Младене, без да се засягаш, но винаги ми е било смешно, когато някой говори с абсолютна убеденост в бъдеще време. Темата е друга, иначе бих ти дал десетки примери за подобни "пророчества".
На всеки е ясно, че от прадня -боя няма как да стане. Понеже аз пътувам предимно към юго-запада, няма как да не съм доволен, щот има магистрала до Благоевград. Сега каква част от финансирането за тези магиострали е с евро пари и каква част с бюджетни - не съм запознат. Но вчера слушах, че винетките ги вдигали за попълване на липсите. Ами това е най-лесния начин - двигане на винетки, смянана на големи талони, смяна на табели и тем подобни. Защо не започнат адекватно да събират наложените глоби? Сега целия проблем се корени във факта, че с вдигането на цената на винетката, тя става доста голям % от месечния/годишния приход на хората. И сега пак стигаме до познатия проблем и въпрос " Цената на винетката ли е прекалено висока или заплащането не е адекватно и прекалено ниско". Та дааааааааааа...и дискусията отива на там на където отиват всички подобни теми от близките 3години в този форум
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Кay, явно 7 години сме били на гърба на европата и за това не е била вдигана цената, нещо което лично на мен не ми се вярва.Като каза магистралата за Благоевград - там какво усвояване е падало особенно като забележиш тия прословути тунели преди Перник дето имат отгоре по 1-2м земен насип , направо сме спестили пари
Сега целия проблем се корени във факта, че с вдигането на цената на винетката, тя става доста голям % от месечния/годишния приход на хората. И сега пак стигаме до познатия проблем и въпрос " Цената на винетката ли е прекалено висока или заплащането не е адекватно и прекалено ниско". Та дааааааааааа...и дискусията отива на там на където отиват всички подобни теми от близките 3години в този форум
Цената на строеж и поддръжка на път, сграда и т.н. е почти еднаква навсякъде по света и не е пряко обвързана с работната заплата. Точно на теб не е необходимо да го обяснявам, знаеш го отлично. Истината е, че в страната няма пари и данъци, акцизи и подобни отиват за финансиране на други отрасли-здравеопазване, пенсии, социални и др. С две думи, социализъм в действие. :D
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Сега целия проблем се корени във факта, че с вдигането на цената на винетката, тя става доста голям % от месечния/годишния приход на хората. И сега пак стигаме до познатия проблем и въпрос " Цената на винетката ли е прекалено висока или заплащането не е адекватно и прекалено ниско". Та дааааааааааа...и дискусията отива на там на където отиват всички подобни теми от близките 3години в този форум
Цената на строеж и поддръжка на път, сграда и т.н. е почти еднаква навсякъде по света и не е пряко обвързана с работната заплата. Точно на теб не е необходимо да го обяснявам, знаеш го отлично. Истината е, че в страната няма пари и данъци, акцизи и подобни отиват за финансиране на други отрасли-здравеопазване, пенсии, социални и др. С две думи, социализъм в действие. :D
О, да така е. Напълно съм съгласен, по скоро предния ми пост беше като риторичен въпрос П.П. Само, че нека не го наричаме социализъм. Щот нали не сме в него, нека го наричаме постмодернистичен социализъм, подсилен с мултиконсуматорски картелен, монополистичен капитализъм.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
:D Ей, ама никой не гледа положителната страна на нещата... Много сте черногледи, повечето, а тази новина всъщност е много "светла". Сега, вместо да инвестирате по 300-500лв годишно за ремонти по ходовата част на колата, само срещу 30лв отгоре за годишната винетка ще си спестите поне 50% от тия пари за ремонти . Стига с тия митове и легенди за усвояване на едни пари и пълнене на дупки в разни каси...От догодина почва якото поддържане на пътната мрежа
:D Ей, ама никой не гледа положителната страна на нещата... Много сте черногледи, повечето, а тази новина всъщност е много "светла". Сега, вместо да инвестирате по 300-500лв годишно за ремонти по ходовата част на колата, само срещу 30лв отгоре за годишната винетка ще си спестите поне 50% от тия пари за ремонти. Стига с тия митове и легенди за усвояване на едни пари и пълнене на дупки в разни каси...От догодина почва якото поддържане на пътната мрежа
Позволи ми да ти развия идеята.Първо - Винетката се вдигна с 30лв, а не с 80лв. Само от тук ние спестяваме ~40%.Второ - Срещу САМО 30лв годишно, ще получим прекрасни пътища, което ще доведе до спестяване на пари за окачване в порядък 50 до 70% от парите, които даваме.Реално с вдигането на цената на винетката ние СПЕСТЯВАМЕ около 90-110% от парите, които даваме иначе за винетка+ремонти.Извода е, че запазването на цената, щеше да е пропусната ползва на обществото!И кво...вече мога спокойно да си купя Алфа 147
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар