S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колега с по голям гараж в София за малко съпорт
Collapse
X
-
Днес сборна формация "сговорна дружина планина повдига" се събра отново на обичайното място в Младост за преглед и дисекция на бял дроб на punto HGT - дросел и инжектори, снимки няма, но ще обяснявам по подробно в темата за punto HGT в тунинг раздела.Благодаря момчета за отделеното време, малко над 4 часа се борихме с тая пущина.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Днес сборна формация "сговорна дружина планина повдига" се събра отново на обичайното място в Младост за преглед и дисекция на бял дроб на punto HGT - дросел и инжектори, снимки няма, но ще обяснявам по подробно в темата за punto HGT в тунинг раздела.Благодаря момчета за отделеното време, малко над 4 часа се борихме с тая пущина.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
GaTio2 написа:Какво направихте с дюзитеpunto HGT
Коментар
-
Днес беше организирана благотворителна акция на българския червен кръст с главни действащи лица:д-р Слави - специалност травматология - главини, шенкели и карета сами се сменяват от страх д-р Сашо - специалност неврология - кабелите като го видят и сами се връзват и всичко светва и аз в ролята на свидетел по подмяна на лява бедрена става, ето го и пациента:punto HGT
Коментар
-
Кабелите ще се вържат иначе зле им се пише.Свети потвърждавам и даже разни висящи неща сами се фиксират. Сега ако може да я чипосате и да започне да пере и да пуска прахосмукачка у дома,цена няма да имате.Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart
Коментар
-
...като цяло работната дейност вървеше по план, с много усмивки, а за някой (Банков и кучето) грес до ушите Всичко се разглоби, после се дружината го сглоби. А пунтото, много върви. Малко го "карах"...първа, първа Явно вчера със Сашо сме били късмета, че след като сме тръгналли е имало главоболия малкоФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
При мен каръщината винаги я има, след като разглобихме и избихме външното каре, се оказа че маншона на вътрешното е понапукат и скъсан отпред при полоската за това свалихме цялата полоска с двете карета. Всичко се смени, но при сглобяването така и неможах да си обясня как може господата от фиат да сложат болт на шарнира 6мм /може и 8мм да беше/, той изглежда като такъв взет от детски конструктор и в крайна сметка се скъса. В късния следобед нормално и повечето магазини вече да бяха затворени, но Банков намери от някакъв сервиз, който беше все още отворен, тука това се брои за късмет. После гайката на накрайника нещо се заинати при навиването и изяде и тя още няколко псувни, за капак 5 минути преди да качим джантата ни заваля и дъжда, добре че бяхме под дърво на сянка, че до някъде ни пазеше като чадър.Аз от това клечане сега съм с мускулна треска и на двата крака все едно съм правил серии за клек със 100кг щанга.Най важното, вече на пълен ляв завой го няма характерното тропане от карето, мисията изпълненаpunto HGT
Коментар
-
Кучето е женски лабрадор и е голяма сладурка п.п. м/у другото незнам, защо но греста, която оригинално беше сложена в карето /карето е италианско, марка Metelli/ тука съм съвсем сериозен, защото не само аз го констатирах това, миришеше на кренвирши и се базикахме да държим кучето настрана, че ако усети миризмата на кренвирши да не опука греста за закускаpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Кучето е женски лабрадор и е голяма сладурка п.п. м/у другото незнам, защо но греста, която оригинално беше сложена в карето /карето е италианско, марка Metelli/ тука съм съвсем сериозен, защото не само аз го констатирах това, миришеше на кренвирши и се базикахме да държим кучето настрана, че ако усети миризмата на кренвирши да не опука греста за закуска
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар