Не че нещо ама някои бензинови ДВГ с тези параметри около 3 литра и две турбини показват къде къде по-добри резултати. Хванах те в крачка че овъртваш нещо Mr. Green
...И на всяка отбивка трябва да се озъртат за бензино-колонка. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Шегувам се ей.
Чакай ся, на тоя големия бензин като му шибне 60л газова бутилка и ще минава на бензин и газ общо 2 пъти повече от колкото някой с пълен резервоар с дизел, хахап.п. и аз се шегувам
Не че нещо ама някои бензинови ДВГ с тези параметри около 3 литра и две турбини показват къде къде по-добри резултати. Хванах те в крачка че овъртваш нещо Mr. Green
...И на всяка отбивка трябва да се озъртат за бензино-колонка. Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Шегувам се ей.
Чакай ся, на тоя големия бензин като му шибне 60л газова бутилка и ще минава на бензин и газ общо 2 пъти повече от колкото някой с пълен резервоар с дизел, хахап.п. и аз се шегувам
Не съм съгласен с теорията, на теория. Ако вземем:Х5-550д - градско - 7.6/100 от 85л резервоар = 1180км пробег.Х5 - 5и - градско - 14/100 от 85л резервоар = 607км + 60л газ *0.85 (полезен обем) *1,15 (КПД спрямо бензина) = 310км = 917км общ пробег.И пак не може да догониш дизела на общ пробег.
Тоя баварец ще прави разход градско особенно в София 10 и нагоре, това 7,6 го смятай за извънградско Имам колега с JEEP 2,8 турбо дизел със скромните 150 кончета автоматик и под 10 няма сваляне, това БМВ с тия близо 400 кончета едва ли ги храни само като мирише парцала напоен с дизел, производителите вече съвсем се уливат с тия каталожни данни, а и прави сметка, че наща нафта е мега зле така че ще харчи като зил.
Тоя баварец ще прави разход градско особенно в София 10 и нагоре, това 7,6 го смятай за извънградско Имам колега с JEEP 2,8 турбо дизел със скромните 150 кончета автоматик и под 10 няма сваляне, това БМВ с тия близо 400 кончета едва ли ги храни само като мирише парцала напоен с дизел, производителите вече съвсем се уливат с тия каталожни данни, а и прави сметка, че наща нафта е мега зле така че ще харчи като зил.
В същия ред на мисли и за 5.0 бензин 14-15 е смешен разход,в деиствителност ще е х2П.С. 2.4 жтд ми дава 9-10 градско като се возя лежерно
Подобен тест е правен с VW Golf VII - 1.4 TGI (110к.с.) и 1.6 TDI (110к.с.).1.4 TGI всъщност е 1.4TSI със заводски метан, като бензиновия резервоар побира 50л и бутилките за метан - 15кг (в зависимост от температурата и налягането). Преди старта от абсолютно празни бутилки са напълнени 18,74кг за 20,83 Euro.1.6 TDI е с 50л резервоар. Началната точка е Flensburg (най-северния град в Германия) и се кара на юг, но не по А7 (заради големите ремонти), а покрай Берлин, Лайпциг и на юг - . След изминати 441км метановите бутилки на 1.4 TGI са празни и шофирането продължава на бензин.След 874км (около Feucht) резервоара на 1.6 TDI е празен и са допълнени 48,7л за 59,85 Euro. След изминати 1263км (или 822км на бензин + 441км на метан), малко преди Linz в Австрия, на 1.4 TGI са налети 50л бензин.Постигнат разход на 1.4 TGI: 6,1л бензин и 4,2кг CNG/100км.Постигнат разход на 1.6 TDI BMT: 5,6л/100км дизел.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Всеки е свободен в избора си. Въпрос на предпочитания и пристрастия. Ако имах джоб парасЪ, отново ще си купя дизел- даже и с ДПФ. Така че- каквото дУша сака.
То хубаво да им направиш четка на катрачите,ама и е също много гот да се четат и коментарите под статията особенно в автомобилната.Не че и там не пишат едни и същи лица като тук,но ето един коментар на място.....Немците 40г. не могат да разберат че дизела не е за коли, но се напъват и хвърлят излишен ресурс и технологии!Ако се напънат с LPG & CNG, които изхвърлят вода и СО2 няма да са нужни никакви технологии и филтри!VW кади например с метана!.... Това мненийце също кърти ...Тук вече съм съгласен и сме на едно мнение. Като гориш гуми, свеж планински въздух няма как да получиш. Най-съвременните и високотехнологични системи за впръскване, се опитват и то НЕУСПЕШНО, да направят едно единствено нещо- опримално смесообразуване и изгаряне. А това нещо е характерно свойство на газта, което се постига дори и с най-простия изпарител. И остатъчните продукти си ги споменал точно, та и нужда от филтри няма Този юзер пък явно наистина е изпитвал тръпката на ТУРБОБЕНЗИН/ЕТАНОЛ-а Нафтата е гориво за отопление и за кораби трактори и валяци !!!На мен ми е влязъл бензин в кръвта и така ще си остане!!!Карал съм доста турбо-дизели но съм карал и турбо-бензинови и повярвай турбо-бензин с турбина гарет 4 и вместо бензин етанол прави чудеса!!!!Очите ти започват да надничат през ушите....но трябва да го изпиташ за да разбереш за какво иде реч
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар