Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новата ми кола!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И аз се возих преди време в такъв пасат - е няма такъв кеф! Само по едно време гледам скоростомера - аз на фиата съм свикнал като вдигна 120 да съм готов за излитане, а това чудо 170-180 ги няма за нищо. Със здраве да си я караш колега!
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #32
      Не сравнявайте с Пунто колеги. Различни коли са.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #33
        То човека е искал такава колица и таква си е взел, сега какви кахъри има... еми то всяка кола има някакви болежки. Аз единият ако имам пари бих си взел Опел Инсигния или БМВ 530Д 2007 година ама за сега още ще си помечтая, важното е собстввеника да си я харесва, да го слуша пък то кола жена на късмет. Много безавариини колега.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #34
          Точно!

          Коментар


            #35
            Immortal написа:
            stenli написа:
            Passat 6 е огромна крачка назад като качество и поведение на пътя в сравнение с 5 и 5.5.
            Вярвам ти, аз нямам такъв допир до колите като теб.Но говоря за дизайн - и вътре, и вън. 6-цата е все едно италианка А всички предходни, да ме извини колегата, от 5.5 надолу, до 3-ката - ми изглеждат като тухли и само затова не бих се качил на такава.1-ката е истинска италианка, дизайнът си е на Джуджаро.
            Отвън бива, ама вътре няма нищо по-различно от пластмаса за разлика от по-старите модели. Дори и имитациите на алуминии и махагон са боядисана пластмаса. Но то това си е повсеместно явление дори и в по-нови и по-скъпи автомобили.

            Коментар


              #36
              stenli написа:
              Отвън бива, ама вътре няма нищо по-различно от пластмаса за разлика от по-старите модели. Дори и имитациите на алуминии и махагон са боядисана пластмаса. Но то това си е повсеместно явление дори и в по-нови и по-скъпи автомобили.
              Да, в този форум по принцип сме свикнали да караме коли с истински метални орнаменти и дървени апликации по принцип. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #37
                BO написа:
                Да, в този форум по принцип сме свикнали да караме коли с истински метални орнаменти и дървени апликации по принцип. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                Всъщност... Ланча Дедрата ми си беше с "махагон" от някакво истинско дърво (май е орех). Тъй че, да, свикнАл съм

                Коментар


                  #38
                  Струва ми се, че си объркал форума, в който пишеш.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    Май само на старите мерцедеси със "изсечени" квадратни табла е истинско дърво, това от последните години с извивките си е чисто фолио...И аз нещо не ги тачех тея "дървении", но пък чисто психологически внасят уют в интериора.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #40
                      BO написа:
                      stenli написа:
                      Отвън бива, ама вътре няма нищо по-различно от пластмаса за разлика от по-старите модели. Дори и имитациите на алуминии и махагон са боядисана пластмаса. Но то това си е повсеместно явление дори и в по-нови и по-скъпи автомобили.
                      Да, в този форум по принцип сме свикнали да караме коли с истински метални орнаменти и дървени апликации по принцип. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      На Гранде Пунто ако не ме лъжи паметта, панела на арматурното табло отдясно е алуминиев.

                      Коментар


                        #41
                        Честито колега, още дълги години да я караш и да те слуша.Относно кожения салон... е не знам, но голям минус е за мен зимата... като седна направо ми замръзва за**ика, а лятото като седна и залепвам, целият ми гръб потен дори и да съм пуснал климатика, няма оправия. Може би за чистенето си прав, но пък чистиш, поддържаш и накрая някой сяда с дънките търне се направи някоя диря и ...
                        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                        Коментар


                          #42
                          GaTio2 написа:
                          Честито колега, още дълги години да я караш и да те слуша.Относно кожения салон... е не знам, но голям минус е за мен зимата... като седна направо ми замръзва за**ика, а лятото като седна и залепвам, целият ми гръб потен дори и да съм пуснал климатика, няма оправия. Може би за чистенето си прав, но пък чистиш, поддържаш и накрая някой сяда с дънките търне се направи някоя диря и ...
                          Има нещо такова, въпреки, че кожения салон придава на всичко ( автомобил, дреха, мебел) някаква тежест, уют. Аз лично обичам кожа, а у домаимахме такива дивани. Бяха ефектни, но доста непрактични. Особено лятото. Предполагам, че и в автомобила ще имат същото неудобство, ако не и по-голямо.Сегашната ми кола е с полу-кожен салон, а кожата е там където части от тялото не контактуват или няма да контактуват дълго с нея. Получило се е много успешно и прилично компромисно решение според мен.... И въпреки всичко - кожата си е кожа.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #43
                            Да, точно! Още един минус е хора с дънки с копчета по тях и каквито и да е дрехи с копчета и разни други джунджурии. Аз като си избирах дънки гледах да нямат копчета, но предпочитам по спортно облекло, анцуг например. Но кожата си е кожа, въпреки всичко повече кола без кожа няма да взимам! На пасатите има полукожен салон, алкантара и кожа, но не е хубав, защото се протрива тази алкаантара и става мазало. Моя е и с перфорирана кожа и като седнеш все едно духа от там. Лятото като седнеш в горещините ти става хладно, да, започваш да се залепяш като караш на дълго, но климатроника на макс и газ Зимата ти е малко хладно на гъ.а като седнеш, но след 1-2 мин се стопляш а климатроника зимата духва топло точно след толкова минути, защото има някакъв подгрев и вътре е като печка дори и колата да не е загряла още. За вкъщи не бих си взел кожен салон, защото малкия ще го направи на парчета и ще е боядисан с моливи и химикали като за световно Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 В колата за сега стои мирно

                            Коментар


                              #44
                              Салона за колата ми го взех от пасат б5 англичанка и задните седалки бяха цяло горно и цяло долко, а на пасата ми са 60/40 мисля, че се води. Ето как си ги направих, няма да пиша, само снимки ще е! Ето...Първата снимка е на буксата, бяха различни, но жиците си бяха със същите цветове и ги отрязах и запоих и готово!Извинявам се за големите снимки, но не ми се занимаваше да ги намалям!Ето и едно видео, което направих в процеса на работа...https://www.youtube.com/watch?v=vXMPi-1ChOg

                              Коментар


                                #45
                                Като ви чета как си пазите колите се сетих за тези два клипа:https://www.facebook.com/BRomaniaNOW...c_location=ufi
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X