Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стачки против новата цена на винетката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    krasio_79bs написа:
    Е нали се сещаш ,че 50 камиона са си сериозна цифра за поддръжка и само винетките са му 50х1340лв=67 000лв.При старите цени са били 50 000лв,а сега са със 17 000лв. повече. Е само разликата е повече от цената на Дачията в двора ти. Сравнението е само с цел да осъзнаеш сериозността на скока в цената.
    Сериозна цифра е като цифра, само че тия камиони не висят в гаража и само да чакат да им наливат пари. Тия камиони носят приходи на фирмата, а тя определя цените си въз основа на всичките си разходи + печалба. Не знам фирма, която да има 50 камиона и да е на загуба и да не може да изкара пари за разходите си като фирма.Ти гледаш цифрите и да, големи са, само че не за една фирма цифрите са само цифри, важно е какво е под чертата и какво пише в баланса. Всичко останало е да се впечатляваме от нулите отзад. А моята Дачия в двора ми какво общо има? Тя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си. Как ги надрънка такива, не знам. Вземи мисли малко!
    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

    Коментар


      Тя и нафтата им беше включена в транспорта и тогава протестираха. Сега си мълчата. Има ли някой логично обяснение защо си траят? Предполагам стана ясно ,че парите за винетки не са им никак малко,дори и включени в цената на транспорта.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        pplk написа:
        Аз и тая с 50 не знам коя е :D
        Бившата държавна "СО МАТ", сега поделение на Вили Бетц има регистрирани в България 700 броя камиони.Пловдивската ПИМК (PIMK) притежава 700 камиона и над 1100 ремаркета от различни видове."Биомет" има над 200 камиона."Петко Ангелов БГ" - 410 камиона.От по-малките веднага се сещам за една фирма с хубав ТИР-комплекс край Килифарево - "Румяна Хинкова". След справка в нета - има 78 камиона.Еуроспийд - 130 камиона, Дискордиа (Discordia) - над 100 камиона...И това са само фирмите, които се сещам на първо време, щото съм им запомнил камионите по пътищата.

        Коментар


          Парите за български винетки на нашите ТИР-ове са им най-малкия проблем.Като знам какви са цените за ЕДНО минаване по магистралата от сръбската до словенската граница през Хърватия за ТИР...Затова и не протестират. Щото това за един ТИР са ДРЕБНИ СТОТИНКИ.Колко мислите, че са пътните такси на един камион от София до Париж, да речем? Не съм ги смятал, но не са по-малко от 500 ЕВРО в едната посока. И това само за един курс. Само таксата за ферибота Оряхово-Бекет за ТИР е 49 ЕВРО в едната посока. Таксата за преминаване на ТИР през Дунав мост 2 (Видин-Калафат) е 72 лева на посока. На Дунав мост 1 (Русе-Гюргево) е също толкова.1500 лв за винетка - за ЦЯЛА ГОДИНА - бълха ги ухапала.

          Коментар


            ele
            Тя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си.
            Ся да те светна ,че винетката няма нищо общо с това дали правиш бизнес или не. Винетката е заплащане да се движиш по републиканската пътна мрежа. Плащаш я без значение дали въртиш бизнес или не. За бизнеса си плащаш данъци на държавата.Я си помисли колко е винетката за Дачията ти и за един таксиметров автомобил. Различна ли им е цената? Чувстваш ли се ощетена? Плащаш си колкото ония дето върти бизнес.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              krasio_79bs написа:
              ele
              Тя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си.
              Ся да те светна ,че винетката няма нищо общо с това дали правиш бизнес или не. Винетката е заплащане да се движиш по републиканската пътна мрежа. Плащаш я без значение дали въртиш бизнес или не. За бизнеса си плащаш данъци на държавата.Я си помисли колко е винетката за Дачията ти и за един таксиметров автомобил. Различна ли им е цената? Чувстваш ли се ощетена? Плащаш си колкото ония дето върти бизнес.
              И аз да те светна, че говорехме за камиони и за бизнеса, който не протестира. Ако искаш да говориш за винетките и колите, кажи! Ама манджа с грозде аре да не правиш.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                Обясни на мен глупавият,какво общо има внетката за ползване на пътищата с правенето на бизнес. Обясни ми как купуването на винетка в началото на годината гарантира печалба от даден бизнес. Има по малки камиони,които работят само в града и не плащат винетка. Те дали правят бизнес?Колкото и да не ви се иска да признаете,най-справедливият вариант е тол такса. Ползваш-плащаш и обратното.Справедлив е и за транспортните фирми,справедлив е и за личните ни автомобили. На някои не им харесва ,защото карали по 50-70 000 на година и щяло да им е скъпо. Ами има хора които карат по 10 000 на година. Те защо трябва да плащат колкото другите?
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  krasio_79bs написа:
                  най-справедливият вариант е тол такса. Ползваш-плащаш и обратното.
                  Подкрепям на 100%.
                  Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                  Chevrolet Aveo

                  Коментар


                    pplk написа:
                    Аз и тая с 50 не знам коя е :D
                    Кой ме знае тук кой не,но да кажа,от 1993 г съм професионален шофер на автобуси и камиони.,като само от 2010 до 2014г карах линейка,което си е микробус.На въпроса ти в Бургас фирма Севан на арменеца дето държи износа на зърно в страната има в момента 80 чисто нови влекача ДАФ ЦФ 85 430к.с с полски гондоли Вилтон.Другата година влекачите с гондолите ще станат 200.Заплатите на шоферите са около 1700-2300лв.Фирма "ФорумТранс" на Жеко и сина му Ицо,която доскоро возеше зърното на арменеца преди да купи Дафо-вете има около 100 по-стари влекача с гондоли предимно Даф,Скания,Ивеко и Волво.Фирма "АВТОТРЕЙД на Йовчо има около 50 влекача с гондоли предимно Волво Ф16,в това число и около 20-тина кариерни четириосни самосвали Ивеко.Една от най-големите фирми доскоро в България пак с гондоли базираща се в Карнобат-Формула2 имаше около 300-400 влекача с гондоли.Да не говоря за автобусните фирми-Ивкони,Етап и т.н.В момента лично аз понеже се спомена някъде за БУГАТИ ВЕЙРОН работя за точно човека,който единствен притежава този уникален автомобил в България.Фирмата има около 200 камиона и дай Боже още толкова да купи и да му се утроят парите,които има.Никога не е забавял плащане на работниците си включително и мен,осигурявате на реалната заплата,плюс още една допълнителна осигуровка здравеопазване и пенсия.Така че за мен са останали още честни работодатели в България.
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      itan75 написа:
                      pplk написа:
                      Аз и тая с 50 не знам коя е :D
                      ......
                      Отговора ми е риторичен. В случая броя на камионите няма абсолютно никакво значение-1,2 или 500, що се касае до поскъпването на винетката. Според колегата-за един камион приемливо, за 50-повече от Дачия. Чуденката беше, колко са необходимите камиони, за да покрият един Вайрон? И се почна скандала! :D
                      207 тиква автомат
                      новокромаджия 2.4 печка

                      Коментар


                        krasio_79bs написа:
                        Обясни на мен глупавият,какво общо има внетката за ползване на пътищата с правенето на бизнес. Обясни ми как купуването на винетка в началото на годината гарантира печалба от даден бизнес. Има по малки камиони,които работят само в града и не плащат винетка. Те дали правят бизнес?...
                        Де да знам, ти я подхвана темата така, после като фурнаджийска лошата се обръщаш ни лук ял, ни лук мирисал. Прочети си предишните мнение, преди да напишеш пак нещо за камионите и винетките. Пък за тол таксата няма да коментирам 1 стинка да е на километър, пак повече ще плащаш от винетката, ако караш 10 000 км. Да не мислиш, че ще го направят по-евтино?
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          krasio_79bs написа:
                          Предполагам стана ясно ,че парите за винетки не са им никак малко,дори и включени в цената на транспорта.
                          Естествено, че са включени, ти какво очакваш? Един камион или 50 камиона, поскъпването в проценти е еднакво. Аз не разбирам какво точно се опитваш да докажеш? Искаш хубави пътища, но не искаш да платиш нещо за да ги имаш, така ли? От къде ще дойдат парите? Таз държава се напълни с мрънкалници - ревете за 30 лв увеличение, голяма драма, голямо чудо. Обаче ако утре някой огранизира протест срещу идиотията в съдебната система няма да излезеш, нали?
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            Не рева ,а протестирам! Протестирам поради факта ,че след въвеждането на винетна система няма положителна промяна в състоянията на пътищата.Съответно и не намирам причина да давам повече пари без значение дали са 2 лева или 200.Не ми е ясно защо се хващате в процентно отношение. Да може да са еднакви проценти,но едно е да платиш в началото на годината 400 лева и съвсем друго е да са 50 000лв. Нищо не се опитвам да докажа. Питам има ли някой обяснение каква е причината транспортният бранш ,който е най-засегнат от увеличението да си мълчи?Не искам да не плащам за пътища ,а искам да си плащам справедливо за качествени такива.Драмата не е в 30 лева. Драмата е ,че не получаваме обещаното за тях. Драма е когато си потрошиш автомобила и нервите ,защото нямаме пътища.Драмата е когато има такива като теб ,които не осъзнават ,че тези пари за някои хора не са малко. За някои автомобила не за удоволствие ,а необходимост. На паркинга ни е пълно с така наречените неделни шофьори,които си ползват колите само за да си занесат багажа на вилата. За тези хора и сегашната цена е висока.Но ти това не можеш да го осъзнаеш поради материалното си състояние.Ще бъда доволен ,когато изчезнат причините да пускаме теми като тази-http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...343484#1343484
                            FIAT FORUM BULGARIA
                            Ракията е над политиката

                            Видео от Италфест 2011

                            Коментар


                              krasio_79bs, азправя към 10-11 000 км на година и виждам, че има промяна в положението на пътищата. Вземи попътувай малко. Та за промяната.... направиха ни селския път. Правят Хемус между Варна и Шумен. Оправиха Тракия при Пловдив - последно като пътувах останах изненадана. Да продължавам ли? Глупаво е да искаме всичко да се промени за 1 година, просто няма как да стане.А за процентното не си прав. Не мислиш като бизнесмен. За теб всичко е цифри. Да, и за бизнеса е цифри, само че се гледа по друг начин на нещата. Хванал си се за 400 и за 50 000 лева - ай да направим сметката, не е много точна, ама хваща общата картинка. Да кажем, че имаш 1 камион. Този камион да кажем ти носи 50 000 лева приходи на година. Ти имаш разходи на фирмата да кажем 40 000. Т.е. имаш 10 000 печалба (това включва и заплатата ти като шеф, това е чистата печалба на фирмата, не каквото влиза в джоба ти). Сега ми кажи как 400 лева ще те съборят! Ще те събори това, че имаш 9600 печалба вместо 10 000 ли? Като имножиш това по 50, 60 и т.н. камиони, смятай. В този случай няма да е много точна сметката, защото вероятно разходите ще се оптимизират по различни причини и печалбата ти ще е по-висока. Уточнение - това са абсолютно груби сметки само за илюстративни цели. Всички прилики и разлики с реални фирми са напълно случайни
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар


                                Lane Staley написа:
                                krasio_79bs написа:
                                Предполагам стана ясно ,че парите за винетки не са им никак малко,дори и включени в цената на транспорта.
                                От къде ще дойдат парите?
                                Служителите на НАП да си съберат 12- те милиарда лева несъбрани публични задължения, а не да си чешат ташаците и на всеки три месеца да взимат двойна заплата! 12 000 000 000 лева!!! 700 000 000 лева са само несъбраните наложени глоби от съдебната система!
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X