evgeni85 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тираджия - заслужава ли си или е неблагодарна работа?
Collapse
X
-
Съседът е шофьор вече сигурно 5-6 години, първо ходеше сам, после със сина си, като взе книжка. Жена му не работи. Ходи по 3 или 6 месеца, и се връща за няколко месеца след курс. Откакто започна, си оправи къщата и определено живеят по-добре. Така че едва ли е толкова зле да си шофьор. А то лесна работа за много пари не знам да има.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
evgeni85 написа:Най малкото от глупец посмял да подпише запис на заповед...EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега, ако е въпроса за пари и си готов да преглътнеш някои социални придобивки и условията на труд, по-добре се хвани в някоя читава българска строителна фирма за изграждане на соларни паркове в чужбина (сега това е хит). Предимно в Обединеното кралство и по Чили и Аржентина ходят, но парите са измерими, а често и по-добри от на тираджия. Поне няма риск да ти откраднат нафтата, да те глобят да ти разпорят платнището и да ти окрадат товара, да се набутат вътре бежанци, да хванеш невярна болест от някоя мастия (нали не се заблуждаваш, че ще минеш без това) и пр. още потенциални гадости. Размисли, разпитай познати, проучи възможности - строителни работници на талази ходят и по Германия (организирани от БГ фирми, като не всички са непременно некоректни). Ако знаеш немски (съвсем оперативно ниво), можеш веднага да почнеш работа в Германия поне на 3-4 вида работа свързани с шофьорлък (примерно куриер).Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Работа със много неизвестни ,като всяка една. В момента имам 3-4 ма познати които карат навън. Двама са в Испания и двама в Италия.Тия в Испания са от 7-8 години,всяка година ми приказват ,че са за последно и се прибират за няколко месеца. Като видят реалността в България и пак заминават. Вярно е ,че и двамата нямат семейства и деца. Отишли са да работят тежка работа но знаят за какви пари. Единият претърпя тежък инцидент със жертви в германия. Изясни се ,че не е по негова вина и грам не е имал проблеми със закона. Имам и един познат ,който е олицетворението на анти шофьор за мен. При такъв и пари да ми дават не се качвам. От година излезе да кара във Франция и Холандия. Та evgeni85, отиваш,пробваш и сам си правиш изводите за себе си.Желая ти успех!
Коментар
-
Съседите в махалата са все шофьори вън.Един е борвергист. Говоря за момчета 85-86 до 93 набор.Само борвергиста има още семейство-работи за жалките 800-990лв но спи в къщи.Всички с по 1700-1800 еврака му завиждат.Предполагам че си преценил добре.Совите не са това което са.Спомни си от кой филм е това!!!Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Ако е за парите по добре е Тир, отколкото местен шофьор в Германия, щото ако си място от 1300-1500 евро нето като платиш квартира и други неща остава по - малко от половината. Имам двама приятели, които точно това бачкат в Германия. А колегата доколкото разбирам семейството му ще е в Бг и ще им праща пари.
Коментар
-
todorakiggg написа:Ако е за парите по добре е Тир, отколкото местен шофьор в Германия, щото ако си място от 1300-1500 евро нето като платиш квартира и други неща остава по - малко от половината. Имам двама приятели, които точно това бачкат в Германия. А колегата доколкото разбирам семейството му ще е в Бг и ще им праща пари.
Коментар
-
Не съм карал, но такива фирми са ми били клиенти, пък и сега често контактувам с шофьори.Първото нещо, за парите, ясно е, в международния транспорт ще взимаш повече, отколкото на каквато и да е друга работа в БГ. С малки изключения, но те са да потвърдят правилото. Условията обаче не са блестящи. Но това предполагам си го знаеш. Ще си в БГ 1-2 пъти в годината за по максимум месец. Тираджия с нормално семейство е голяма рядкост. Малко са тия късметлии.Второто нещо....трябва да си наясно, че след строителтвото, транспортът е другата област с най-голям брой некоректни работотдатели и много рядко ще намериш шофьор, който да няма от някъде нещо да взима или да чака да му платят. Единици са това, ако изобщо има такива хора. И сумите варират от една заплата до хиляди лева. БГ е такава държава, че голяма печалба може да се прави само в бизнесите, които не са свързани с нещо материално-интернет, програмиране, проектиране и консултации. С други думи, това, коеот мутрите няма как да ти го вземат, защото не знаят какво да го правят. В транспорта няма такъв филм, заради което там е пълно с мутри. Разбирай-от най-класическия тип. По форумите сигурно си чел за емблематичната "Тръба-транс" и разни подобни. Познай защо им казват така...
Коментар
-
Като ви чета, все едно гледам Nat Geo и как хора обясняват, че работата им е с жизнено важно значение за съществуването на обществото. Колега, аз не съм бил тираджия, но.... предполагам, че е работа като работа. Има си нейните специфики и есртествено не е хубава - все пак е работа. Аз поне никога не съм харесвал, когато нещо се преекспонира прекалено много. Щом си наясно със ситуацията и си решил, че това е начина+любимите ти хора стоят зад теб...не виждам какво го мислиш. Проучи как, къде, някое и друго предложение, фирма стабилна, твой човек ако имаш да те препоръча и потегляй. Няма какво друго да ти каже човек освен успех и внимавай с шоферлъкаФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Колега моя съвет е да икономишеш парите от(Е категория и АДР) и да започнеш работа като шофьор на самосвал (четириосен) и да си гушкаш жената и детето всеки ден.С този вид транспорт ще изкарваш по 1300-2000лв в зависимост в коя фирма и какви уговорки ще имаш.Аз лично пътувах с тир три месеца до Гърция като през вечер си бях у дома и се махнах защото не ми се хабят нерви по граници и спане по кабините.Ако все пак искаш тир знай че направиш ли година-две стаж отказване немя.Успех.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар