krasio_79bs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стачки против новата цена на винетката
Collapse
X
-
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
-
pplk написа:Аз и тая с 50 не знам коя е :D
Коментар
-
Парите за български винетки на нашите ТИР-ове са им най-малкия проблем.Като знам какви са цените за ЕДНО минаване по магистралата от сръбската до словенската граница през Хърватия за ТИР...Затова и не протестират. Щото това за един ТИР са ДРЕБНИ СТОТИНКИ.Колко мислите, че са пътните такси на един камион от София до Париж, да речем? Не съм ги смятал, но не са по-малко от 500 ЕВРО в едната посока. И това само за един курс. Само таксата за ферибота Оряхово-Бекет за ТИР е 49 ЕВРО в едната посока. Таксата за преминаване на ТИР през Дунав мост 2 (Видин-Калафат) е 72 лева на посока. На Дунав мост 1 (Русе-Гюргево) е също толкова.1500 лв за винетка - за ЦЯЛА ГОДИНА - бълха ги ухапала.
Коментар
-
eleТя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си.
Коментар
-
krasio_79bs написа:eleТя не е купена за бизнес и следователно няма абсолютно нищо общо с винетките, които плащат компаниите за камионите си.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Обясни на мен глупавият,какво общо има внетката за ползване на пътищата с правенето на бизнес. Обясни ми как купуването на винетка в началото на годината гарантира печалба от даден бизнес. Има по малки камиони,които работят само в града и не плащат винетка. Те дали правят бизнес?Колкото и да не ви се иска да признаете,най-справедливият вариант е тол такса. Ползваш-плащаш и обратното.Справедлив е и за транспортните фирми,справедлив е и за личните ни автомобили. На някои не им харесва ,защото карали по 50-70 000 на година и щяло да им е скъпо. Ами има хора които карат по 10 000 на година. Те защо трябва да плащат колкото другите?
Коментар
-
pplk написа:Аз и тая с 50 не знам коя е :DEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:pplk написа:Аз и тая с 50 не знам коя е :D207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
krasio_79bs написа:Обясни на мен глупавият,какво общо има внетката за ползване на пътищата с правенето на бизнес. Обясни ми как купуването на винетка в началото на годината гарантира печалба от даден бизнес. Има по малки камиони,които работят само в града и не плащат винетка. Те дали правят бизнес?...Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Предполагам стана ясно ,че парите за винетки не са им никак малко,дори и включени в цената на транспорта.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Не рева ,а протестирам! Протестирам поради факта ,че след въвеждането на винетна система няма положителна промяна в състоянията на пътищата.Съответно и не намирам причина да давам повече пари без значение дали са 2 лева или 200.Не ми е ясно защо се хващате в процентно отношение. Да може да са еднакви проценти,но едно е да платиш в началото на годината 400 лева и съвсем друго е да са 50 000лв. Нищо не се опитвам да докажа. Питам има ли някой обяснение каква е причината транспортният бранш ,който е най-засегнат от увеличението да си мълчи?Не искам да не плащам за пътища ,а искам да си плащам справедливо за качествени такива.Драмата не е в 30 лева. Драмата е ,че не получаваме обещаното за тях. Драма е когато си потрошиш автомобила и нервите ,защото нямаме пътища.Драмата е когато има такива като теб ,които не осъзнават ,че тези пари за някои хора не са малко. За някои автомобила не за удоволствие ,а необходимост. На паркинга ни е пълно с така наречените неделни шофьори,които си ползват колите само за да си занесат багажа на вилата. За тези хора и сегашната цена е висока.Но ти това не можеш да го осъзнаеш поради материалното си състояние.Ще бъда доволен ,когато изчезнат причините да пускаме теми като тази-http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...343484#1343484
Коментар
-
krasio_79bs, азправя към 10-11 000 км на година и виждам, че има промяна в положението на пътищата. Вземи попътувай малко. Та за промяната.... направиха ни селския път. Правят Хемус между Варна и Шумен. Оправиха Тракия при Пловдив - последно като пътувах останах изненадана. Да продължавам ли? Глупаво е да искаме всичко да се промени за 1 година, просто няма как да стане.А за процентното не си прав. Не мислиш като бизнесмен. За теб всичко е цифри. Да, и за бизнеса е цифри, само че се гледа по друг начин на нещата. Хванал си се за 400 и за 50 000 лева - ай да направим сметката, не е много точна, ама хваща общата картинка. Да кажем, че имаш 1 камион. Този камион да кажем ти носи 50 000 лева приходи на година. Ти имаш разходи на фирмата да кажем 40 000. Т.е. имаш 10 000 печалба (това включва и заплатата ти като шеф, това е чистата печалба на фирмата, не каквото влиза в джоба ти). Сега ми кажи как 400 лева ще те съборят! Ще те събори това, че имаш 9600 печалба вместо 10 000 ли? Като имножиш това по 50, 60 и т.н. камиони, смятай. В този случай няма да е много точна сметката, защото вероятно разходите ще се оптимизират по различни причини и печалбата ти ще е по-висока. Уточнение - това са абсолютно груби сметки само за илюстративни цели. Всички прилики и разлики с реални фирми са напълно случайниВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Lane Staley написа:krasio_79bs написа:Предполагам стана ясно ,че парите за винетки не са им никак малко,дори и включени в цената на транспорта.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар