Така е. Не са доста, само няколко са (знам от автобусен шофьор, карал по линията София-Мадрид, той ги знаеше поименно).Видяхме един Мерцедес СЛК да води нарушител джип.Но са само по магистралата.А на другите пътища такива няма.Ето малко снимки, как трябва да изглежда един път (на последната се вижда ограничението в селото колко е):
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До къде я докарахме ---??
Collapse
X
-
коцев написа:А то е ,защо като излезнем в чужбина или като ни пресветнат че има КАТ всички караме по правилата ????????Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
В Гърция карам пооочти по ограниченията им, и съм единствен!!!! Само дето не ме прескачат византийците с 50+ над ограничението. Ама е така щото там пък имат спец. отношение към возила с BG.... що? Незнам...Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:В Гърция карам пооочти по ограниченията им, и съм единствен!!!! Само дето не ме прескачат византийците с 50+ над ограничението. Ама е така щото там пък имат спец. отношение към возила с BG.... що? Незнам...
Коментар
-
Специално за другаря Коцев, който иначе страшно уважавам, малко клипчета от "нормално" шофиране в други държави:Гърция: https://www.youtube.com/watch?v=OOH1kXDKpu8Унгария: https://www.youtube.com/watch?v=WK-EbUuGemwИталия: https://www.youtube.com/watch?v=9jzt3T4LGPEИ дотук с примерните европейци Дотук с "несъобразената скорост".И едно много приятно пътуване из Хърватия (по път, по който и ние сме минавали): https://www.youtube.com/watch?v=2Lkygfxq4FwГледайте знаците, гледайте с колко кара шофьора и тези пред него и т.н. (интересен момент: 28:48 - то от там нататък почва забавното). Червеният автомобил отпред е с австрийска регистрация. Пребройте безсмислените ограничения 50 или 60 (у нас - на всяко кръстовище или отбивка). Тук, където ги има са или пред училища (SKOLA), или на наистина опасни места.Ама забелязахте ли? Хората имат пътища! И дават по-малко жертви.
Коментар
-
Ами не ми остава нищо друго освен да се съглася с вас. :D Единствената причина да има толкова много катастрофи са лошите пътища .Ако пътищата ни бяха хубави като показаните снимки по горе ,то нито ще видим спрели коли по тротоарите в градовете , нито ще има коли спрели в насрещното движение прекосили две непрекъснати осови линии само и само да си спрат пред кафето където им е най удобно, нито пък някой ще си изхвърли боклука през прозореца във време на движение. Въобще всичко ще е по мед и масло. Добре че ми остават годинка, две да карам и приключвам . Вие му мислете за в бъдеще как ще карате . :D :D
Коментар
-
Води ли се някаква официална статистика за причините за катастрофите?На мен също ми се струва, че Коцев е прав. В неделя и аз се прибирах от Търново към София.Нормална гледка е да се изпреварва на забранено, да се кара и с около 130-140 (не по магистралата) на правите участъци.Ограниченията от 50 на всяка отбивка по какъв начин причиняват катастрофи?Дразнещи са, няма спор.Лично за мен мен в топ 3 са изпреварване на забранено място, превишена скорост и пияни.И не толкова колкото се изтъква стари коли и т.н.п.с. Аз лично в Гърция изцепки не съм виждал, и да ме изпреварят е с малко,защото аз карам в ограниченията, на отбивките аз намалявам, те не.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:Води ли се някаква официална статистика за причините за катастрофите?На мен също ми се струва, че Коцев е прав. В неделя и аз се прибирах от Търново към София.Нормална гледка е да се изпреварва на забранено, да се кара и с около 130-140 (не по магистралата) на правите участъци.Ограниченията от 50 на всяка отбивка по какъв начин причиняват катастрофи?Дразнещи са, няма спор.Лично за мен мен в топ 3 са изпреварване на забранено място, превишена скорост и пияни.И не толкова колкото се изтъква стари коли и т.н.п.с. Аз лично в Гърция изцепки не съм виждал, и да ме изпреварят е с малко,защото аз карам в ограниченията, на отбивките аз намалявам, те не.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Статистиката:http://dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Докато глобите не станат солени, няма да се оправим. Ще кажете,ама тези с пари ще си платят и готово. И на това има решение. Например в САЩ караш с превишена скорост. Спират те. Отиваш на съд. Съдията ти определя глобата, която е прилична сума. Това обаче не е всияко. 1-во отиваш на съд в ден определен от съда и мястото, където си извършил нарушението. Направил си го във Варна, ама си бил от София- ще отидеш пак до Варна. 2-ро губиш един ден, в който не работиш, респективно не получаваш пари. 3-то Веднага след това застраховката на колата ти скача за няколко години напред. Иначе казано равносметката е горе долу следната. Глобяват те 300$ и допълнително във времето плащаш едни 2000$.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Не има, ами са си най редовно . Да направя и едно сравнение със футболните агитки. Хиляди пъти е говорено ,че не трябва да се ползват бомбички ,но отиде ли се на по завързан мач все едно се намираш на фронтова линия през войната .Пресния случай с гръмналата в ръката на фен бомбичка . Казват че са я ампутирали . И сега кво става ?? Ще го трудоустроят , ще му дават инвалидна пенсия ,здравната каса ще му плати всички разноски по лекуването и всичко от нашия гръб ,защо? Защото човека да се покаже ,че е над всички и над законите .Такъв сега трябва да си заплати всички разходи по лекуването и никаква инвалидна пенсия до гроб.Така ли е ? Така трябва да бъде според моралните закони .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар