Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем с избор на "нов" автомобил.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Делта ІІІ-ката е точно в този сегмент (като Астра и Голф), запознах се отблизо с 1.9 туинтурбо мултиджета (Платинум) - определено кефи. Освен това изглежда страхотно, откъм интериор има какво да се желае, но пък е определено дизайнерски много барната. Харчи малко, върви много, поддръжката е елементарна и частите не са скъпи. Единственият недостатък според мен са изкуствените материали и... миризмата на балатум (особено лятото като я напече слънцето).
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    Коментар


      #32
      И къде е автомата в цялата тази история?Хубаво е да се чете по принцип входящите данни, за да може да се предложи нещо изходящо.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        Твърдо Мазда 3

        Коментар


          #34
          Airfan написа:
          Твърдо Мазда 3
          Ако наистина няма условие да е дизел, то това е най-разумния избор, който може да бъде направен от към клас и автомат. Като ѝ се бодне и една газова, то става номер едно от всяка една гледна точка. :DЕто я не толкова пластмасовата кола, която да покрива почти всичките възможни изисквания реално.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            vesko.t ми разправяше за един негов приятел дето си беше взел чисто нова Мазда 6 миналата година и му харчела по половин литър масло на 1000км (след разработката), а не пуши и тече от никъде. След разправии, писма до централата на Мазда и какво ли не му е отказано съдействие, тъй като в книжката пишело допустим разход на масло 1л/1000км.Та трябва да се провери да не е поредния маслояд след екотеците. Кожата на тея Мазди ми се вижда изключително евтина "еко" шитня.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #36
              При Хюндай i30 има няколко серии с автоматични кутии.Ние имаме 2 служебни ( единия на една от шефките по региони, и другия на една от щеркит ена собствениците). И двата са от първите, сглобка в Коря - хвърлиха и двата кутии. И то мъжката - чак до чисто нови се стигна.Единия, който върти повече - в гаранция я смениха, втория, който малко се кара - наскоро. Та отидоха 7 бона за нова кутия, защото дефекта не подлежал на отстраняване.Втората сглобка, която почва по късно, не знам точно кога, била в Чехия и там нямало драма с авт. кутии... Но частите им били несъвместими - т.е. Хюндай са сменили кутията в даден момент.Това е информация от първа ръка, така че с i30 внимавай много!Иначе са прилични колички, особено ако са високо оборудвани като нашите. Само това синьо осветление вътре на мене вечер ми вади очите.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #37
                pplk написа:
                Пари за ВАГове няма да дам, след като няма да векувам с тях-3 години и да си ходи! Нещо не виждам смисъл да плащам 5-6-10 хиляди отгоре, щото е ВАГ.
                +1 . Такава и да ти подаряват - не я вземай. VAG + DSG7 -
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #38
                  pplk написа:
                  Yavor написа:
                  Ей на тая кво и има? Освен цената?
                  Тая ми е скъпа, определено За момента съм се спрял на Ситроен С4, Мазда3, Хюндай I30 и Ланча Делта 1.8 Di Turbo. Ланчата, като модел, е избор на жена ми, а само този мотор се предлага с Айсин. Жулиета само в краен случай и то на някоя по-прилична цена.
                  Преди 2 седмици купихме за една приятелка Delta 3 1.8 DI Turbo.Първите ми впечатления са:колата е много яка,върви адски приятно,не е лагава/тръгва си смело още от 1600-1700 об./,кутията превключваше много добре/включително пера на волана,нещо което ме изкефи адски много/,спира зверски/отпред е с Брембо/,има ел.управляемо спортно окачване,всички възможни екстри/без стъклен таван/,включително и това паркира сама,никога не съм знаел че талянците са слагали тази екстра в някоя кола !!!!!!! Аз лично никога не съм виждал талянска кола с толкова много екстри,няма 159 ТИ няма който и да е..................... П.С.А и да си кажа честно,влюбих се в тази кола,с този мотор,с тези екстри П.С.2.Тя каза че в София и харчи около 10-12,извънградско около 8-9.
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #39
                    Mury написа:
                    ./,кутията превключваше много добре/включително пера на волана,нещо което ме изкефи адски много
                    Това е така, защото си е с класически хидравличен автомат, а не с тия селе-меле шитни.А колкото и да ругаете, то ДСГ-то на ВАГ е най-доброто решение за механичен автомат.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #40
                      BO написа:
                      А колкото и да ругаете, то ДСГ-то на ВАГ е най-доброто решение за механичен автомат.
                      Ако го обясниш и на стотиците немци, които заради проблеми с ДСГ са се отказали от ВАГ ...
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #41
                        Stefanaki написа:
                        BO написа:
                        А колкото и да ругаете, то ДСГ-то на ВАГ е най-доброто решение за механичен автомат.
                        Ако го обясниш и на стотиците немци, които заради проблеми с ДСГ са се отказали от ВАГ ...
                        Е, щом са стотици е добре, на фона на сигурно милионите продадени такива бройки. :D
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          На теб ти е смешно, но ти никога не си си купувал нов Пасат Б7 и до 40 000км да влизаш 2-3 пъти в сервиз за по 2-3 седмици и през това време да не ти дават безплатен заместващ автомобил. После да си платил няколко хиляди евра за "ремонти" и накрая да си продадеш колата на безценица. И когато си имал ДСГ-проблеми с предишния Б6, но са те лъгали, че при новия всичко е супер ...Защо в Русия има специални гаранционни условия на ДСГ (50 000км за кутията), които ги няма в Европа? Защо из немските форуми е пълно с теми за проблеми с ДСГ? Та тори в придворното на ВАГ списание - Ауто Билд - е писано толкова много за този проблем, като на тестовия Голф му се е развалила ДСГ-кутията.И не, не ми отговаяй, но не е редно и да заблуждаваш. Все пак форумите са за взаимопомощ, а не за дезинформация.П.П.: "Хубава" в смисъл по-безпроблемна беше старата кутия - ДСГ6.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #43
                            Аз да те питам тогава дай пример за механична автоматична кутия, която да няма проблеми и никой да не е изревал от такава кутия.В случая ти споменаваш конкретен проблем, който е имал въпросния агрегат, който е отстранен!Те и Таката върнаха най-много автомобили в сервиза в историята на автомобилостроенето, ама не се оплакваш от това. Защото не го виждаш, докато не дойде момента да видиш проблема.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #44
                              ДСГ-то единствения му плюс е, че сменя бързо предавките (при ускорение).Ама такива неща като да се сети да качи на по-висока предавка след кикдаун и завършване на изпреварването доста бавно му загрява реотана... Няколко секунди ми вие на 5хил оборота... Да не говорим, че няма потегляне без превъртане на гуми, ако понатиснеш малко повече газта.Иначе след един момент няма проблеми с тия кутии(може би след 2012). Имам служебен Пасат б7, 1,4 ДСГ7 на 250хил км. Не е от тези по сервизната акция, маслото не се сменя на 60хил както при ДСГ6. Единствения проблем е скърцане при включване на задна. Нормално било...

                              Коментар


                                #45
                                Е то почти всеки автомат на кик-даун влиза в спортен режим и винаги след отпускане на педала на газта държи още няколко секунди високи обороти, докато излезе от спортния режим. Това не е проблем, ако се опиташ така да го изкараш.И единствения проблем при ДСГ-7 е на най-малките двигатели до 250нм въртящ момент. При двигатели над този въртящ момент не се слага въпросния проблемен автомат, който проблем пак повтарям, че е отстранен при сервизна акция.Просто ми е интересно колегата да даде някой безпроблемен механичен автомат, да видя какво ще каже.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X