Миналата седмица регистрирах кола нов внос в Кат. Колата спираше лошо и преди да ида в кат смених накладките.Отивам на канала и човека там писа 10 минути нещо, пуши цигара, после вика отвори капака. Идва въртя се насам натам, вика дай пожарогасителя, нося го и той ама тука не се вижда датата до която е годен, ама айде защото е с манометър ще го приема. После ама тука защо си с диодни габарити, нямаш право, въпреки че светеха топло бяло, вика да си ги смениш с нормални. После вика стой сега тука още 10 минути така и после изкарвай колата от канала. Единствено провери внимателно светлините на колата.Интересното е че нито тестваха спирачките на валяците, нито се поинтересува от прегледа на бутилките за метана до кога е (беше изтекъл).След този "технически преглед" колата получава талон и стикер че е технически изправна.Впоследствие се обаждам на един сервиз където пишеше технически прегледи на метанови уредби и казвам изтекъл е срока на картончето за бутилките, и човека вика ами то такова сега нали в кат е минала преглед, ела като стане време за нов технически преглед, за какво ти е това картонче сега. С две думи пускат на пътя кола на която не е тествана метановата инсталация, и никой не изяви желание да я провери въпреки, че и на двете места казах, че е изтекъл срока на италианското талонче.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пародията "първоначален технически преглед" в КАТ
Collapse
X
-
Пародията "първоначален технически преглед" в КАТ
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Какви са тея картончета, та нали откакто прехвърлиха прегледите на газовите уредби към годишните прегледи вече не се правят отделно такива. За какво ми взимат 10лв допълнително на прегледа за това че имам метанова уредба, ако трябва да ходя и на друго място за същата процедура. А за бутилките изобщо не знам къде се тестват, разпитвал съм и нищо конкретно.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
За жалост това е самата действителност. Аз съм за по-адекватни и стриктни технически прегледи но тогава доста хора ще трябва да ходят пеша.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Нека ходят..... Съгласен съм да минават тънко заради данъци и тн., но неизправни спирачки или горивна уредба, директно да се спра от движение. В Българя всеки се сеща когато истане топло на дупето или когато са сгазили някое дете. Е**м ти държава и управници, после пак ревем, за тия 100 лева за накладки или гуми ама е късно Ганьо.....Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Ще си копирам мнението от една друга тема:Stefanaki написа:коцев написа:До къде я докарахме?Какво ли още ни чака ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
В Плевенския КАТ нещата са по-различни...Не гледат нито спирачки, нито фарове, нито газове.Само номера на мотора и рамата.Интересното е, че и на мен ми я записаха бензин/метан, а номера на бутилки изобщо не гледаха.При следващия преглед, пичовете се нагърбиха да свалят ламарината отдолу и видяха всички номера, понеже няма как да издадат прегледа на кола с метанови бутилки, без да запишат номерата им.Пародия."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Re: Пародията "първоначален технически преглед" в
infineon написа:Миналата седмица регистрирах кола нов внос в Кат. Колата спираше лошо и преди да ида в кат смених накладките.Отивам на канала и човека там писа 10 минути нещо, пуши цигара, после вика отвори капака. Идва въртя се насам натам, вика дай пожарогасителя, нося го и той ама тука не се вижда датата до която е годен, ама айде защото е с манометър ще го приема. После ама тука защо си с диодни габарити, нямаш право, въпреки че светеха топло бяло, вика да си ги смениш с нормални. После вика стой сега тука още 10 минути така и после изкарвай колата от канала. Единствено провери внимателно светлините на колата.Интересното е че нито тестваха спирачките на валяците, нито се поинтересува от прегледа на бутилките за метана до кога е (беше изтекъл).След този "технически преглед" колата получава талон и стикер че е технически изправна.Впоследствие се обаждам на един сервиз където пишеше технически прегледи на метанови уредби и казвам изтекъл е срока на картончето за бутилките, и човека вика ами то такова сега нали в кат е минала преглед, ела като стане време за нов технически преглед, за какво ти е това картонче сега. С две думи пускат на пътя кола на която не е тествана метановата инсталация, и никой не изяви желание да я провери въпреки, че и на двете места казах, че е изтекъл срока на италианското талонче.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
flippy89 написа:Нека ходят..... Съгласен съм да минават тънко заради данъци и тн., но неизправни спирачки или горивна уредба, директно да се спра от движение. В Българя всеки се сеща когато истане топло на дупето или когато са сгазили някое дете. Е**м ти държава и управници, после пак ревем, за тия 100 лева за накладки или гуми ама е късно Ганьо.....Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
В момента, в който някой пункт за ГТП започне да проверява стриктно всичко и да връща за открити неизправности, веднага клиентелата му рязко пада до НУЛА.Съответно няма как да избие парите, дадени за лиценз и трябва да затваря кепенците.Като въведоха камерите - какво?Последния път минах преглед в едно село, където прегледът се състоеше в пиене на кафе и пушене на цигари, докато колата с вдигнат капак стоеше пред камерите 20 минути, докато ѝ се направят съответните снимки.Аз не си оставям колата неизправна, щото пътувам все на дълъг път и разчитам на нея да ме закара и върне жив. Не чакам на ГТП да ми кажат дали има нещо неизправно.Ама първоначалния преглед в КАТ наистина е пародия. На Кромата ми гледаха единствено номера на двигателя и дали ми светят светлините. Нищо друго.
Коментар
-
На мен пък абсолютно нищо не ми гледаха. Документите бяха объркани и ме върнаха без да проверят нищо. След две седмици, като отидох с верните само ги прегледаха и толкова. Дори не вкарах колата в халето.Друг е въпроса, че от към окачване, спирачки, двигател, светлини и т.н. е сменено всичко, което е имало нужда, за да може колата да е перфектна. Иначе на външен вид е гробницаAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Стенда на КАТ в София не струва за нищо, заради което не го и ползват. Това е стар механичен стенд от 70-те години, чешко или германско производство (източно). Хваща разлики от 10% нагоре, ама ти с такава разлика и сам ще разбереш, че не са ти в ред спирачките.Един път ти трябва да стъпиш на мокро. Никога не са ми гледали друго, освен номера. Това аптечки, пожарогасители, спирачки, газове...Един бус прекарах юли месец 8 места, имаше само две предни седалки, като спре някъде отзад оставяше локви масло и нафта, габарити нямаше, единия стоп нямаше крушка (изобщо извадена), спирачките изпускаха (спира, ама ако се задържи леко педала натиснат, започва да пропада). И това е в София. По провинцията е още по-зле.Пункт за тех. преглед? Аз тъпанарите в квартала съм ги обиколил всичките за да търся машина да си настроя фаровете. То им е задъпжително оборудване , ама или нямат, или не знаят как се работи с машината. А там,където имат и можеха да го направят, не искаха заради камерите. Пункт може да си позволи да спазва закона само ако е монополист в района и няма друг на 30-40 км.Иначе няма начин. Двама да върнат, до седмица там повече живо пиле няма да влезе, а до месец го смятай затворил.Спирачките си ги проверявам веднъж годишно задължително на СБА, защото тук имат електронен стенд.
Коментар
-
veselin10 написа:flippy89 написа:Нека ходят..... Съгласен съм да минават тънко заради данъци и тн., но неизправни спирачки или горивна уредба, директно да се спра от движение. В Българя всеки се сеща когато истане топло на дупето или когато са сгазили някое дете. Е**м ти държава и управници, после пак ревем, за тия 100 лева за накладки или гуми ама е късно Ганьо.....Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Какво сте ги зачепкали тия ГТП?! От една страна съм съгласен, че трябва да има истински технически прегледи, но от друга не си спомням кога за последно съм чел или гледал за катастрофа причинена заради неизправност. 99.9% от ПТП са причинени от алкохол и/или наркотици + 100% липса на мозък, а не от неизправни МПС. Липсата на документ за ГТП едва ли ще спре джигитите с трошките да си ги карат. А бе, к’вото и да се направи, сме загубена кауза.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар