Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преди да се актуализират наказанията, трябва първо в следната последователност:1. Да се осигурят адекватни пътища;2. Да се актуализират ограниченията за скорост;3. Да се заменят 99% от знаците Стоп;4. Да се осигурят парко места, ако ще да са платени.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      И накрая пета точка Всички водачи да минат отново на изпит пред КАТ.
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        Приятелю, стига са поставял акцента върху задълженията на шофьорите. В цяла Европа си карат с номера като нашите черни навремето, а тук 10 пъти ни принудиха да плащаме за смяна и да се редим на опашки. Навсякъде номерата са на собственика, а не на автомобила, което елиминира 90% от умишлено допуснатите схеми за измама тук. И най-накрая примерно в УК като ти изтече книжката я пращаш по пощата с декларация че искаш да получиш нова и те ти връщат нова пак по пощата. Така че ади у лево и стига си ни налагал само глобите и задълженията на белите държави без правата и улесненията, капиш?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          Прав си , но за да има полемика и спор ,то трябва да има и различни мнения и виждания. Аз просто казвам и моето виждане . Приемам и вашите мнение като правилни ,но и в моето има макар и малко истини. :D :D :D
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            wwalker написа:
            И най-накрая примерно в УК като ти изтече книжката я пращаш по пощата с декларация че искаш да получиш нова и те ти връщат нова пак по пощата. Така че ади у лево и стига си ни налагал само глобите и задълженията на белите държави без правата и улесненията, капиш?
            Отделно от това - не си длъжен да си носиш книжката в теб. Ако те спрат за проверка, трябва да се легитимираш по какъвто и да е начин - следва проверка в регистрите им и виждат дали има книжка, дали имаш неплатени глоби, дали имаш застраховка и т.н.А у нас - доказването на застраховка ГО става ЗАДЪЛЖИТЕЛНО по ВСИЧКИ от следните начини:-наличие на стикер - ако нямаш - глоба-наличие на картонче (зелено) - ако нямаш - глоба-наличие на самата полица - ако нямаш - глоба-наличие на квитанции за платени вноски (ако е на разсрочено плащане) - ако нямаш - глоба.И не става по най-лесния и сигурен начин - проверка в регистрите на гаранционния фонд по регистрационния номер на колата (без ти да имаш каквито и било задължения да показваш каквото и да било). Е?ГТП:-стикер за преминат ГТП-малко картонче за преминат ГТП-голям картон за преминат ГТППрава:-шофьорска книжка-отчетен талон - при това - той е документ с невярно съдържание!!!! (В него пише, че имаш 39 контролни точки, без значение колко точки реално имаш).(и нищо, че е обикновена нискокачествена хартия - издаването му струва 1 лев ПЛЮС 3 лева банкова такса). При пътуване в някои държави - малък и голям талон на МПС, щото някой умник е объркал евродирективата и в малкия талон не са вписани всички необходими данни.Някой да понесе отговорност за това ?!?На майка им п@тката... че не се въздържах и се ядосах!Да не говорим, че всичко това е противозаконно по смисъла на Закона за електронното правителство - държавен орган няма право да ти иска да представиш документ, ако в електронните регистри наличието му може да бъде проверено. Дори не е нужно да има интернет и таблет в патрулката. Един разговор по радиото им с диспечер може да даде отговор на всички въпроси.

            Коментар


              Пресен пример от Сливен, случи се в събота. Спирам на пешеходна пътека, женицата доста се зачуди какво става, но тръгна да пресича! В този момент един пич прелита отляво без дори да намали, а отзад друг пич с Астра светка и свири ... Кога ли ще сляза със сопата ... П.П. А да не говорим за всички и навсякъде, икономисващи от мигач!
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                ... догъде я докарахте...
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  До никъде не сме я докарали, защото въобще не се движим и сме си все на едно и също място.
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    Поне шаваме макар и да стоим на едно място.
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      Така както сте я подкарали, да питам, някой знае ли след въвеждането на правилото да се кара на фарове нон стоп - намаляха ли ПТП-тата?
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        коцев написа:
                        Поне шаваме макар и да стоим на едно място.
                        А не! Коцев!Както казваше миндила Гошо Тарабата:"Колелото на историята се върти и ще се върти до окончателната победа на комунизма."Тъй че на едно място ще стоим пак като дойдат червените. Дотогава - движение!

                        Коментар


                          Един колега по-нагоре беше дал линк. Изваждам статистиката. Обаче някой да си спомни кога го въведоха това за фаровете.

                          Коментар


                            Това с фаровете беше най голямата идиотия, особенно през летния сезон, ама нали сме чорбаджии, крушки за фаровете и акумулаторите са ни без пари на аванта от богатата ни държава.Коцев, по напред някъде беше написал, че всеки трябва да мине пак на изприт през КАТ - файдата е никаква, защото говедото като се качи в джипа и мигачите пак са му за украса, файдата е никаква.
                            punto HGT

                            Коментар


                              kiro_of_the_day написа:
                              Така както сте я подкарали, да питам, някой знае ли след въвеждането на правилото да се кара на фарове нон стоп - намаляха ли ПТП-тата?
                              Да.През 2006 въведоха каране на фарове през зимата, а през 2012 - целогодишно.По-долу е статистиката на брой ПТП с пострадали хора (загинали или ранени).Данните са от сайта на КАТ. Данните за 2013 са съотнесени към броя на 2012, тъй като са дадени броя ПТП с пострадали хора или причинени щети.Видно е, че броят ПТП е намалял видимо след въвеждане на карането на фарове. Значително е намалението на броя ПТП при сумрак, когато иначе огромна част от идиотите на пътя решаваха да не си светкат фаровете, че от Енергото ще им дойде голяма сметка.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                За това с фаровете не може да се направи пряк извод, щото жертвите са относително нещо, не е казано че при всяко ПТП има жертви.....Щото в подкрепа на обратното твърдение мога да кажа че Ок - жертвите намаляха, но ПТП-тата се увеличиха, което статистически също е така.......А по пътя на логиката когато при повече ПТП жертвите са по малко, със сигурност тва с фаровете няма нищо общо, а има намесени други фактори.......
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X