Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    OpenGL написа:
    Напротив, има и други плюсове газифицирането. Това, че ти си дублира горивната система, може да се окаже плюс при :-Кофти бензин, изветрял, воднист, грешно зареден с нафта и др.-Проблеми с бензиновата помпа ( оставяш на пътя )-Проблеми с бензинови дюзиОсвен това се увеличава автономния пробег почти двойно спрямо бензина.
    Естествено, че и това са плюсове. Резервната горивна система си е голям плюс и се е доказал през годините. Най интересни са тези, като някои по-горе, дето никога не са карали газифицирана кола, ама иначе казват, че само минуси имало.

    Коментар


      stilo_new написа:
      газифицирането си е плюс отвсякъде.
      Подкрепям долното мнение. Според мен, много точно написано. Често се води подобен спор м/у двата лагера и тук на работа. В крайна сметка се стига до тези заключения, но кой признава? Всеки си има своя теза и държи за нея.
      ele написа:
      Единственият плюс е цената, други плюсове НЯМА. А ако не караш много, и цената даже не е плюс - първо трябва да си избиеш газовата и след това да почнеш да печелиш от цялата работа. А това, че слагаш още една система, която трябва да се поддържа, да не говорим за ядовете, дето може да ти ги създаде, и ограниченията за паркиране на автомобили с газови, заетия багажник или липсата на резервна гума... не, мерси. За мен няма нито един плюс допълнителното газифициране на автомобил. Да спомена ли за смъртните случай?
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        Мислите ли че човек е толкова тъп че да слага газоеа уредба ако се чупи нон стоп и му излиза по скъпо отколкото ако кара само на бензин? Ele не си права, пък и колко смъртни случай има от Изгърмяла газова уредба, за 10 години надали са повече от 7-8 и то от немърлива подръжка. Тук говорим за нормално подържан автомобил, а не за някой забравен и от господ кошник който е на изживяване. Подръжката на една газова уредба е: дюзи на около 50 000км, изпарител на около 45 000км, филтър на газта на всеки 10 000км не са толкова много пари и пак се возош евтино.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          M5kov написа:
          ntodorov написа:
          Дизелът е за спокойни ... хора
          Това съвсем не е така Аз доста си пържа служебната Тойота Ярис 1.4 d4d със скромните 90 коня. Просто си върви мършичката и ме кефи да препилва на втора Ако обаче колата си няма душа - дизел/бензин все тая - мислиш се за спокоен и улегнал Газифицирането си е тотален минус, но пък се возиш по-изгодно...Реши ли в един момент някой от компонентите му да си прояви характера, директно започваш да мислиш за смяна на колата...
          Много добър момент за сравнение. На работа имаме служебен Ярис - бензин (не знам подробности за мотора), много зле - може би защото е служебен, или....?От друга страна, преди време пътувах за София и една такава червена калинка Тойота Ярис 1.4 d4d, мина и замина край мен. Карах известно време след нея, 160-170 по равното - няма проблеми и то с трима човека, по баирите се усещаше че това и е предела. Оставих я и изчезна, не знам колко душа има, но ми събра погледа.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            OpenGL написа:
            Освен това се увеличава автономния пробег почти двойно спрямо бензина.
            Това не може да е довод за нашите условия. Първо няма кола, с която с един резервоар да не можеш да прекосиш цялата страна от край до край. Второ - първото няма да ти се наложи, защото бензиностанциите у нас са на всеки километър.
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              Вие като си купите кола, колко дълго средно я карате? Аз повече от 5-6 години кола втора ръка не съм карала. И кво, на всяка нова кола, нова газова, щото някой ден може да ми излезе по-евтино да я карам на газ??? flippy89 - на някои може и да им излезе евтино, ако карат много или имат голям автомобил, ама за такива случаи има дизел. Това да си купиш някоя калинка и да й лепнеш някоя газова за 1000 лева - да, тъпо е. Ей да вземем на рено двигателя 1.2, дето дава разход на дачията, която още не е разработена, 6.1 предимно градско, и да й лепна газова за 1000 лева и правя 10 000 км на година максимум - я ми обяснете кое ще ми е толкова евтиното да си сложа газова? След колко време ще я избия тази газова според вас и дайте поне една разумна причина да се лиша от резервна гума или багажник, за да мога да се фаля, че карам евтино?
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                Това съвсем не е така Smile Аз доста си пържа служебната Тойота Ярис 1.4 d4d със скромните 90 коня. Просто си върви мършичката и ме кефи да препилва на втора Twisted Evil Ако обаче колата си няма душа - дизел/бензин все тая - мислиш се за спокоен и улегнал Smile
                Явно пишем за различни неща или не си ми разбрал презумпцията. Аз не съм състезател и въпреки това се чувствам с колата си лижерен и с 140 - 150 км/ч на 2-300 - 2 500 об/мин.Докато някой с тази скорост изпъва вратни жили и "украсява" кръвта си с адреналин (имам предвид - алтернативен по мощност и обем ДВГ, но бензинов такъв). Пък за спокойни и улегнали хора имах предвид възрастовата граница, а не състоянието на автомобила. Не знам моя дизел, колко може да развие на магистралата докато достигне 4500 об/мин., но не ме е и интересува.Стига ми, че не признава баири, надолнища, не познава предавка различна от 6-та по пътя и яде в тези условия 5.4 / 100. Неудобство обаче има:Това бездействие унива и приспива. Там вече бензиновата алтернатива бие по точки.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  Ами като не я поддържаш колата, ще я сменяш на 5 години. При една хубава поддръжка може да изкара много повече.И дори с твоя частен пример пак си избиваш газовата за година и полвина-две. Но масово за под гоина се избиват парите. А и никъде не е казано, че на всеки бензинов двигател трябва да се слага газ. Има някой не си заслужава, но на повечето си заслужава и то много.

                  Коментар


                    ntodorov написа:
                    Стига ми, че не признава баири, надолнища, не познава предавка различна от 6-та по пътя и ми позволява педикюр дори да си направя. Неудобство обаче има:Това бездействие ме унива и приспива. Там вече бензиновата алтернатива бие по точки.
                    А бе тези инджинери, как може да са толкова глупави да мислят такива сложни предавателни кутии. Ами за дизелов автомобил трябва да има 1-ва , 6-та и задна. За какво изобщо ги има останалите.

                    Коментар


                      Flow написа:
                      didich написа:
                      Flow написа:
                      А ти какво, ти знаеш ли какви мотори имат ТИР-овете , не само скапаното Ви служебно рено ще отнесат, но и много калинки като твоята ще стоят отзад.
                      Знам знам, даже съм се и возил, има няма едни 500 коня и като е без ремаркето като го настъпи и върти гумите, това че се движа на газ, не значи че падам от луната.
                      Не не, колега didich, отговорът трябваше да започне така: "Знам, знам, моторите са дизелови " и тогава - коне, турбини, Nm и т.н.Шегувам се, разбира се
                      Искам конкретно да ми отговориш на един въпрос, ама без овъртане.-Ако хипотетично предположим, че бензиновия мотор беше по икономичен от дизеловия, според теб щяха ли въобще да произвеждат дизелови мотори?Напълно нормално е, че където се минават много километри перото икономия на гориво излиза на преден план, защото от там като спестиш ти се покачва печалбата, нормално е и този превоз да е с дизелово гориво, камиони, тежки машини и т.н.Но я да погледнем някъде където например горивото преди години е било стотинки и никой не го е интересувало колко му харчи колата - да вземем за пример USA - там бензинови мотори на пикапи и разни спортни коли са с обем по 6-7, че и 10литра при това на бензин, защо аджеба тия хора не са си купували дизелови мотори за да им е икономично ??Виж сега като се срина цената на петрола какво показват статистиките, увеличен процент на продажби на джипове и пикапи с големи мотори, а малолитражките и икономичните коли спад, всичко се върти около цената.Кажи ми сега честно ако горивото ти е без пари какво ще караш турбо бензин или турбо дизел Дизела се купува, защото е по икономичен, но за сметка на това по токсичен за околната среда.
                      punto HGT

                      Коментар


                        stilo_new написа:
                        ntodorov написа:
                        Стига ми, че не признава баири, надолнища, не познава предавка различна от 6-та по пътя и ми позволява педикюр дори да си направя. Неудобство обаче има:Това бездействие ме унива и приспива. Там вече бензиновата алтернатива бие по точки.
                        А бе тези инджинери, как може да са толкова глупави да мислят такива сложни предавателни кутии. Ами за дизелов автомобил трябва да има 1-ва , 6-та и задна. За какво изобщо ги има останалите.
                        За в града друже. Там пък 6-тата паяци хваща.ПС: Ти впечатляваш ли се от написаното за 6-тата предавка или не вярваш ? Ако е последното - значи не си карал дизелов автомобили не трябва да пишеш в темата.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          Кое е по токсично? :D Единствено фините прахови частици. Всичко друго е с по малки емисии от бензина. Един евро 6 камион 16 хиляди кубика замърсява по малко от твоя чорук
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            ntodorov написа:
                            stilo_new написа:
                            ntodorov написа:
                            Стига ми, че не признава баири, надолнища, не познава предавка различна от 6-та по пътя и ми позволява педикюр дори да си направя. Неудобство обаче има:Това бездействие ме унива и приспива. Там вече бензиновата алтернатива бие по точки.
                            А бе тези инджинери, как може да са толкова глупави да мислят такива сложни предавателни кутии. Ами за дизелов автомобил трябва да има 1-ва , 6-та и задна. За какво изобщо ги има останалите.
                            За в града друже. Там пък 6-тата паяци хваща.
                            Някой в темата се беше изказал, че на една предавка може да покрие почти всяка скорост на движение. Така, че толкова много скорости няма смисъл. Една по-дълга първа и 6-та може и от 30км/ч да я ползваш.

                            Коментар


                              evgeni85 написа:
                              Кое е по токсично? :D Единствено фините прахови частици. Всичко друго е с по малки емисии от бензина. Един евро 6 камион 16 хиляди кубика замърсява по малко от твоя чорук
                              Да бе праховите частици само, друг път. В пъти повече замърсява, особено, след като му премхавате всичките му там неща, които вече споменах, и които всепа инженерите са сложили, за да намалят донякъде замърсяването. Но видяхме и че нямат много успех. Примера WV Този евро 6 камион, ако е по същите тези критерии, представям си реално колко повече замърсява, отколкото по документи.Пък за газифицираните коли, изобщо не можем да сравняваме. Там отзад излиза чист планински въздух.

                              Коментар


                                Някой в темата се беше изказал, че на една предавка може да покрие почти всяка скорост на движение. Така, че толкова много скорости няма смисъл. Една по-дълга първа и 6-та може и от 30км/ч да я ползваш.
                                Не съм аз, но нима не вярваш ? Това е дизел ве човек. Всичко може. :P
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X