Днес сборна формация "сговорна дружина планина повдига" се събра отново на обичайното място в Младост за преглед и дисекция на бял дроб на punto HGT - дросел и инжектори, снимки няма, но ще обяснявам по подробно в темата за punto HGT в тунинг раздела.Благодаря момчета за отделеното време, малко над 4 часа се борихме с тая пущина.
Днес сборна формация "сговорна дружина планина повдига" се събра отново на обичайното място в Младост за преглед и дисекция на бял дроб на punto HGT - дросел и инжектори, снимки няма, но ще обяснявам по подробно в темата за punto HGT в тунинг раздела.Благодаря момчета за отделеното време, малко над 4 часа се борихме с тая пущина.
Свалихме рейката и почнахме да чистим една по една дюзите, но на първи цилиндър имаше бая луфт и се отказахме да я напъваме, обляхме я с лепило да може да държи и върнахме всичко на място. В неделя колата стоя пред блока и не съм я палил. Понеделник сутринта паля да карам малката на градина и директно си запали на три цилиндъра, въпросната дюза беше отказала, при мърдане захапваше за малко и след това пак, днес я натиснах малко по силно и буксата ми остана в ръцете, разпадна се на две парчета, утре се надявам да имам 4-ри работещи цилиндъра на бензин с почистени дюзи Иначе имаше резултат от чистенето на дросела и най вече на стъпковото моторче, колата вече държи обороти и не ми гасне по светофарите.
Днес беше организирана благотворителна акция на българския червен кръст с главни действащи лица:д-р Слави - специалност травматология - главини, шенкели и карета сами се сменяват от страх д-р Сашо - специалност неврология - кабелите като го видят и сами се връзват и всичко светва и аз в ролята на свидетел по подмяна на лява бедрена става, ето го и пациента:
Кабелите ще се вържат иначе зле им се пише.Свети потвърждавам и даже разни висящи неща сами се фиксират. Сега ако може да я чипосате и да започне да пере и да пуска прахосмукачка у дома,цена няма да имате.
Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart
Я, малко да вдигнем темата, че имаше нова порция ремонтни дейности.Смяна на каре на Пунто ХГТ. Та, за целта ни трябва: кола, работни хора, пич с ръкавици, чук и куче.
Прикачени файлове
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
...като цяло работната дейност вървеше по план, с много усмивки, а за някой (Банков и кучето) грес до ушите Всичко се разглоби, после се дружината го сглоби. А пунтото, много върви. Малко го "карах"...първа, първа Явно вчера със Сашо сме били късмета, че след като сме тръгналли е имало главоболия малко
Прикачени файлове
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
При мен каръщината винаги я има, след като разглобихме и избихме външното каре, се оказа че маншона на вътрешното е понапукат и скъсан отпред при полоската за това свалихме цялата полоска с двете карета. Всичко се смени, но при сглобяването така и неможах да си обясня как може господата от фиат да сложат болт на шарнира 6мм /може и 8мм да беше/, той изглежда като такъв взет от детски конструктор и в крайна сметка се скъса. В късния следобед нормално и повечето магазини вече да бяха затворени, но Банков намери от някакъв сервиз, който беше все още отворен, тука това се брои за късмет. После гайката на накрайника нещо се заинати при навиването и изяде и тя още няколко псувни, за капак 5 минути преди да качим джантата ни заваля и дъжда, добре че бяхме под дърво на сянка, че до някъде ни пазеше като чадър.Аз от това клечане сега съм с мускулна треска и на двата крака все едно съм правил серии за клек със 100кг щанга.Най важното, вече на пълен ляв завой го няма характерното тропане от карето, мисията изпълнена
Кучето е женски лабрадор и е голяма сладурка п.п. м/у другото незнам, защо но греста, която оригинално беше сложена в карето /карето е италианско, марка Metelli/ тука съм съвсем сериозен, защото не само аз го констатирах това, миришеше на кренвирши и се базикахме да държим кучето настрана, че ако усети миризмата на кренвирши да не опука греста за закуска
Кучето е женски лабрадор и е голяма сладурка п.п. м/у другото незнам, защо но греста, която оригинално беше сложена в карето /карето е италианско, марка Metelli/ тука съм съвсем сериозен, защото не само аз го констатирах това, миришеше на кренвирши и се базикахме да държим кучето настрана, че ако усети миризмата на кренвирши да не опука греста за закуска
Най-вероятно греста си мирише на грес, а кремвиршите също миришат на грес - най-вероятно ги правят от една и съща суровина
Гледам, че от много време не сме писали тук, но това не означава, че ремонтните и ъпдейтващи дейности са преустановени.Даже вече младежите се пускат и на други марки Ще споделя малко снимки от смяна на спирачните дискове от Рунтото на Дидича.
Прикачени файлове
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
А тук, бат Слави Банков заведе най-бързото браво на доктор П.П. Има и една плашеща снимка с касова бележка...
Прикачени файлове
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар