Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тираджия - заслужава ли си или е неблагодарна работа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    evgeni85 написа:
    За семейството си ще си пера гащите в лейка за нафта стига пари да им влизат в сметката.. ...0
    Ами държиш се за това и ще си ОК. Положително мнение - твърде вероятно е, докато си там да получиш по-добро предложение за работа.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #17
      Съседът е шофьор вече сигурно 5-6 години, първо ходеше сам, после със сина си, като взе книжка. Жена му не работи. Ходи по 3 или 6 месеца, и се връща за няколко месеца след курс. Откакто започна, си оправи къщата и определено живеят по-добре. Така че едва ли е толкова зле да си шофьор. А то лесна работа за много пари не знам да има.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #18
        evgeni85 написа:
        Най малкото от глупец посмял да подпише запис на заповед...
        Аз карам ТИР,но от скоро,повечето съм карал автобус и то все към как да се изразя държавни фирми.Цяло лято карах гондолата на един мизерник тук от Бургас,както се бяхме уговорили за 20ст на километър,което както и да го смяташ според курсовете за Гърция идваше пак както той обещаваше около 2500лв на месец.Не мога да ти опиша ядовете,които съм брал със този изрод,който му пожелавам с личните си пари,които дадох по смотания му Даф-1200лв за винетки,пътни такси,крушки,бележки за пред ДАИ подкупи на Кулата заради претоваване, радио, телевизор,масло съм купувал това за два месеца.Все казваше,че като се видим ще ми ги върне тези 1200лв плюс заработената си заплата от 2800лв за 14-те хил км из топла Гърция юли и август месец.Общо около 4000лв.Аз пари имам,но изрода долен мръсен на който пожелавам да си купи лекарства и свещи за лапето си с мойте пари заработени с денонощно каране и спане в камиона най-много по 2 часа.Държа ме 6 дена в едно затънтено село в очакване на товар (зърно).На третия ден изядох и последното си парче хляб,а от третия до 6-ти ден пих само вода.Имах в себе си дебитна карта,но никъде в околността нямаше банкомат за да си изтегля пари и да си купя поне хляб и салам да хапна.100 пъти му се обаждах и го молех да дойде да ми даде поне храна,той ме лъга,че ще дойде,но така и не дойде.На 6-тия ден ми причерня пред очите и запалих камиона,който изрично ми беше казал да не мърдам от място докато не натоваря.Оставих му го в София,добре,че дойде един приятел да си прибера багажа това крикове,инструменти цяла голяма кухня с багаж имах.Понеже договора е на минималната заплата от 420лв мизерника долен ми преведе за първия месец 328лв,а за втория 228лв понеже взех 14 дневен болничен докато ми течеше предизвестието за напускане.Боклука мръсен се казва Румен,а фирмата му е Мариос Тихерос Транс на името на евтината му гръцка ку.ва жена,която после чувам претърпяла сложна операция.А не е като да няма-три автомивки,2 таверни има в Атина,отделно тук в София и Бургас има друг бизнес.От комисията за защита на труда,като го дадох незнам колко са го глобили,но няма шофьор,който да не е запалил. Незнам какво да те посъветвам,но във фирмата в която сега карам самосвал четериоска,но всяка вечер съм си в къщи имаме 8 бивши тираджии слаби като концлагеристи и като чувам какво са преживели не искам и на картинка да вида ТИР.Но те виждам надъхан и нищо няма да те спре,но ти пожелавам преди да тръгнеш вземи си поне 3000 евро твои лични,като платиш някоя и друга глоба за претоварване,превишаване времето на кормуване,неизпълнение срок доставка и други простотии,които ще научиш с времето да не гладуваш,като мен три дена.Успех.
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #19
          Колега, ако е въпроса за пари и си готов да преглътнеш някои социални придобивки и условията на труд, по-добре се хвани в някоя читава българска строителна фирма за изграждане на соларни паркове в чужбина (сега това е хит). Предимно в Обединеното кралство и по Чили и Аржентина ходят, но парите са измерими, а често и по-добри от на тираджия. Поне няма риск да ти откраднат нафтата, да те глобят да ти разпорят платнището и да ти окрадат товара, да се набутат вътре бежанци, да хванеш невярна болест от някоя мастия (нали не се заблуждаваш, че ще минеш без това) и пр. още потенциални гадости. Размисли, разпитай познати, проучи възможности - строителни работници на талази ходят и по Германия (организирани от БГ фирми, като не всички са непременно некоректни). Ако знаеш немски (съвсем оперативно ниво), можеш веднага да почнеш работа в Германия поне на 3-4 вида работа свързани с шофьорлък (примерно куриер).
          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

          Коментар


            #20
            Работа със много неизвестни ,като всяка една. В момента имам 3-4 ма познати които карат навън. Двама са в Испания и двама в Италия.Тия в Испания са от 7-8 години,всяка година ми приказват ,че са за последно и се прибират за няколко месеца. Като видят реалността в България и пак заминават. Вярно е ,че и двамата нямат семейства и деца. Отишли са да работят тежка работа но знаят за какви пари. Единият претърпя тежък инцидент със жертви в германия. Изясни се ,че не е по негова вина и грам не е имал проблеми със закона. Имам и един познат ,който е олицетворението на анти шофьор за мен. При такъв и пари да ми дават не се качвам. От година излезе да кара във Франция и Холандия. Та evgeni85, отиваш,пробваш и сам си правиш изводите за себе си.Желая ти успех!
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #21
              Съседите в махалата са все шофьори вън.Един е борвергист. Говоря за момчета 85-86 до 93 набор.Само борвергиста има още семейство-работи за жалките 800-990лв но спи в къщи.Всички с по 1700-1800 еврака му завиждат.Предполагам че си преценил добре.Совите не са това което са.Спомни си от кой филм е това!!!
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #22
                Туинпийкс. Риска съм го преценил. Аз винаги мога да се върна на старата си работа. Целта за мен е на първи план да върна кредита а на втори ме чака жилище за ремонт....
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #23
                  Ако е за парите по добре е Тир, отколкото местен шофьор в Германия, щото ако си място от 1300-1500 евро нето като платиш квартира и други неща остава по - малко от половината. Имам двама приятели, които точно това бачкат в Германия. А колегата доколкото разбирам семейството му ще е в Бг и ще им праща пари.

                  Коментар


                    #24
                    todorakiggg написа:
                    Ако е за парите по добре е Тир, отколкото местен шофьор в Германия, щото ако си място от 1300-1500 евро нето като платиш квартира и други неща остава по - малко от половината. Имам двама приятели, които точно това бачкат в Германия. А колегата доколкото разбирам семейството му ще е в Бг и ще им праща пари.
                    Точно. Със сигурност е и по добре от някоя ферма в Англия за 6 месеца и някой поляк да ти казва постоянно колко нещастен си. :D
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #25
                      Не съм карал, но такива фирми са ми били клиенти, пък и сега често контактувам с шофьори.Първото нещо, за парите, ясно е, в международния транспорт ще взимаш повече, отколкото на каквато и да е друга работа в БГ. С малки изключения, но те са да потвърдят правилото. Условията обаче не са блестящи. Но това предполагам си го знаеш. Ще си в БГ 1-2 пъти в годината за по максимум месец. Тираджия с нормално семейство е голяма рядкост. Малко са тия късметлии.Второто нещо....трябва да си наясно, че след строителтвото, транспортът е другата област с най-голям брой некоректни работотдатели и много рядко ще намериш шофьор, който да няма от някъде нещо да взима или да чака да му платят. Единици са това, ако изобщо има такива хора. И сумите варират от една заплата до хиляди лева. БГ е такава държава, че голяма печалба може да се прави само в бизнесите, които не са свързани с нещо материално-интернет, програмиране, проектиране и консултации. С други думи, това, коеот мутрите няма как да ти го вземат, защото не знаят какво да го правят. В транспорта няма такъв филм, заради което там е пълно с мутри. Разбирай-от най-класическия тип. По форумите сигурно си чел за емблематичната "Тръба-транс" и разни подобни. Познай защо им казват така...

                      Коментар


                        #26
                        Като ви чета, все едно гледам Nat Geo и как хора обясняват, че работата им е с жизнено важно значение за съществуването на обществото. Колега, аз не съм бил тираджия, но.... предполагам, че е работа като работа. Има си нейните специфики и есртествено не е хубава - все пак е работа. Аз поне никога не съм харесвал, когато нещо се преекспонира прекалено много. Щом си наясно със ситуацията и си решил, че това е начина+любимите ти хора стоят зад теб...не виждам какво го мислиш. Проучи как, къде, някое и друго предложение, фирма стабилна, твой човек ако имаш да те препоръча и потегляй. Няма какво друго да ти каже човек освен успех и внимавай с шоферлъка
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #27
                          Тираджия или гурбетчия със здраво и сплотено семейство няма.От тук може да тръгнеш,да избираш,парите или семейството.Не всичко е пари на тоя свят колеги.

                          Коментар


                            #28
                            Никъде не съм споменал за постоянно. Най малкото да се очистят заеми и някой лев за ремонт да остане
                            Powered by Emzo

                            Коментар


                              #29
                              Като свикнеш с повече пари, хич няма да искаш да оставиш работата. А инак за всичко се плаща, рано или късно
                              F31 BMW 320d

                              Коментар


                                #30
                                Колега моя съвет е да икономишеш парите от(Е категория и АДР) и да започнеш работа като шофьор на самосвал (четириосен) и да си гушкаш жената и детето всеки ден.С този вид транспорт ще изкарваш по 1300-2000лв в зависимост в коя фирма и какви уговорки ще имаш.Аз лично пътувах с тир три месеца до Гърция като през вечер си бях у дома и се махнах защото не ми се хабят нерви по граници и спане по кабините.Ако все пак искаш тир знай че направиш ли година-две стаж отказване немя.Успех.
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X