Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Недомислици при стоителство на нови пътища

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След това клипче и на мен ми хареса, а и не виждам нищо фрапиращо и смущаващо, а и има логично обяснение защо на-най горното ниво има само по едно платно в посока - пътят, който отива към Божурище е с 2 платна в посока или общо 4 платна. Да погледнем колко платна идват от това съоръжение в посока Божурище - 2 платна от самото кръгово и 1 платно от най горното ниво, сиреч от 3 платна трябва едно да се премахне и пътя да стане с 2 платна за да се свърже с главния път за Божурище. Ако горе бяха по 2 платна в посока, трябваше при връзката 4 платна да се вмъкнат в 2 платна, така че като решиение и изпълнение ми се струва абсолютно логично и практично.
    punto HGT

    Коментар


      #17
      Тези дни като минавам от там, ще снимам да видиш как са решили проблема с броя на платната. Като се идва от Божурище и държиш крайната дясна лента, след разклона за Банкя, двайсетина метра след самото кръстивище, дясната лента изведнъж изчезва- забива в едно защиховано островче и след него продължава пак.Отгоре на моста каналите, понеже явно не са ги сметнали първоначално и височината е изравянвана след последния слой асфалт, всичко е на кръпки.Иначе приемам факта, че във всеки колектив си има черна овца. Т.е. винаги има по някой идиот. Обаче на това съоръжение очевидно са творили колектив от идиоти-и проектанти, и изпълнители. Като съоръжение от СОП, то е првено без никаква връзка с пътищата, които пресича и какво се случва с тях. Да кажем, че излизаш от София и минеш по моста. Спускайки се, в твоето платно се оказва....левия завой посока Банкя, където светофар няма и завиващите трябва да чакат насрещното движение. Успокояващо е само, че със светофар ще е два пъти по-зле. От Божурище за София пък, пак пускаш "велоалеята" и забиваш в...светофара на Бриколаж, бул. Добринова скала. Там няма с какво друго да се регулира, освен със светофари, защото е 4-лентов път и ще са перманенти задръствания, 24 часа.Пренасочването на трафика по ССТ. Да, така е планирано. Но от планирано до реално....в БГ има много път.

      Коментар


        #18
        Път

        Новата магистрала е по добра от тази към Люлин там неравностите са повече има и един тунел много осветен За сега края е в нищото трябва да намалиш преди да завиеш за Благоевград на малкото кръгово което не е за тирове ама ако блееш си в нивитеПише че вместо да се намалят километрите с 7 са се увеличили с 11км. Никъде не пише че този път е за ГръцияЗа пътния възел на Околовръстното- Сливница ще го видим след някой ден като почнат задръствания събота -неделяТам най добре е който минават транзит в подлеза по СОП
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          http://www.skyscrapercity.com/showth...ледайтИ снимки от ССТ
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар

          Working...
          X