Е хубаво бе момци, нямали сме тяга в ниски обороти, ама май забравяте, че има и турбо бензинови двигатели и ся ко правим А дали някоя сгъстена хатмосфрка няма тяга в ниски обороти, дали, там хем си върви в ниски, хем обороти дал господ, кой както му е кеф така кара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Kay_ написа:evgeni85 написа:Кажи честно... излизаш ли сутринта зимъска с чайника да поливаш изпарителя? А заправих да кажа.. Имам си вграден подгрев и почва да духа марно след 2 3 минути .. Печката си ми беше глезотийка
Коментар
-
Къв проблем..тоя ако хване волана все едно къртач е хванал.хахахЕ, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Колега, да не стават фалове ми се иска да уточня, че аз с никой за нищо не споря, а само се майтапя. Иначе ако имах пари бих карал турбиниран бензин.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Поредна безсмислена тема! Толкова бисери скоро не бях чел. :D Ходи убеждавай заклет дизелджия, че бензинката е по-добра и ходи убеждавай бензинджията обратното. Застанете на един задръстен софийски светофар, отворете си прозореца и се загледайте (защото съвременните дизели не можеш да ги чуеш) и се заслушайте (за да чуеш старите, като предварително угасиш 20-годишното си кюмбе )По това, което виждам всекидневно по улиците, смея да твърдя, че дизелът е по-предпочитаното гориво в момента. . Имам допир с различни нови автомобили и смея да заявя: Атмосферният двигател е отживелица - не можеш да сравниш динамиката и комфорта при ежедневно шофиране на съвременен турбодизелов двигател с тази на аналогична кубатура атмосферен бензинов. Въртящият момент е в полза на дизела и си казва думата. Щом говорим за удоволствие - кеф цена няма и няма да споменавам разликите в разхода.Вчера управлявах двата служебни автомобила - Peugeot 5008 2.0HDi 16V 150hp и веднага след него Opel Zafira 1.8 16V 140hp . Имах чувството, че бензинът е толкова спънат, че няма на къде. Двойно по-голям въртящ момент за дизеловият двигател, който се запазва приблизително константен в доста голям диапазон от обороти. Динамика при бензина едва в далечните 3500rpm, където е вече шумен. Отново няма да говорим за разход. Гледайте напред колеги, технологиите се изменят. Тук масово се дават се за пример морално остарели джугани - милионници, с мотори разработвани преди 10-20 години, кой знае кой в какво състояние. Тедеита - гетеита, летящи 316i, и други митологично бързи джугани. В крайна сметка шофираме, не за да се състезаваме. Затова нека всеки кара каквото му доставя удоволствие и което му е по джоба. П.С. И на мен ми се кара турбо-бензинов двигател.......
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 2006 winter problem Не бе никакъв проблем.. Човека без да иска го е написал и качил. Е, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Значи да разбирам че слагате газ за кеф.... мани икономията... Явно е кеф да се чудиш да тикаш ли да караш ли..... [/b]
Коментар
-
Разходи за обсужване на бензин и дизел(малко ще е дълъг списъка и не знам от къде да започна)хахаБензин(газ) за 8 години и около 130 000км сменено:окачване 3 пъти,изпарител 2 пъти,кабели 5 пъти,свещи около 10 пъти,стартер 4 пъти,динамо 2 пъти,глава 1път,инжектори 3 пъти мисля,радиатор 1 път,термостат 1път,съединител притискател лагер 2 пъти,кормилни накрайници 1 път,гърнета 1 път,втория път го махнах крайното,че вече не издържах,заден мост 1път,има и други неща ама да не ги споменавам.Отделно зимата палим с молитви,заради инжекторите.раходи по груба сметка не по малко от 4000лвДизел за 3 години и около 30 000км:Сменен съединител маховик(държа да отбележа че така я взех с ясното съзнание че е за смяна,но не ми попречи тъй като колата е на реални километри проверени в опел 150 000 в момента)стартер 1пъткормилен накрайник 1бри в момента е за смяна на един клапан които не е по скъп от един клапан за оборотите на бензинка.1400лв до тукКъде е евтината подръка на тея бензини не знам.Евтина е ако колата си стои пред блока и никой не я кара....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:Разходи за обсужване на бензин и дизел(малко ще е дълъг списъка и не знам от къде да започна)хахаБензин(газ) за 8 години и около 130 000км сменено:окачване 3 пъти,изпарител 2 пъти,кабели 5 пъти,свещи около 10 пъти,стартер 4 пъти,динамо 2 пъти,глава 1път,инжектори 3 пъти мисля,радиатор 1 път,термостат 1път,съединител притискател лагер 2 пъти,кормилни накрайници 1 път,гърнета 1 път,втория път го махнах крайното,че вече не издържах,заден мост 1път,има и други неща ама да не ги споменавам.Отделно зимата палим с молитви,заради инжекторите.раходи по груба сметка не по малко от 4000лвДизел за 3 години и около 30 000км:Сменен съединител маховик(държа да отбележа че така я взех с ясното съзнание че е за смяна,но не ми попречи тъй като колата е на реални километри проверени в опел 150 000 в момента)стартер 1пъткормилен накрайник 1бри в момента е за смяна на един клапан които не е по скъп от един клапан за оборотите на бензинка.1400лв до тукКъде е евтината подръка на тея бензини не знам.Евтина е ако колата си стои пред блока и никой не я кара....
Коментар
-
evgeni85 написа:Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 2006 winter problem Не бе никакъв проблем.. Човека без да иска го е написал и качил. Е, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Значи да разбирам че слагате газ за кеф.... мани икономията... Явно е кеф да се чудиш да тикаш ли да караш ли..... [/b]ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:evgeni85 написа:Alfa Romeo 159 1.9Jtdm 2006 winter problem Не бе никакъв проблем.. Човека без да иска го е написал и качил. Е, хубава работа, ама реаботата ли ми имаш, заплатата ли ми имаш? Ако искам ще слажа ГИ за 1000лв и пак ще си карам на бензин.Значи да разбирам че слагате газ за кеф.... мани икономията... Явно е кеф да се чудиш да тикаш ли да караш ли..... [/b]
Коментар
-
Ами супер. Дай клипа, ако наистина пали и 4те заедно, ще си купя едно ЖТД отивам при Емо и сме от един отборФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Ами супер. Дай клипа, ако наистина пали и 4те заедно, ще си купя едно ЖТД отивам при Емо и сме от един отбор
Коментар
-
didich написа:Е хубаво бе момци, нямали сме тяга в ниски обороти, ама май забравяте, че има и турбо бензинови двигатели и ся ко правим А дали някоя сгъстена хатмосфрка няма тяга в ниски обороти, дали, там хем си върви в ниски, хем обороти дал господ, кой както му е кеф така кара.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар