Kay_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за "бебевоз"
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Така е. Втора ръка кола си е късмет. Във въпросното Волво съм се возил и мога да кажа, че е страхотна. Но качиш ли се на въртележката е голяма цифромания.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Сега точно се връщам от една автокъща, където гледах една 159-ка 1.9 комби. Голям проблем забелязах. Само бях чел за него по форумите. И той е ,че скоростният лост се превключва много трудно. В градски условия не виждам как може да се кара така. Не се превключва мазно както другите коли, а се едно имаме ябълковидно съединение което принудително е натегнато. Така почувствах аз лоста. Иначе колата на живо е мноо красива. Но с този лост ръчната кутия отпада като вариант. Трябва да е автомат задължително.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Аз не виждам какъв е проблема. Човек не си купува дизелов автомобил, за да ръчка скоростите постоянно. Жена ми навремето слагаше реното на трета и повече не пипаше, докато не включи на задна, че да паркира някъде.В главата ми излизат едни спомени как се превключваха скоростите на Чавдарите... и на един приятел баща му, докато караше КРАЗ, как удряше на определено място в основата на лоста с един немалък чук.С две думи: не може тва да е критерий.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Аз не виждам какъв е проблема. Човек не си купува дизелов автомобил, за да ръчка скоростите постоянно. Жена ми навремето слагаше реното на трета и повече не пипаше, докато не включи на задна, че да паркира някъде.В главата ми излизат едни спомени как се превключваха скоростите на Чавдарите... и на един приятел баща му, докато караше КРАЗ, как удряше на определено място в основата на лоста с един немалък чук.С две думи: не може тва да е критерий.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Автомата си е удобство голямо,аз съм с ръчка,първите дни ми беше странно,после свикнах и донякъде ми харесва как стегнато си влизат на определното местенце.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
mitkosoft написа:Колега тва е несериозно, че не било критерии, все пак няма да се дават 1000 лева за фиат браво от 90-те години...тук ще се дадат пари събирани доста години за сравнително нова кола и да ми сложат 6 скорости и да се твърди, че е твърд лоста щото от Алфа решили да не се превключват скоростите постоянно за мен е несериозно.
Коментар
-
mitkosoft написа:Сега точно се връщам от една автокъща, където гледах една 159-ка 1.9 комби. Голям проблем забелязах. Само бях чел за него по форумите. И той е ,че скоростният лост се превключва много трудно. В градски условия не виждам как може да се кара така. Не се превключва мазно както другите коли, а се едно имаме ябълковидно съединение което принудително е натегнато. Така почувствах аз лоста. Иначе колата на живо е мноо красива. Но с този лост ръчната кутия отпада като вариант. Трябва да е автомат задължително.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Предполагам иде реч за 32-ката.Имам преки наблюдения върху 2 коли с такава 6 степенна скоростна кутия.Не съм намерил никаква разлика в превключването на скоростите между отделните такива.Знам, че и Алфата е с такава скоростна, така, че нормалния усет за превключването име нещо от сорта - мазно, точно, стегнато и леко. Неудачите с тези скоростни кутии ( доколкото само съм чувал)може би имат нещо общо с конкретния случай.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
mitkosoft написа:Сега точно се връщам от една автокъща, където гледах една 159-ка 1.9 комби. Голям проблем забелязах. Само бях чел за него по форумите. И той е ,че скоростният лост се превключва много трудно. В градски условия не виждам как може да се кара така. Не се превключва мазно както другите коли, а се едно имаме ябълковидно съединение което принудително е натегнато. Така почувствах аз лоста. Иначе колата на живо е мноо красива. Но с този лост ръчната кутия отпада като вариант. Трябва да е автомат задължително.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз по принцип си искам автомат и ръчката е вариант, но ако градско ще карам с такъв тежък лост си е начинание. В сравнение със сегашният ми фиат(на който скоростите влизат като по масло) тая кутия си е мъчение да се кара...дясната ми ръка ще направи трицепс ако я карам тая кола с ръчна кутия...джипа не отпада като вариант...возиха ме в таъкв джип, но като седнах в алфата и се влюбих....всичко си е на мястото...изчистено, подредено...а стойката на комбито е ненадмината на пазара...за предницата да не говорим...най-агресивната предница на пазара...все пак живота е твърде кратък за да караме скучни коли. Колата за мен трябва да носи радост като седна в нея...а Алфата определено ми я носи, джипа не ми носи такова чувство...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар