От 2 дни ме тормози един въпрос. Става въпрос за случката в Стара Загора с тролейбусния шофьор и Мария. Как по дяволите той още на другия ден е на работа в градския транспорт, след като предния ден е припаднал зад волана и Мария му е СПАСИЛА ЖИВОТА????? Дайте ми конкретен отговор...или всичко е с някаква цел, користна или безкористна .....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разсъждения за една медийна звезда
Collapse
X
-
Re: Разсъждения за една медийна звезда
veselin10 написа:От 2 дни ме тормози един въпрос. Става въпрос за случката в Стара Загора с тролейбусния шофьор и Мария. Как по дяволите той още на другия ден е на работа в градския транспорт, след като предния ден е припаднал зад волана и Мария му е СПАСИЛА ЖИВОТА????? Дайте ми конкретен отговор...или всичко е с някаква цел, користна или безкористна .....
-
Мой колега припадна на Коледния банкет, 10 минути лежа в безсъзнание, колеги му държаха езика с лъжица, взе го линейка, а на другия ден си караше колата с жена си вътре.Нищо чудно няма в това.Мисля, че случката е нормална. А че журналистите доста преувеличават и изкривяват нещата, е абсолютно вярно.
Коментар
-
Immortal написа:.......а на другия ден си караше колата с жена си вътре.Нищо чудно няма в това........Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
никакъв проблем няма за човека ,при положение ,че е действано навреме .На футболни мачове има много подобни случаи и играчът не само доиграва но и вкарва голове :D В този случай ,акцента е по -скоро в самото дете ,което живее в дом за деца и т.н. ,проблемно дете изоставено от родителите си помага на човек в беда и става герой ,а от друга страна половин Враца станаха Симеоновци с недекватното си поведение и прочие .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
tomazo написа:никакъв проблем няма за човека ,при положение ,че е действано навреме ......Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:tomazo написа:никакъв проблем няма за човека ,при положение ,че е действано навреме ......
Коментар
-
Аз пък не виждам нищо ненормално в това. Доближил човекът границите на кръвното, в момента, в който кръвното се нормализира, пороблемът изчезва, особено ако не е хипертоник. Кръвното е непостоянна величина, много хора имат повишено кръвно по една или друга причина през деня, ама не ги пращат да си почиват у дома. Само не знам как човек може да си глътне езика, като е наклонен напред. И това за кръвната захар не мога да го разбера - ако изпил едно кафе, нормално е да е повишена...Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
stilo_new написа:Медиите не казаха за случая още на следващия ден. Шофьорът е почивал поне два дни, преди да се върне на работа.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Нещо не ми разбирате съмненията.... Как може предния ден да му е спасен живота, щото е припаднал на волана, и на следващия ден отново да му е гласувана отговорност да вози хора. Е това не го разбирам.
Коментар
-
В такива случаи няма "полезен ход" - от една страна на всеки може да се случи, от друга ако проблемът (случая) се повтори - от една страна работодателя следва да предприеме мерки - да отстрани човека от работата, но ако това е единствената му професия е нехуманно. Има и друго - при такива обстоятелства следва случая да се отнесе до орган за медицинска експертиза на работоспособността (ТЕЛК), който може да прецени намаляване на трудоспособността... следва тежък процес по трудоустрояване и най-често се стига до освобождаване на човека преди още да се е явил на ТЕЛК, понеже после ползва специална закрила. От друга страна никой не иска да бъде возен от хипертоник... и пр. неща завършващи на "ик". Поради тези обстоятелства в обществения превоз на пътници има нещо наречено "предпътен медицински преглед", което се прави от медицинско лице преди водача да тръгне на път (?!!) А сега познайте колко от шофьорите РЕАЛНО се преглеждат преди да се качат в автобуса (особено сабалям в 04:30 часа). Та въпросният преглед се осъществява като пътните листи се нащракват предварително от някой доктор с подписи и печати и... готово (последно тарифата беше 20 кинта на кочан).Та, в общи линии - няма кой да провери и гарантира компетентност, пригодност, здравословен статус и пр. неща за водача... и по-лошо - същото се отнася до техническата изправност на автобуса (същата формална процедура на хартия се случва и с него). След някой трагичен инцидент се поразшуми, поразтърчат се контролните органи "опраскат" едно-две мюрета и... толкова. После пак по старому.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар