КАТ води статистика само за ПТП-тата с пострадали хора или сериозни материални щети.Катастрофите, при които и двете коли са в движение и няма пострадали хора, не се отчитат от КАТ.Това е налично - това давам.Все пак е показателно - тенденцията (трендът - айде, да съм модерен) е надолу.П.П. И не, не става дума само за загинали. Загинали и ранени.Като тука е даден броя ПТП ,а не броя пострадали хора. Щото то може ако един автобус се обърне, пострадалите да са 40 само с 1 ПТП.Броят събития намалява след включването на фаровете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До къде я докарахме ---??
Collapse
X
-
Immortal написа:Като тука е даден броя ПТП ,а не броя пострадали хора. Щото то може ако един автобус се обърне, пострадалите да са 40 само с 1 ПТП.Броят събития намалява след включването на фаровете.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Трябва да се отчете и че куцо, кьораво и сакато взима книжки. Около мен сумати народ станаха шофьори. Говоря за възрастни хора, отделно почти всеки 18-годишен.И колко коли се вкарват всяка година...Като цяло се кара с по-ниска скорост извънградско и по магистралите. Вероятно комбинация от икономия на гориво, страх от КАТ, пък и чувство за самосъхранение.Затегна се контрола за слагането на колани. Обновиха автопарка с коли с поне базови системи за безопастност.
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Immortal написа:Като тука е даден броя ПТП ,а не броя пострадали хора. Щото то може ако един автобус се обърне, пострадалите да са 40 само с 1 ПТП.Броят събития намалява след включването на фаровете.
Коментар
-
-
Immortal написа:Общия брой не се променя като цяло, щото явно има увеличение на ПТП-тата през нощта, което няма как да се дължи на карането целодневно и целогодишно на фарове.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар