Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

145лв. за винетка???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Те не могат да направят винетките да важат от дата до дата, камо ли такава сложна система с камери да ти смята колко км си изминал :D Това докато стане възможно в България, колите вече ще са летящи. Интересно тогава как ще се смята цената на винетката
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    Коментар


      Immortal написа:
      Не е нужно да има никакви кабинки.Имаш над 300 камери на почти всички възлови места по пътищата.Като тръгнеш да пътуваш, системата те знае с +/- 10 км къде точно се намираш и какво разстояние си изминал.В центъра на Лондон да не би да има кабинки? Минаваш, камерата те хваща, и в края на месеца получаваш сметката по пощата.Т.е. чрез интегрираната система на АПИ може с достатъчна точност да се каже всеки автомобил (по-точно - всеки регистрационен номер ) колко километра е изминал за месеца и съответно да му се изпрати сметката.Иначе за останалите неща си прав, ама те много малко пътища извън магистралите са правени по евро-пари. А и от магистралите се сещам само за последните няколко лота на Тракия.
      Напротив , кабинки трябва да има по две причини :1.ЧуждЯнцитЯ как ще си платят ( за пример : в Италия трябва да имаш местна регистрация , за да си купиш устройство за електронно отчитане TELEPASS ) ;2. Кат’има кабинки няма как да влезе пияна рускиня от Ябланица в насрещното и да издаяни аха до Витиня .
      FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
      FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

      Коментар


        dikanio написа:
        Те не могат да направят винетките да важат от дата до дата, камо ли такава сложна система с камери да ти смята колко км си изминал :D Това докато стане възможно в България, колите вече ще са летящи. Интересно тогава как ще се смята цената на винетката
        Тогава ще се казва самолетка и ще се плаща за имагинерни въздушни коридори
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          Румен_Хинчев написа:
          Immortal написа:
          Не е нужно да има никакви кабинки.Имаш над 300 камери на почти всички възлови места по пътищата.Като тръгнеш да пътуваш, системата те знае с +/- 10 км къде точно се намираш и какво разстояние си изминал.В центъра на Лондон да не би да има кабинки? Минаваш, камерата те хваща, и в края на месеца получаваш сметката по пощата.Т.е. чрез интегрираната система на АПИ може с достатъчна точност да се каже всеки автомобил (по-точно - всеки регистрационен номер ) колко километра е изминал за месеца и съответно да му се изпрати сметката.Иначе за останалите неща си прав, ама те много малко пътища извън магистралите са правени по евро-пари. А и от магистралите се сещам само за последните няколко лота на Тракия.
          Напротив , кабинки трябва да има по две причини :1.ЧуждЯнцитЯ как ще си платят ( за пример : в Италия трябва да имаш местна регистрация , за да си купиш устройство за електронно отчитане TELEPASS ) ;2. Кат’има кабинки няма как да влезе пияна рускиня от Ябланица в насрещното и да издаяни аха до Витиня .
          Много лесно - на излизане от страната на границата. Системата автоматично ще ти е изчислила през къде си минал и какво е разстоянието. Това за чуждите тирове. За нашите ще измислят как.
          FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

          Коментар


            Единствено чрез ТОЛ таксите за тировете и автобусите ще си оправим пътищата и дори БДЖ. За информация каква е цената на км в Австрия:http://www.kamioni.bg/files/file/adv...llsAustria.pdfТук да сложат цените от горния сайт делени на 3 и гледайте какви ще са постъпленията.
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              На чуждите тирове малко съвестни митничари контролират дали си е лепнал еднодневната винетка .Наш колега във форума описа как си купуват винетка на южната граница и я продават на половин цена на другата . Винетната система си е добра , но когато има контрол .Между другото , миналият петък на излизане от Румъния , на пункта за плащане на таксата за моста , ми поискаха касовата бележка за румънската винетка. Внимавайте !
              FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
              FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

              Коментар


                Румен_Хинчев написа:
                На чуждите тирове малко съвестни митничари контролират дали си е лепнал еднодневната винетка .Наш колега във форума описа как си купуват винетка на южната граница и я продават на половин цена на другата . Винетната система си е добра , но когато има контрол .Между другото , миналият петък на излизане от Румъния , на пункта за плащане на таксата за моста , ми поискаха касовата бележка за румънската винетка. Внимавайте !
                Да добра е винетната система ама за чуждите тирове. Щото ако сме с тол такси ще им вземат 10 пъти повече пари, което е редно.
                FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                Коментар


                  Immortal написа:
                  Без да се явявам защитник на правителството, искам да ви дам повод за размисъл.Първо - парите не стигат за поддръжка и ремонт на пътищата. Очевадно е, че трябват повече.Вариант 1: Увеличаване цената на винетките до 97 лв. Така се събира някой лев за ремонт на някой и друг,път в Северозапада, примерно. Всички плащат по 97 лв и си карат кой де сака.Вариант 2: Цените не се променят, пътищата не се променят. Плащаме по 67 лв за винетка и по 267 лв за джанти и окачване на година.Вариант 3: Въвеждане на тол-такса. Който кара, плаща. Колко? Не по-малко от 5 ст./км.Преди да си изберете вариант, нека всеки си сметне по колко км на година изминава извънградско. След това да си умножи километрите по 0.05 лв и да си види колко би плащал при варианта тол-такса.Айде смятайте и избирайте вариант.П.п. На основание горните варианти, и на основание данните от 300-те преброителни камери (знаят всеки автомобил по колко км минава на година), вече са направени разчетите. Сега бунят хората да протестират против винетките, и накрая ще ни нахлузят тол-таксите за всички пътища.
                  Колега, по принцип с повечето ти твърдения в темата съм напълно съгласен. Но да ни разказваш, как в следствие на вдигнатата цена на винетката правителството (особено това на Тиквата) щяло да оправи някой друг километър пътища, щото видиш ли не им достигали...!? Кога си го видял последно това? На Тиквата новите магистрали нали уж са с гаранция? Т.е. не би трябвало да искат подръжка, така че те са извън сметките. А за останалите пътища - на 30% увеличение му викаш "недостиг"!?Истината е такава - Боко заедно с Влади Горанов много набързо докараха България до фалит - мисля, че скоро официално ще ви съобщят в някое прочувствено интервю, че 16-те милиарда не са стигнали до никъде, защото са платили нещо на предишните, услужливо забравяйки, че Той лично е във висшия ешелон на властта от 15 години, като в 5 от тях е премиер в два кабинета и ще се нуждаем от допълнителни милиарди. Тук цирка ще бъде същият, както винаги - ще започнат да обясняват за Х милиарда, но в последният момент Боко ще се намеси и милиардите ще са У - и така хем народът доволен, хем Боко пак ще се е проявил като спасител, хем заедно с Влади ще си гушнат това, което принципно са си набелязали. НО ако го направят около Коледа, може и Х милиарда да успеят да си издействат - ще гледаме и ще видим. Следователно - каквито и цени да поповдигнат оттук-оттам, то бъди убеден, че те няма да имат нищо общо поддръжката на никакви пътища, а ще ходят за погасяване на заемите на Тиквата. Нищо друго.

                  Коментар


                    Много надценявате тия броячи... В темата за тях се кълняха кой на кого казал, че бай Иван дето ги монтирал, бил чул, че били казали, че били...То не мереха скорост, то светкавици имаха, то средна скорост смятаха... Сега пък и за тол такси...Дори да приема хипотезата, че могат да стават затова(а то не може) как ще ме разбира колко км съм минал, като няма брояч на всеки изход на магистралата... Защото тол такси би имало САМО за магистралите. Защото когато има тол такси, трябва да има алтернативен път. И защото по принцип тол такси се взимат за магистрали.А за това кои магистрали са построени с евро пари - мииии всички, които се откриха в последните години. Т.е може да искаш тол такса от София до Пазарджик(най-много Ст Загора, че не съм съвсем сигурен за тоя участък) и за Хемус(където го има в магистрален вид). Даже за Струма от Драгичево до Дупница не можеш да искаш за целия участък, защото една част е скоростен път, а не магистрала Излишен смут...Винетките се вдигат освен всичко останало и защото имате не знам си колко км нови магистрали, които сега започват да се поддържат за първа година. И без това никога не стигаха парите. Сега още по-голям разход.

                    Коментар


                      vital написа:
                      Много надценявате тия броячи... В темата за тях се кълняха кой на кого казал, че бай Иван дето ги монтирал, бил чул, че били казали, че били...То не мереха скорост, то светкавици имаха, то средна скорост смятаха... Сега пък и за тол такси...Дори да приема хипотезата, че могат да стават затова(а то не може) как ще ме разбира колко км съм минал, като няма брояч на всеки изход на магистралата... Защото тол такси би имало САМО за магистралите. Защото когато има тол такси, трябва да има алтернативен път. И защото по принцип тол такси се взимат за магистрали.А за това кои магистрали са построени с евро пари - мииии всички, които се откриха в последните години. Т.е може да искаш тол такса от София до Пазарджик(най-много Ст Загора, че не съм съвсем сигурен за тоя участък) и за Хемус(където го има в магистрален вид). Даже за Струма от Драгичево до Дупница не можеш да искаш за целия участък, защото една част е скоростен път, а не магистрала Излишен смут...Винетките се вдигат освен всичко останало и защото имате не знам си колко км нови магистрали, които сега започват да се поддържат за първа година. И без това никога не стигаха парите. Сега още по-голям разход.
                      Не си разбрал.Първо - на всеки изход на магистралата вече ИМА камери. И да, стават за това. Още в първите си постове за тия камери в другите теми съм писал, че четат регистрационните номера на колите. Въпрос на софтуер е да се види коя кола колко километра е минала за определен период.Второ - съвсем не е вярно, че пътни такси ще има само за магистралите. В нормалните държави е така, но тук се готви друго:’Десет стотинки на километър за преминаване по магистралите и главните пътища в България бе цената, която тя определи сутринта вчера по Нова тв. Часове по-късно Павлова се коригира и каза, че е възможно платеното пътуване по републиканските шосета да струва както 10, така и 0.1 стотинки.’( http://www.segabg.com/article.php?id=739582 )Всички паралелни на магистралите пътища, доколкото ги има, са "главни" пътища. Под главни разбират първокласни и второкласни пътища.http://e-vestnik.bg/22330/tol-taksi-...doi-balgarina/

                      Коментар


                        Няма на всеки изход. Справка магистрала Струма. Мога да сляза от нея без да ме преброи, след това мога да се кача от друго място. А може и да сляза и да се кача на нея на няколко км по-надолу и да ме преброи още по-надолу. Великия несъществуващ софтуер как ще се оправи с това? Ще ме таксува, че съм бил през цялото време по магистралата? Фантастика е това. Колкото мерят скорост, толкова и за тол такси ще ги ползват.И как в този фантастичен филм си представяш събираемостта? Ще ти пращат фактура колко си карал през месеца? Или веднъж годишно? Колите на лизинг? Непрехвърлените? Как ще се разграничи колко да плати фирмата и колко работника, който всеки уикенд се прибира до Пловдив да речем? Който живее на друг адрес и не си е сменил личната карта? А тия с чужди регистрации? Споменавахте по-нагоре на границата да се плащат. Добре, а ако е дошла колата Х, в която има екип да изгражда магазин или офис и останат 2-3месеца? Накрая като си тръгнат ще им пуснете фактурка за няколко стотин лв ли?Те данъците на колите не могат да съберат... За "честитките" от Кат изобщо няма смисъл да се споменава. Та тол такси без кабинки и бариери :mrgeeen:Да не говорим за примерите с премахването на тол таксите и замяната им с винетки в Словения например, защото ставаха гигантски задръствания.И последно примерите с линковете изобщо не ги считам. Сам по-нагоре си качил как Лили(аз а харесвам) е казала, че няма да се качват винетките, пък виждаме сега. Всичко е преди предпоследно.

                        Коментар


                          vital написа:
                          Много надценявате тия броячи... В темата за тях се кълняха кой на кого казал, че бай Иван дето ги монтирал, бил чул, че били казали, че били...То не мереха скорост, то светкавици имаха, то средна скорост смятаха... Сега пък и за тол такси...Дори да приема хипотезата, че могат да стават затова(а то не може) как ще ме разбира колко км съм минал, като няма брояч на всеки изход на магистралата... Защото тол такси би имало САМО за магистралите. Защото когато има тол такси, трябва да има алтернативен път. И защото по принцип тол такси се взимат за магистрали.А за това кои магистрали са построени с евро пари - мииии всички, които се откриха в последните години. Т.е може да искаш тол такса от София до Пазарджик(най-много Ст Загора, че не съм съвсем сигурен за тоя участък) и за Хемус(където го има в магистрален вид). Даже за Струма от Драгичево до Дупница не можеш да искаш за целия участък, защото една част е скоростен път, а не магистрала Излишен смут...Винетките се вдигат освен всичко останало и защото имате не знам си колко км нови магистрали, които сега започват да се поддържат за първа година. И без това никога не стигаха парите. Сега още по-голям разход.
                          На запад в казината софтуер следи за измамници.... Телефоните вече се отключват като ги погледнеш, разпознават изпълнители на песни...... Ако решат могат да направят всичко, въпрос на софтуер. Друг е въпроса, че всичко се прави за кражба на пари.

                          Коментар


                            vital написа:
                            Няма на всеки изход. Справка магистрала Струма. Мога да сляза от нея без да ме преброи, след това мога да се кача от друго място. А може и да сляза и да се кача на нея на няколко км по-надолу и да ме преброи още по-надолу. Великия несъществуващ софтуер как ще се оправи с това? Ще ме таксува, че съм бил през цялото време по магистралата?
                            И кво като си слязъл? Да не си летял? Нали пак по път от републиканската мрежа си карал?Ти май не четеш, какво съм написал?В България таксата няма да бъде само за магистрала, а за всички републикански пътища, както сега са винетките.На системата няма да ѝ дреме дали си карал по магистралата или по първокласния успореден път.Напуснал си София - фиксиран си.Влязъл си в Благоевград - щрак Виталчо на портрет.Разпределението на таксите на фирмените автомобили си е проблем на фирмите - на кой си дават и защо колите.С лизинговите е още по-лесно - компанията лизингодател ще препраща квитанцията на лизингополучателя.На границата е много лесно - или плащаш, или не минаваш. Дърпаш в страни и се обаждаш на близък да ти преведе пари. Взимаш си хотел и чакаш да дойдат парите. Не е нещо нечувано - в много държави се процедира така.А и за няколко месеца няма да е стотици евро, по-вероятно е да е ХИЛЯДИ евро. Особено ако говорим за камион.Само едно пътуване от Маказа през Солун, Атина до Коринт и обратно ми струваше 80 евро пътна такса такса. Ще ревем за винетките, само това казвам. Ако ще и по 200 лв да са.

                            Коментар


                              Топлата вода вече е измислена. И ТОЛ таксите няма да бъдат въвеждани за леки автомобили.
                              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                              Коментар


                                Щрак Виталчо на портрет - паднах от смях хахахахахаахаНяма да стане това. Събираемостта ще клони към нула. И те са наясно с това. Приложимо е само за т.нар транзитен трафик, защото както казваш няма да може да излезеш от страната. Те и затова говорят за тол такси само за тях. Макар че съм сигурен, че само си го мислят и си лалат по медиите. А не са се замислили технически как ще стане. Приемам хипотетично, че броячите ще им смятат километрите. Обаче трябва да платят някъде. На митничаря не може. Значи будки Което води пак до проекти, изпълнители, обжалвания, персонал, обучение, софтуер...А бай Иван ако е решил да не плаща как ще го спрат? Твоята система ще праща на катаджиите информация коя кола да спрат, да го глобят? Глоба, която знаем, че може и да не плаща. Или ще пращат хиляда честитки на адрес, който той не живее? Или пък дори на правилния адрес, а той няма да я приеме? Колкото му събират данък МПС. И още примери има, ама е излишно.Пак ти казвам, напълно съм съгласен с теб, че винетките са по-добрия вариант. И съм съгласен, че и 200лв да е, пак ще е по-добре от тол. Само не съм съгласен, че може без будки.

                                Коментар

                                Working...
                                X