Абе човек, една кола не е само въртящ момент, има още доста куп други фактори, които също не са по-маловажни, ама то при дизела освен с въртящ момент друго няма с какво да се похвалиш, за това и всички дизелджии само с това се хвалят.Ти как съпоставяш два автомобила, като говорим за ускорение ??, паркираш ги един до друг и им правиш външен оглед ли ??
Няма ли някой 115-ка с приличен ремап , да ти обърне огледалата , че да мирясаш ?Пак почнахте да си мерите ...Стана ясно , че "моето си е най-хубаво" .И аз карам jtd от 4 години и съм много доволен.
е,точно въртящия момент е важен,ама как да го обясниш на хора,които са неграмотни в тази сфера.хората занимаващи се с ремонти на автомобили и учили за това знаят мн. добре.всичко друго от сорта кой на кого ще сипе на светофара може да ги говори на поляната.поздрави
Колега, загледах се в подписа на емзо F9Q750 @ 151hp/332.2Nm, та се сетих, че V8 от F1 имаха горе-долу същия въртящ момент - около 300-400N.m., смощност от 700-800к.с.Та кво следва? Стилото ще му скъса трътката на един болид?https://www.youtube.com/watch?v=yEcy1Wn_f-c
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Като гледам, темат тотално се измести на бензин срещу дизел.Бензина, с ГИ, тотално бие дизела, и то не само по финансови причини.Защо никой не мисли за екология?? И изобщо не е прав колегата, че в Лондон нямало пропан-бутан. Има и се насърчава даже.В България, заради бедността и икономията, масово се слага газ на бензинките. Но без да искаме правим колите си много по екологични. Което е много добре.При дизелите е обратно. Доказа се, ( WV ) че със всички системи за ограничаване на вредните емисии, пак замърсяват доста. А в България всичко се премахва и стават наистина много замърсяващи. рано или късно трябва да помислим за това.
Да ти имам и финансовите причини,3-4 лв разлика,айде не,мерси ... Екология в България ? Държавата слага по-високи данъци,на по-нови коли и трябва аз да мисля за екологията ??? Некъф мангал с 25 годишна вектра ще плаща 20 лв данък,а аз с 9 годишна кола 300 лв,айде да ви имам екологията и насърчаването хората да си купуват нови коли ... Кво се дращите за въртящия момент ... Автовози,бионокли,мани мани ... Гатьо,по темата май се изчерпахме,вече ти си решаваш,като ти писне пък бензнинката,след 2-3 години ше ти запазя алфата ...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
To тоя спор е вечен, но е факт, че се продават повече дизели евро3, отколкото бензинки.От евро4 и 5 се плашат хората, но и тях ги лекуват и си стават евро3 :D
Абе човек, една кола не е само въртящ момент, има още доста куп други фактори, които също не са по-маловажни, ама то при дизела освен с въртящ момент друго няма с какво да се похвалиш, за това и всички дизелджии само с това се хвалят.Ти как съпоставяш два автомобила, като говорим за ускорение ??, паркираш ги един до друг и им правиш външен оглед ли ??
Няма ли някой 115-ка с приличен ремап , да ти обърне огледалата , че да мирясаш ?
Мерихме с колега Princo, той беше с ремап, нека да ти каже колко ми обърна огледалата, мойта е с някакви смешни 140-150Nm, а неговата с ремап е била над 300Nm, по твойта логика той с тия нютони трябва да ме отмине все едно съм спрял , бегай да си сипеш дизел
С Кисело мери младежо, вече взе да ги бъркаш. Не знам ква е била причината, аз пък с 5вратото съм тупал пунто като твоето.И кво , кой крив, кой прав, аре стига вече, че и тая тема стана боза като оня раздел.Навиваме го за дизел, но с конкретни примери за обслужване, не говорим за гонки. Не всичко е гонки. Лятото като пуснеш студеното, дизела ако е в обороти, просто ще натисне газта, ти ще сваляш предавки, за да си в обороти и за да издрапаш възвишението. Ама не караш извънградско с 5000рпм, щото па разхода ти отива в небесата.На фауве най-ми харесва реализацията в сироко - кеф ти компресор, кеф ти охлюв. Искам турбо бензин да карам, но не и на газ.Дизел се кара по-приятно, факт.Дидич, същата работа и при теб, ако ти предложат пунто с конете на твоята, но жтд - ще си много навит, убеден съм
Дидич, същата работа и при теб, ако ти предложат пунто с конете на твоята, но жтд - ще си много навит, убеден съм
Не, защото като се наредя на колонката сипвам на 88ст., не на 1,90лв/л. , карал съм дизели, не ме кефи, най малкото звука на бензина е доста по радващ.п.п. дам обърках колегите, сори.
Аз пък тате ми забрани да се пускам с коли под 150 магарета като бях със стило ... Не било възпитано да се гавриш с хората ...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Аз пък тате ми забрани да се пускам с коли под 150 магарета като бях със стило ... Не било възпитано да се гавриш с хората ...
Ти ми запази алфата ама вземи и махни ДПФ и разни други истории и вземи я направи седан
Те са махнати вече,тва да ти е проблема. В началото и аз обикалях за седан,ама няма смисъл,дължината е 1:1,а със спортвагона се раждаш.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
To тоя спор е вечен, но е факт, че се продават повече дизели евро3, отколкото бензинки.От евро4 и 5 се плашат хората, но и тях ги лекуват и си стават евро3 :D
След софтуерни и хардуерни намеси (ЕГР,ДПФ, катализатор, вихрови и други клапи) у нас дизелите стават евро0 .
To тоя спор е вечен, но е факт, че се продават повече дизели евро3, отколкото бензинки.От евро4 и 5 се плашат хората, но и тях ги лекуват и си стават евро3 :D
След софтуерни и хардуерни намеси (ЕГР,ДПФ, катализатор, вихрови и други клапи) у нас дизелите стават евро0 .
И аз това имам предвид. Дизелите в България тровят много. Дори повече от трабантче
To тоя спор е вечен, но е факт, че се продават повече дизели евро3, отколкото бензинки.От евро4 и 5 се плашат хората, но и тях ги лекуват и си стават евро3 :D
След софтуерни и хардуерни намеси (ЕГР,ДПФ, катализатор, вихрови и други клапи) у нас дизелите стават евро0 .
И аз това имам предвид. Дизелите в България тровят много. Дори повече от трабантче
Това не е вярно ! Една стара кола,която гори масло на убиване замърсява много повече,дизела я прикади малко то време на време я не.Ама това е друга тема.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар