Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пародията "първоначален технически преглед" в КАТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не е точно така. Ако нямаш преминат ГТП гражданската отказва да изплаща причинени щети от такава кола.А самия факт че в кат ти дават стикер че си технически изправен, а колата може грам да не спира е абсурдно.Как очакваме частните пунктове да упражняват контрол, като и самия кат не го прави.А причинени ПТП заради неизправни превозни средства има много - автобуса на Тракия дето се обърна преди 1-2 години беше заради неизправност.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      infineon написа:
      Не е точно така. Ако нямаш преминат ГТП гражданската отказва да изплаща причинени щети от такава кола.
      Не е точно така При последното (и единствено по моя вина от както имам книжка) проишествие застрахователя не ми иска никакъв документ за преминат технически преглед. Интересно, но застрахователите, към момента на сключване на застраховката НЕ искат да доказваш минал ли си преглед.Още по-интересно е, че в сервизите задължително трябва да представиш валидна полица.
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #18
        Добре де, защо се оплаквате от тези прегледи. Че то 80% от автомобилите от този форум няма да минат преглед най-малкото заради липсата на катализатор. И ако станат така стриктни тогава ще има оплаквания от сорта на това, че не сме Германия и не можем да си позволим това или онова. За това и прегледите са ни такива, защото иначе няма да се минава през тях. Мижи да те лажем.

        Коментар


          #19
          Еми така си е.Особено при закупуване на т.нар. нов внос какви ли не неща могат да наизлязат. Аз на бравата ѝ сменях предна дясна гума в 3 часа през нощта на опашката пред КАТ. Според мен МВР трябва просто да регистрира колата и да се дава срок от 1 седмица за преминаване на ГТП в регулярен пункт и толкоз.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #20
            Immortal написа:
            В момента, в който някой пункт за ГТП започне да проверява стриктно всичко и да връща за открити неизправности, веднага клиентелата му рязко пада до НУЛА....
            Това не е вярно. Фордът винаги минава на място, където си вършат работата съвестно - винаги преглеждат всичко и казват, ако има нещо. И не съм забелязала да има липса на клиенти. Има хора, които искат колите им да минават нормален преглед, а не фиктивен.dikanio - последно беше преди по-малко от месец до Старо Оряхово, голфа, който влезе под камиона, щото не можал да завие.
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #21
              ele написа:
              Immortal написа:
              В момента, в който някой пункт за ГТП започне да проверява стриктно всичко и да връща за открити неизправности, веднага клиентелата му рязко пада до НУЛА....
              Това не е вярно. Фордът винаги минава на място, където си вършат работата съвестно - винаги преглеждат всичко и казват, ако има нещо. И не съм забелязала да има липса на клиенти. Има хора, които искат колите им да минават нормален преглед, а не фиктивен.dikanio - последно беше преди по-малко от месец до Старо Оряхово, голфа, който влезе под камиона, щото не можал да завие.
              +1 още. Още от Типото насам ходя само на един пункт във Варна (Виница), нямам спомен дали някога съм минал без предварително записан час, иначе е невъзможно да се вредиш. В пункта влизаш само за да платиш. Даваш ключовете, те си я вкарват, 20 мин двама пичове бутат, ръчкат, тестват всичко, ти седиш и пушиш навън и гледаш всичко, дори е единственото място на което ми гледат и фаровете с една някаква машинка, предполагам мерят сила и яркост.... Просто не остава нещо непроверено. после те си я изкарват, дават ти ключа и казват - плащай Отделно в КАТ Варна когато регистрирах Либра-та - пак бях много доволен, че провериха всичко от-до

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                Добре де, защо се оплаквате от тези прегледи. Че то 80% от автомобилите от този форум няма да минат преглед най-малкото заради липсата на катализатор. И ако станат така стриктни тогава ще има оплаквания от сорта на това, че не сме Германия и не можем да си позволим това или онова. За това и прегледите са ни такива, защото иначе няма да се минава през тях. Мижи да те лажем.
                +1. Като се гледам аз и другите колеги какво пишем (в тази и другите теми), оставаш с впечатление,че от фиат форума: Знаем до запетая ЗДП, караме най-толерантно, спззваме закони и минаваме ГТП при максимално възможна трудност и караме най-изрядните колихахахахАз съм си намерил едно каширано място, където и каруца да прекараш, ако има спирачки и ръчна - съм сигурен, че ще я пуснат. Демек с други думи, където ходя гледат единствено и само спирачки. Но ако не може да спира, няма да те пуснат. За моя си сигурност ходя на 3-4 месеца на газаджия и отделно един път годишно на мастър (Да е жив и здрав Стефанака още 100 години), където освен планувани ремонти се оглежда и цялата кола. Но начина ми на караме е трудно чупещ техниката. Банков може да потвърди как ми изглеждаха накладките на 60к...имаше още малко живот в тях
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #23
                  Трябва да обръщат внимание на всички неща, свързани с безопасността. Гуми, спирачки, светлини, грозно разбито окачване и изправност на газовите бутилки. Надявам се да започнат да спират от движение заради изгорели газове, поне най фрапиращите случаи. Има дизели, след които не се диша пет минути....

                  Коментар


                    #24
                    Правете разлика между пункт, на който ще те проверят обстойно и ако нещо не е в ред ще те върнат и пункт, в който ще те проверят обстойно какво не е наред, уведомят те и те пуснат с преглед. Първите са които остават без клиенти.

                    Коментар


                      #25
                      ls1 написа:
                      Правете разлика между пункт, на който ще те проверят обстойно и ако нещо не е в ред ще те върнат и пункт, в който ще те проверят обстойно какво не е наред, уведомят те и те пуснат с преглед. Първите са които остават без клиенти.
                      Това автоматично значи, че системата е компрометирана и трябва да се изоре барабар с колите напускани от компрометирани пунктове Мен са ме връщали за:- лош изглед - не бях довършил боята на Типо-то- изгоряла крушка на габарит на Ипсилон-катаИ все на тези пунктове си ходяВ София един път съм ходил на таксиджийския на Раковска и Козлодуй, прегледа беше 50 лева. Ръчната се оказа, че не хващаше като хората нещо, бях просрочил и прегледа с 2-3 дена... и накрая ми вика - 60 лева. И като го питах "Защо?" направо хитро си ми каза - "Защото не ти работи ръчната читаво, ае бегай, и да я оправиш!". Ръчната я оправих, ма там няма и да се върна повече.

                      Коментар


                        #26
                        ls1 написа:
                        Правете разлика между пункт, на който ще те проверят обстойно и ако нещо не е в ред ще те върнат и пункт, в който ще те проверят обстойно какво не е наред, уведомят те и те пуснат с преглед. Първите са които остават без клиенти.
                        Мен не накараха да сменя крушката на фара на място, иначе щяха да ме върнат. Това до момента се е случвало два пъти. И един път сменях крушките, които осветяват номера, пак на място.
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #27
                          Наистина какво сте се размрънккали за КАТ.Явно аз потвърждавам, че съм карък в това отношение.Няма да ви казвам какво ви коства ако не минете проверката в КАТ за една изгоряла крушка на регистрационния номер. При мен като карък това се случи.Викат ми или сменяш крушката на номера в този момент, или няма да си вземеш талоните. Аз им викам - веднага я сменям, но от къде да взема такава. Дайте ми или кажете от къде да купя сега. Те - а, нас не ни интересува - питам те - може ли да смениш крушката в този момент?А аз с пусната отпуска за този ден, с чакане от порядъка на 6-7 часа и накрая за една крушка на регистрационния номер не ми дадоха талона на колата.Та отново същата игра пак.Хайде няма нужда викам аз.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            bubachko написа:
                            И все на тези пунктове си ходя
                            Мазохист, да? П.П. Пешо, не се стърпях

                            Коментар


                              #29
                              spark написа:
                              . А за бутилките изобщо не знам къде се тестват, разпитвал съм и нищо конкретно.
                              Провери във Вистамар - магазина за противопожарно оборудване срещу Шел-победа.

                              Коментар


                                #30
                                ele написа:
                                ls1 написа:
                                Правете разлика между пункт, на който ще те проверят обстойно и ако нещо не е в ред ще те върнат и пункт, в който ще те проверят обстойно какво не е наред, уведомят те и те пуснат с преглед. Първите са които остават без клиенти.
                                Мен не накараха да сменя крушката на фара на място, иначе щяха да ме върнат. Това до момента се е случвало два пъти. И един път сменях крушките, които осветяват номера, пак на място.
                                Ще го напиша в прав текст: Мисля, че лъжеш!!!
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X