Точно както и Fiat Bravo 1.4 12V 80к.с. срещу 1.9 JTD 1++ hp
pplk написа:
Слезнах от Субару Легаси 2,5 173 коня бензин и се качих на Крома 2,4 200 коня дизел. Вървежа е изцяло в полза на Кромата, а разликата в разхода на гориво въобще няма да споменавам:D
Некоректно е сравнението на нетурбиниран бензинов мотор в автомобил с AWD към турбиниран дизелов мотор на автомобил с предно задвижване. Аз например не откривам голяма разлика между Audi A3 Sportback 1.6 TDI 81 kW (110 PS) / 3200-4000 min-1 иAudi A3 Sportback 1.4 TFSI g-tron 81 kW (110 PS) / 4800-6000 min-1
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Фен съм на дизела, ама се разочаровах малко от другите дизеляри, които стигнаха едва до... 3 литровия мотор на БМВ... е, вярно - не лош, особено в туинтурбо варианта, ама чак върха на сладоледа не е. След едно докосване до едно задокеанско дизелово творение (Шеви Силверадо), нещо все натам ме тегли (дизелов V8 битурбо). В сравнение с това нещо, всичко друго, което съм имал късмета да пробвам (включително и турбо бензин) просто бледнее... а хем беше автоматик, и въпреки това при намачкване гумите квичат... неописуемо. И звукът един такъв... като от Камаз
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Фен съм на дизела, ама се разочаровах малко от другите дизеляри, които стигнаха едва до... 3 литровия мотор на БМВ... е, вярно - не лош, особено в туинтурбо варианта, ама чак върха на сладоледа не е. След едно докосване до едно задокеанско дизелово творение (Шеви Силверадо), нещо все натам ме тегли (дизелов V8 битурбо). В сравнение с това нещо, всичко друго, което съм имал късмета да пробвам (включително и турбо бензин) просто бледнее... а хем беше автоматик, и въпреки това при намачкване гумите квичат... неописуемо. И звукът един такъв... като от Камаз
А бе мани ги бе. Дизел само от Европа. Ако държиш на мега малоумните решения, аз лично на това бих заложил:За жалост или не, просто никога няма да притежавам такова нещо, но не пречи да приведем уваженията към такова решение. :D
Имах удоволствието преди около 2 години да покарам за няколко дръпки Ауди А8 4.2 TDI, беше някакво поръчково, но едва ли е било над 350-360 кончета тука ще излъжа ... луксозна, удобна кола, бъкана с всякакви екстри, абе като се качиш и ти си приисква да си пренесеш багажа в нея и да ти стане първи дом , но да не се отплесвам, добре се набираше тоя кораб, но явно купето си е доста тежко и някакси еуфорията не е на макс като намачкаш газта, като сравнение колега от този форум преди време си смени ГТ-то за понапомпана А4-ка с 1.8Т 4х4 на около 330к.с. - е там лудницата и усещането са в пъти повече, някои биха предпочели лукса и спокойствието, но аз бих предпочел адреналина Наздраве :D
Няма шанс да се кача на някой убит кошник, за да имам адреналин от 50 коня.Защо ще се мъчиш на някоя лагерница, като може да си направиш двойно по-голям адреналин съчетан с лукс и кеф? Пример.Като фен на комбитата и при неограничен бюджет, за мен има само едно такова.Ама всеки сам си знае, очевидно.
Защото ми е малка заплатата , ще си карам на газчица и от тая газ като почне фиатката да ми връща пари ще се кача на нещо с турбо легенда: нещо с турбо - турбо бензин п.п. Боби, всичко на ауди дето е с буквички "RS" си заслужава всички пари до стотинка, а специално RS6 ми е любимото комби, няма по красиво комби от това.
А тръпката докато подгряваме заритото със сняг кюмбе при -20* къде я забравяме? Ще запали ли, няма ли да запали, това е въпросът.......
Да бе, то да не е някой Мерцедес 200Д.По-горе съм качил клипче как пали при -17 - измерени с термометър (колата показва -13).Предната сутрин беше дори по-студено, но не се сетих да направя клипче тогава.
А бе мани ги бе. Дизел само от Европа. Ако държиш на мега малоумните решения, аз лично на това бих заложил...
Подкрепям, както е казал Мечо Пух - "колкото повече, толкова повече"! Въпреки, че като става въпрос за нещо направено от германец, винаги имам нещо на ум... все нещо не им достига, въображение ли що ли... това е онова нещо, заради което загубиха войната... На шваба например, никога няма да му хрумне да набута 27 литров V12 двигател от бомбардировач в... лека кола, както е направил един англичанин живеещ в Германия (и често всяващ смут по немските аутобани). Та ако ще е шибана бензинова машина, поне да е нещо такова: http://www.spainvia.com/merlincar.htm
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Тава да не ти е перкинс от 2рата световна. Пали и на минус 30. За останалото подгрева и печката си вършат чудесно работата.
Видяхме ги как палят и TD-та и TDi-та JTD-та и Multijet-и и HDi-та и трилитровия шестак на BMW.Първи студ и всички форуми стават перкинс-форуми, пълни с теми за бензини, чудодейни добавки, двутактови масла, газ за горене, подгревни свещи и релета и каквото още искаш.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар