Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Недомислици при стоителство на нови пътища

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Недомислици при стоителство на нови пътища

    Тук може да коментирате недомислиците при стоителство на нови пътища например кръговото при Сливница и обиколното Сигурно никой не е правил статистика колко коли влизат към центъра по Сливница =ЕвропаНаправиха мост толкова тесен че по него стават задръствания на светофара на Добринова скала.Входа на София е с 1платно .Трудно може да се мине ако се завива за Люлин1 например.Е добре че махната тировете
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    Re: Недомислици при стоителство на нови пътища

    kluchar написа:
    Фхода...
    Ей това май никога не съм го виждал да се изпише така. Накефи ме. :P
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Re: Недомислици при стоителство на нови пътища

      kluchar написа:
      Фхода на
      Как да те взема на сериозно, кажи ми?
      207 тиква автомат
      новокромаджия 2.4 печка

      Коментар


        #4
        Докато му викате ФХод ше ви боли... ( за ДуП..о иде реч )
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          Тц тц тц, не ви е срам, развалихте иначе сериозната тема kluchar, всичките тия съоръжения се проектират от мислещи хора, които би следвало да спазват нормативната уредба за проектиране на такива съоръжения, примерно пътните платна да са с необходимата ширина, наклон и т.н. След това тия проекти минават през едни други хора дето се проверяват, съгласуват и т.н. и все пак понякога се получават комични неща, които правят впечатление на хора, които нямат отношение към тази професия и се чудят, защо очевидни неща са направени по тоя тъп начин, а специалистите, които са го проектирали не са го видяли и съобразили ?? - отговор и аз нямам, но е факт, че в милата ни родина стават странни неща, предполагам, че отговор могат да дадът само и единствено хората, които са проектирали, изградили и пуснали в експлоатация въпросното съоръжение.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Път

            Сигурно нормативите са СТАРИ ако имате възможност минете от центъра до Метро и обратно . ЕС казва да стоим пътища вече с 3 платна а ние и с 2 не правим е спестили сме някой лев други откраднали- някой хора Сега вече слагат камери за АПИ дано съберат информация къде мината потока коли По южната дъга на поне 8 места пише Перник а никъде пътя към границата Атина, Белград примерно.Поне 5 -6 пъти ми се е случвало да връщам/да им показвам пътя/ на чужденци тръгнали за Белград а са на пътя за Благоевград след Перник .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Тук сте в някаква грешка. Правителството казва официално-80% от държавните инвестиции в инфраструктура от всякакъв тип е с пари от фондове. Много отдавна се мисли само за едно-как да се вземат едни пари. Резултатът от това са грандомански обекти, които са недомислени, лошо проектирани, лошо изпълнени, а в масовия случай са и абсолютно ненужни. Като например тая плетеница от пътища на изхода /входа на София от/към Божурище. Цялата-абсолютно ненужна, а за моста и до сега има хора, които си мислят, че това е велоалея. Уникален, див идиотизъм! А всичко можеше да се направи в пъти по-евтино и по-човешки. Това всичкото е принципен проблем на "инвестициите" от фондове-няма икономическа обосновка.Изобщо не е ясно как ще се строи и поддържа това съоръжение. Което, между другото, е валидно и за настроените в предишния мандат магистрали. Прекият резултат от това ще са винетки по 200 лева, защото съоръженията стоят със заети 20% от капацитета си, а тя поддръжката...си я плащаш, щото е една и съща, независимо дали магистралата ти са я ползвали 20 или 20000 коли-зимата пак трябва да я изчистиш. А това е вторият проблем на фондовете-няма как да спреш- трябва всяка година да имаш все повече и по-скъпи проекти.

              Коментар


                #8
                От обществените поръчки най-много се краде от строителството. А от видовете строителство най-много се краде от пътното строителство! Бате Бойко може да е проЗ и тъп, ама знае, че 2+2 може да е и 6!
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  Мен пък не ми дреме кой колко краде.Предпочитам да имам 10 метра магистрала и 20 метра откраднати пари, от колкото всички да са честни и да нямам 10 метра магистрала.А да си мислим, че ще имаме финанси за 20 метра магистрала и ще имаме реално 20 метра, това противоречи на капитализма към който се стремим.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Ако си мислите, че само тук се краде от обществените поръчки, сте в много голямо заблуждение!Хубавото е, че започнаха да се усещат, защото финансирането може да секне, и малко от малко фирмите започнаха да си вършат работата. Спомнете си само преди няколко години какво беше.
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      Salvador написа:
                      Тук сте в някаква грешка. Правителството казва официално-80% от държавните инвестиции в инфраструктура от всякакъв тип е с пари от фондове. Много отдавна се мисли само за едно-как да се вземат едни пари. Резултатът от това са грандомански обекти, които са недомислени, лошо проектирани, лошо изпълнени, а в масовия случай са и абсолютно ненужни. Като например тая плетеница от пътища на изхода /входа на София от/към Божурище. Цялата-абсолютно ненужна, а за моста и до сега има хора, които си мислят, че това е велоалея. Уникален, див идиотизъм! А всичко можеше да се направи в пъти по-евтино и по-човешки. Това всичкото е принципен проблем на "инвестициите" от фондове-няма икономическа обосновка.Изобщо не е ясно как ще се строи и поддържа това съоръжение. Което, между другото, е валидно и за настроените в предишния мандат магистрали. Прекият резултат от това ще са винетки по 200 лева, защото съоръженията стоят със заети 20% от капацитета си, а тя поддръжката...си я плащаш, щото е една и съща, независимо дали магистралата ти са я ползвали 20 или 20000 коли-зимата пак трябва да я изчистиш. А това е вторият проблем на фондовете-няма как да спреш- трябва всяка година да имаш все повече и по-скъпи проекти.
                      Абсолютно прав си колега :D Нагледах се на всякакви дивотии, покрай тези европроекти. Масовият случай е - някоя община дремала няколко години, а други са се наигравали кой да вземе дебелия бакшиш и дошло време да се приключва с програмния период. От там се почва - проект (1 месец е добър срок все пак) за нещо което нормално изисква 7-8 месеца, нали на никой не му дреме за качеството на проекта - важното е да се вземат кинтите и да има там нещо черно на бяло построено. Дори да ти е ясно, че няма как да стане това в този срок и да откажеш - друг се намира на опашката и прави нещо оле мале. И резултатите се виждат -> строят се безумни неща, от които няма никаква файда, а най-лошото е, че тези неща имат експлоатационни разходи, които също не са измислени и оптимизирани. Бедна държава с крадливи и некадърни управници и мутри ръководещи и изпълняващи проектите -> изключително неефективно изразходване на средства -> още по-голямо обедняване. Все пак рано или късно всичко се плаща.
                      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                      Коментар


                        #12
                        BO написа:
                        Мен пък не ми дреме кой колко краде.Предпочитам да имам 10 метра магистрала и 20 метра откраднати пари, от колкото всички да са честни и да нямам 10 метра магистрала.А да си мислим, че ще имаме финанси за 20 метра магистрала и ще имаме реално 20 метра, това противоречи на капитализма към който се стремим.
                        Вероятно ти е малко трудно да си представиш вариант в който всички са честни и имаш 30 метра магистрала.Но теб те знаем - корупцията е двигател на икономиката, нали така? Обичаш си ти корупцията и това е.
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          #13
                          Корупциjата е вредна за секоj.(Тук ще помоля Николче да преведе от македонски (РФБЕ) на книжовен български). Друг парадокс е, че голяма част от проектантите на пътища са жени без шофьорски книжки.

                          Коментар


                            #14
                            Re: Недомислици при стоителство на нови пътища

                            kluchar написа:
                            Тук може да коментирате недомислиците при стоителство на нови пътища например кръговото при Сливница и обиколното Сигурно никой не е правил статистика колко коли влизат към центъра по Сливница =ЕвропаНаправиха мост толкова тесен че по него стават задръствания на светофара на Добринова скала.Входа на София е с 1платно .Трудно може да се мине ако се завива за Люлин1 например.Е добре че махната тировете
                            Ключар, моста към Калотина ли визираш?Да те питам, при планувана скоростна тангента и продължение с магистрала за Калотина (като целия транзитен трафик ще минава от там), защо аджаба трябва моста да е с повече от 1 платно в посока. По него не се очаква да минава такова количество трафик. А преди със светофар по-добре ли беше. Задръстването почваше от Мото-Пфое.https://www.youtube.com/watch?v=-XARG-FwV6k на мен пък ми харесва
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #15
                              Последният случай за недомислица поради бързане (да се пусне предизборно) е новата отсечка на АМ "Струма" от Дупница до Благоевград... вече станаха първите сакатлъци. Дори в момента продължават довършителните работи. Няма ограда и излизат животни, мантинелата я довършиха едва преди няколко дена, работи се по поставянето на знаци, довършват се канавки и водостоци... с други думи по трасето е пълно с тежка пътно-строителна техника през няколко километра. Пътната настилка не е равномерно гладка, на места е сбръчкана (като на вълни) и се усеща притрисане при каране. Освен това се оказва, че няма достатъчно обръщалки за минаване на линейки, полиция и снегорини.Това както и да е - може да се коригира допълнително, но ми се струва, че габаритите на са баш като за магистрала (сравнено с Хемус и Тракия), както и завоите и баирите. В момента е типична картина камиони да изпреварват атмосферки на газ каращи с по 70-80 км/ч по нанагорнището. Сещам се и за още един неприятен ефект - осветлението в тунелите, особено ако караш нощем и влезеш в тунела, направо те заслепява - получава се много рязка смяна на осветеността... и все пак и се кефя (на магистралката).
                              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                              Коментар

                              Working...
                              X