M5kov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
didich написа:M5kov написа:2 думи - въртящ момент 100 коня атмосферен бензин не са равни на 100 коня турбодизел, усещането и вървежа са съвсем различни в полза на дизела.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
-
Говоря за въртящия момент, а не за твоята любима точка :DДокато при теб той е плавен с покачване на оборотите, турбодизела реагира почти веднага при нужда от мощност в ниските обороти, което е незаменимо при изпреварване и скоростно стрелкане между жълт и зелен сигнал на светофара"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
didich написа:Докато си стоков заповядай, да видим кораба майка дали се наема добре Хората отдавна са казали, кое гориво е за каране и кое за отоплениеAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Аз пък след 18 г. на дизел минах на бензин,и по случайност с монтирана метанова уредба,и то защото ми писна от скапаното дизелово гориво в България.Случвало ми се е 3 пъти за 1 ден да свалям горивния филтър за да го размразявам + 1 сваляне на сондата от резервоара.На сондата слагах чорапогащник и на всеки 2-3 месеца го сменях и винаги беше набит с боклуци,а зимно време и с парафин,точещ се като сопол.
Коментар
-
M5kov написа:Говоря за въртящия момент, а не за твоята любима точка :DДокато при теб той е плавен с покачване на оборотите, турбодизела реагира почти веднага при нужда от мощност в ниските обороти, което е незаменимо при изпреварване и скоростно стрелкане между жълт и зелен сигнал на светофараpunto HGT
Коментар
-
spark написа:Ела да те кача на моята бензинова Брава, не само ще заспиш ами ще се събудиш отпочиналФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Princo написа:И нека не се плашим,че дизела е скъп,чупил дюзи,турбо и ни нам си кво,емзо е написал по-назад кво има в бензин и в дизел,турбо да счупиш,евтино е,маховик и съединител и те не са безбожно скъпи,така че всеки си прави сметката и си купува кола според неговите предпочитания,аз лично съм направил избор,след 2 коли на газ,само дизел ...Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
печката си е печка,за мен е много по-добре.имам и двата варианта и виждам.бензинов мотор с газова уредба е един голям компромис.как ще защитиш клапаните и леглата им от прекомерното износване,каква ще е динамиката,как ще караш зимата,да кажем на минус 20,на колко к ще сменяш кабели и свещи,колко пъти ще ходиш за настройки на газов инжекцион(ако е с такъв),колко багаж ще сложиш,за безопасност не ми се говори.не ,че дизела е евтин за обслужване,но като цяло е по-добре.а най-добре да си караш на бензин,ама пуста и икономия
Коментар
-
ivel написа:печката си е печка,за мен е много по-добре.имам и двата варианта и виждам.бензинов мотор с газова уредба е един голям компромис.как ще защитиш клапаните и леглата им от прекомерното износване,каква ще е динамиката,как ще караш зимата,да кажем на минус 20,на колко к ще сменяш кабели и свещи,колко пъти ще ходиш за настройки на газов инжекцион(ако е с такъв),колко багаж ще сложиш,за безопасност не ми се говори.не ,че дизела е евтин за обслужване,но като цяло е по-добре.а най-добре да си караш на бензин,ама пуста и икономияEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Айде и аз да се включа след 200 000 км на газ .....- не съм сменял гърнета- не съм отварял мотор - свещи през 50000 км и само нжк- не съм сменял кабелиДо тук добре, ама не всичко се измерва с пари защотоВъртя по 30 000 на година, НО не е да не съм имал проблеми с адаптации и настройки...не като да не съм сменял бобини, изпарители рейки , филтри и т.нГаз и бензин си е компромис, има си финансовите предимства, но има неща като отделено време, които ни в бг не ги мерим в пари.Моя съвет е да си избереш сам кола но:- ако въртиш по-малко от 20-25000 на година то няма смисъл от газ- за по малък пробег търси читав дизел, пак подчертавам читав!Дали бензин и ще сложиш газ или дизел със съединител/маховик за смяна= няма разлика в парите, все 1000 лвPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Как се защитавали клапани, как работела при -20, някви скорости 200, 210 и на горе...лелеле. Дафук, какво чета. Абе хора, вие по писти ли карате. Говорим за едно парче желязо, което трябва да те превози безпроблемно от т.А до т.БСтрува ми се, че прекалено се вманиячавате.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар