороти и рева във високите при моя мотор. И досега се кефя на тая работа. Сега, това за въртящия момент и градския разход си е огромния плюс за мен, затова най-вероятно ще се върна към дизелите със следващата си кола.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Е, тва е автофорум все пак - кви дискусии искате да водите в "Общи приказки".Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Баш си е мястото за дискусии, само че повечето хора тук, а и изобщо, като видят мнение, което не съвпада с тяхното - палят. Не могат да спорят, не могат да комуникират нормално, това е положението.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
snake написа:След като 15 г. съм карал само бензинови автомобили, а от 3 години имам и бензинов, и дизелов, убедено ще кажа, че повече няма да си купя дизелова кола. Мога и доста подробно да обясня защо, ама както каза Захари, тук вече нормални дискусии не могат да се водят. Но за да не съм съвсем голословен: мен не ме интересува дали колата може да се "изреже" и дали мога да изпреваря в последната секунда. Стилът ми на шофиране е съвсем друг - спокоен и толерантен. Интересува ме най-вече колата да е здрава, да е един безупречно работещ механизъм. Само тогава шофирането ме радва. Смятам, че това се постига по-лесно и с чувствително по-малко средства при бензиновите коли.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Боби има модели с пренебрежимо малко вибрации.ФИАТ не са сред тях. Да видим шестака на Алфа как ще е след 5-6-7 години.Един прост и дърт AHF с чисто нови тампони работи почти като бензинова кола. Накарай едно стило да заработи така :DИначе дизела не е за хора, които се мъкнат по сервизите.В сервиз няма да ти сменят само кертриджа на турбината, а ще те пратят за нова или от някоя морга. Масовата 1749 е с кертридж за 250-300лв. Не е като 2 бона за нова, нали ?В сервиз няма да ти сменят разпръсквач или ремонтират дюзата. Един нозъл е 50лв, не е като 1000 нали ?Маховик двумасов се намира за 100-200-300лв читав, ако разбираш и му прецениш състоянието.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Простичко сравнение между дизел и бензин на едни и същи километри ... бензина отварян три пъти, дизела не му знаеш цвета на буталата ... Кой е по-надеждният механизъм? И, Венко, не сравнявам само фиатските мотори - имах възможност да се запозная отблизо с болките и страданията на всички марки!I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Тръгнаха тракторите по пътищата и в последните няколко дни попадам в следната ситуация: трактор с ремарке, движещ се с 20-30км/ч, след него камион с ремарке или тир и аз съм трета кола. Какво се случва когато изпреварвам, като изходната предавка е винаги втора:1. Бензин, 150 к.с., ръчна скоростана кутия - газ до долу, ляв мигач, десен мигач, 7 000об/мин, трета предавка.2. Турбо-дизел, 190 к.с., автомат - газ до долу, ляв мигач, стигам до трактора, автомата превключва за части от секундата на по-висока предавка.3. Турбо-дизел, 150 к.с., ръчна скоростана кутия - газ до долу, ляв мигач, стигам до трактора и турбо дупка (абе цял ров/пропаст), момент на изненда, превключване на трета предавка и светкане на идващата насреща кола.Подобна е и ситуацията когато излизам от второстепенен на главен път с много трафик. Просто съм свикнал при нужда да достигна 90-100км/ч на втора предавка. Нещо немислимо за турбо-дизел.На мен лично този огромен спад на мощност/въртящ момент/ускорение на турбо-дизелите при 3500-4000 об/мин ми причинява голямо неудобство, което може да се компенсира само с автоматична скоростна кутия.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:3. Турбо-дизел, 150 к.с., ръчна скоростана кутия - газ до долу, ляв мигач, стигам до трактора и турбо дупка (абе цял ров/пропаст), момент на изненда, превключване на трета предавка и светкане на идващата насреща кола.Подобна е и ситуацията когато излизам от второстепенен на главен път с много трафик. Просто съм свикнал при нужда да достигна 90-100км/ч на втора предавка. Нещо немислимо за турбо-дизел.На мен лично този огромен спад на мощност/въртящ момент/ускорение на турбо-дизелите при 3500-4000 об/мин ми причинява голямо неудобство, което може да се компенсира само с автоматична скоростна кутия.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар