Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Е хубаво бе момци, нямали сме тяга в ниски обороти, ама май забравяте, че има и турбо бензинови двигатели и ся ко правим А дали някоя сгъстена хатмосфрка няма тяга в ниски обороти, дали, там хем си върви в ниски, хем обороти дал господ, кой както му е кеф така кара.
    punto HGT

    Коментар


      Kay_ написа:
      evgeni85 написа:
      Кажи честно... излизаш ли сутринта зимъска с чайника да поливаш изпарителя? А заправих да кажа.. Имам си вграден подгрев и почва да духа марно след 2 3 минути .. Печката си ми беше глезотийка
      До -5 си паля на газ без проблеми. 2 минути на място ( размърдвам си та*аците през това време), потеглям и до 5минути ми е топличко вечеП.П. Какво за при -20? Паля на бензин при това не цилиндрите 1 по 1 https://www.youtube.com/watch?v=cIrRABRzJXI Я я я глей ко стаа
      Какво да гледам... показваш ми клипче на автомобил с проблем. ....браво.. А колегата дето пали на бендЗин и кара 20 км докато обърне... Та какво викаше за 20те лева за бендЗин всяка седмица?
      Powered by Emzo

      Коментар


        Къв проблем..тоя ако хване волана все едно къртач е хванал.хахахЕ, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Колега, да не стават фалове ми се иска да уточня, че аз с никой за нищо не споря, а само се майтапя. Иначе ако имах пари бих карал турбиниран бензин.
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          Поредна безсмислена тема! Толкова бисери скоро не бях чел. :D Ходи убеждавай заклет дизелджия, че бензинката е по-добра и ходи убеждавай бензинджията обратното. Застанете на един задръстен софийски светофар, отворете си прозореца и се загледайте (защото съвременните дизели не можеш да ги чуеш) и се заслушайте (за да чуеш старите, като предварително угасиш 20-годишното си кюмбе )По това, което виждам всекидневно по улиците, смея да твърдя, че дизелът е по-предпочитаното гориво в момента. . Имам допир с различни нови автомобили и смея да заявя: Атмосферният двигател е отживелица - не можеш да сравниш динамиката и комфорта при ежедневно шофиране на съвременен турбодизелов двигател с тази на аналогична кубатура атмосферен бензинов. Въртящият момент е в полза на дизела и си казва думата. Щом говорим за удоволствие - кеф цена няма и няма да споменавам разликите в разхода.Вчера управлявах двата служебни автомобила - Peugeot 5008 2.0HDi 16V 150hp и веднага след него Opel Zafira 1.8 16V 140hp . Имах чувството, че бензинът е толкова спънат, че няма на къде. Двойно по-голям въртящ момент за дизеловият двигател, който се запазва приблизително константен в доста голям диапазон от обороти. Динамика при бензина едва в далечните 3500rpm, където е вече шумен. Отново няма да говорим за разход. Гледайте напред колеги, технологиите се изменят. Тук масово се дават се за пример морално остарели джугани - милионници, с мотори разработвани преди 10-20 години, кой знае кой в какво състояние. Тедеита - гетеита, летящи 316i, и други митологично бързи джугани. В крайна сметка шофираме, не за да се състезаваме. Затова нека всеки кара каквото му доставя удоволствие и което му е по джоба. П.С. И на мен ми се кара турбо-бензинов двигател.......

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 2006 winter problem Не бе никакъв проблем.. Човека без да иска го е написал и качил. Е, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Значи да разбирам че слагате газ за кеф.... мани икономията... Явно е кеф да се чудиш да тикаш ли да караш ли..... [/b]
            Powered by Emzo

            Коментар


              Разходи за обсужване на бензин и дизел(малко ще е дълъг списъка и не знам от къде да започна)хахаБензин(газ) за 8 години и около 130 000км сменено:окачване 3 пъти,изпарител 2 пъти,кабели 5 пъти,свещи около 10 пъти,стартер 4 пъти,динамо 2 пъти,глава 1път,инжектори 3 пъти мисля,радиатор 1 път,термостат 1път,съединител притискател лагер 2 пъти,кормилни накрайници 1 път,гърнета 1 път,втория път го махнах крайното,че вече не издържах,заден мост 1път,има и други неща ама да не ги споменавам.Отделно зимата палим с молитви,заради инжекторите.раходи по груба сметка не по малко от 4000лвДизел за 3 години и около 30 000км:Сменен съединител маховик(държа да отбележа че така я взех с ясното съзнание че е за смяна,но не ми попречи тъй като колата е на реални километри проверени в опел 150 000 в момента)стартер 1пъткормилен накрайник 1бри в момента е за смяна на един клапан които не е по скъп от един клапан за оборотите на бензинка.1400лв до тукКъде е евтината подръка на тея бензини не знам.Евтина е ако колата си стои пред блока и никой не я кара....
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                galinchooo написа:
                Разходи за обсужване на бензин и дизел(малко ще е дълъг списъка и не знам от къде да започна)хахаБензин(газ) за 8 години и около 130 000км сменено:окачване 3 пъти,изпарител 2 пъти,кабели 5 пъти,свещи около 10 пъти,стартер 4 пъти,динамо 2 пъти,глава 1път,инжектори 3 пъти мисля,радиатор 1 път,термостат 1път,съединител притискател лагер 2 пъти,кормилни накрайници 1 път,гърнета 1 път,втория път го махнах крайното,че вече не издържах,заден мост 1път,има и други неща ама да не ги споменавам.Отделно зимата палим с молитви,заради инжекторите.раходи по груба сметка не по малко от 4000лвДизел за 3 години и около 30 000км:Сменен съединител маховик(държа да отбележа че така я взех с ясното съзнание че е за смяна,но не ми попречи тъй като колата е на реални километри проверени в опел 150 000 в момента)стартер 1пъткормилен накрайник 1бри в момента е за смяна на един клапан които не е по скъп от един клапан за оборотите на бензинка.1400лв до тукКъде е евтината подръка на тея бензини не знам.Евтина е ако колата си стои пред блока и никой не я кара....
                Май не можеш да смяташ.Бензин - 4000лв : 130000км =0,03077лв/кмДизел - 1400лв : 30000км= 0,046567лв/кмТова сам си го написал,макар да ми слагаш и окачването в сметките.Боже,боже.

                Коментар


                  evgeni85 написа:
                  Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 2006 winter problem Не бе никакъв проблем.. Човека без да иска го е написал и качил. Е, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Значи да разбирам че слагате газ за кеф.... мани икономията... Явно е кеф да се чудиш да тикаш ли да караш ли..... [/b]
                  [i][b]Нищо не си разбрал. Аз колата я ползвам да се местя от т.А, до т. Б. Карам с ограниченията без думите "Глей ко прай на 2ра" или някой ако ме изпреварва да давам газ или да му показвам, че моята върви много. Търкалям се, пия си кафенце и ми е гот. Нямам нищо против дизелите, но не искам когато стане -15 и да се чудя как да запаля. Виж кво стана началото на годината във форумам отвориха се 200теми заради калпаво гориво. П.П. човека за туй е уточнил "winter" щот е типично за зимата така да пали...брррр бррр брррГалинчо, малко са относителни тези неща, понеже колите, окито караме са 2ра ръка. Аз за същите км съм сменил по малко неща. По на горе друг колега описа отрицателните черти на атм. бензин
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    В никакъв случай не казвам че подръжката е по-евтина.Еднакво си е.За стартера на дизела майстора ми смени четки и бендикс за 42лв..Това скъпо ли е???П.С.Наистина въпроса с подръжката е относителен.Но аз нали съм си карък.
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      Kay_ написа:
                      evgeni85 написа:
                      Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 2006 winter problem Не бе никакъв проблем.. Човека без да иска го е написал и качил. Е, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Значи да разбирам че слагате газ за кеф.... мани икономията... Явно е кеф да се чудиш да тикаш ли да караш ли..... [/b]
                      [i][b]Нищо не си разбрал. Аз колата я ползвам да се местя от т.А, до т. Б. Карам с ограниченията без думите "Глей ко прай на 2ра" или някой ако ме изпреварва да давам газ или да му показвам, че моята върви много. Търкалям се, пия си кафенце и ми е гот. Нямам нищо против дизелите, но не искам когато стане -15 и да се чудя как да запаля. Виж кво стана началото на годината във форумам отвориха се 200теми заради калпаво гориво. П.П. човека за туй е уточнил "winter" щот е типично за зимата така да пали...брррр бррр брррГалинчо, малко са относителни тези неща, понеже колите, окито караме са 2ра ръка. Аз за същите км съм сменил по малко неща. По на горе друг колега описа отрицателните черти на атм. бензин
                      Чувал си ти как пали изправен комън рейл зимата... ПРеди няма месец отивам за първа смяна.... навън -26. Печка не палена... Само докато угасна пружината веднага завъртам и пали равномерно 4те цилиндъра без да се замисля... Така че говори как палят дизелите от личен опит. От всички дизели които съм имал единствено проблем съм имал зимата със заминал си акумулатор. Ако захладнее пак много имаш от мен клип да видиш и чуеш как пали изправен дизел
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        Ами супер. Дай клипа, ако наистина пали и 4те заедно, ще си купя едно ЖТД отивам при Емо и сме от един отбор
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          Kay_ написа:
                          ...ако наистина пали и 4те заедно...
                          Хитър си, ай сий лат ю дид дере
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            Мисля че добре ме разбра какво имах в предвид ... написал съм равномерно, а не заедно.
                            Powered by Emzo

                            Коментар


                              Kay_ написа:
                              Ами супер. Дай клипа, ако наистина пали и 4те заедно, ще си купя едно ЖТД отивам при Емо и сме от един отбор
                              Реално температурата беше -17, макар че на колата показваше -13. Не знам защо има разминаване.https://www.facebook.com/ImmortalBG/...03581428045356

                              Коментар


                                didich написа:
                                Е хубаво бе момци, нямали сме тяга в ниски обороти, ама май забравяте, че има и турбо бензинови двигатели и ся ко правим А дали някоя сгъстена хатмосфрка няма тяга в ниски обороти, дали, там хем си върви в ниски, хем обороти дал господ, кой както му е кеф така кара.
                                Аз съм със сгъстена атмосферка, ама тягата ми идва от ел. мотора. Торк от 400Нм от 0 оборота. Yellow_Flash_Colorz_PDT_10
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X