Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оффтопик:Аз ще напиша, че снимката от мача, която колегата Коцев е поустнал е от 1978 годинана любимия ми отбор Черноморец на тогавашния стадион 9-ти септември в Бургас. Аз бях на 9 годинки и съмбил на този мач с дядо ми ( лека му пръст ), а мачът беше Черноморец Бургас - Левски Спартак - 1-2.Със сигурност обаче тези времена на пръскащи се от народ стадиони по шевовете вече ги няма. А иначе с на дядо Жигула-та ( набор 73-ти) обикаляхме цяла България с отбора на Черноморец. Движехме се по пътища без магистрали. 100 км/ч беше "изумителна"скорост, изпреварването - събитие, бензинът - подробност. :D ПС: Липсват ми само масовостта на спортна България от ония времена и пълното с народ село българско.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      Immortal написа:
      Изместваш темата.
      Дидко ,не измествам ами просто давам сравнение. Все едно аз да разправям какъв е бил живота преди 9 септември 44г .Ами не съм бил роден и не съм живял по това време .Нищо не мога да кажа . Но за през социализъма и сега през капитализъма имам поглед на нещата защото всичко е минало пред очите ми . Когато карах Москвича по долу на картинката можех да дойда от село до Ловеч и обратно без да срещна друга лека кола. За какви катастрофи с убити и ранени говорим ? :D Само си спомням че разтоянието Ловеч -София го вземах за 6-7 часа По Витиня пълзях нагоре де на първа ,де на втора скорост. Многото катастрофи почнаха да стават след 90 година с навлизането на по мощните западни автомобили .А и с тоя дарак през 1970 ходих през Румъния до Кишинев чрез Туринг клуба на екскурзия. Ходих и се върнах жив и здрав . :D
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        Immortal написа:
        Изместваш темата.
        Ти пък много я наместваш П.П. Ама яко хора нямат работа
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          veselin10 написа:
          Immortal написа:
          Изместваш темата.
          Ти пък много я наместваш П.П. Ама яко хора нямат работа
          Нямам работа след работа, вярно е.Коцев, да оставим настрана официалната статистика на КАТ, явно не им вярваш.Аз през 1999 година карах специализация за "авто-експерт" (по ПТП-тата)... Та тогава ни преподаваха едни дърти авто-ескперти, дето почти цялата им кариера е минала в социализъма... За такива зверски катастрофи за ни разказвали, че направо да ти причернее...Например за разминаващи се трактор с вдигната косачка отзад и микробус Чавдар през нощта. Резултатът - 6 човека заедно със шофьора на микробуса останали без глави.Аз си спомням за един мой селски, който кьор китюк пиян излезе с Волгата си от отбивката за наше село на главния път Сливен-Ямбол и уби на място младо семейство- мъж жена и дете, пътуващи по главния път. Това беше някъде в средата на 80-те. Впоследствие учих с тяхна племенница по случайност, и тя много ме мразеше само затова, че съм от същото село с убиеца на близките ѝ (не задълго, разбира се, после се сприятелихме).Ако се замисля, сигурно ще се сетя за много такива случаи.

          Коментар


            Автобус "Чавдар" с изтървали спирачки, спускащ се по 7-8 километров наклон и финиширащ в жилищен блок! Свидетел съм ... Беше пълен с мои връстници и ужаса от разказите им е ... пффф! Камион "МАЗ" пак без спирачки паркира в къщата до блока! След 5-тата катастрофа тази къща я продадоха на общината и сега там е поляна!И ние сме живели по онова време, Коцев, и ние сме видели туй-онуй!П.П. Колега Коцев, само тази снимка ли си сканирал, че с повод и без повод я постваш?
            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

            Коментар


              Бе то по комунистическо самолети се сбъскваха и имаше жертви , та ка моли някакви си коли да не се блъскат. Евала за това ,че сте сте компетентно запознати какво е било през миналия век движението в комунистическа България.
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                коцев написа:
                Многото катастрофи почнаха да стават след 90 година с навлизането на по мощните западни автомобили .
                Така е, Коцев, само загнилите западни автомобили катастрофират!СъвеЦките не.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  Уф, тъй да бъде както казвате . :D Признавам си ,че съм много заблуден за някои неща .
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    Няма тема, в която коцев да е писал и да не успял някак да намести смислово тази прословута снимка от стадиона :D
                    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                    Коментар


                      Ми щото тя най добре илюстрира някой от положителните неща в оня период. Щом толкова сакаш ето ти една друга снимка от по пресен период как полицаите паркират пред тяхното си РПУ. http://i057.radikal.ru/1510/ca/a30ea6d2eb59.jpg
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        dikanio написа:
                        Няма тема, в която коцев да е писал и да не успял някак да намести смислово тази прословута снимка от стадиона :D
                        Е. Поне ти, като фен на Левски и аз, като фен на Черноморец не би трябвало да се "притесняваме" от тази снимка и стълпотворението на хора заради мач между тези два отбора в БургасПоследния мач между м/у Черноморец и Левски в Бургас ( 1-3 мисля )беше преди 3 години и вече се гледаше не от 45 000, а от 4 000 души в удобен и слънчев неделен следобед. :P По темата: Нямам какво да кажа. Станалото-станало. Никой не е застрахован. И да си изряден и безупречен и да се движиш по обезопасени и прекрасни пътища никога не знаеш, на какваидиотия може да станеш жертва. Иначе за всичко си има причина и следствие.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          Jimy написа:
                          п.п. Чаве, не е нужно да си участвал в ПТП да си обясниш някои работи ... , иначе това с тестовете е яко - и аз пробвам от време на време, като най-щастлив е синът ми, обаче ... на мене ми настръхва косъма, знаеш защо
                          Принципно е така, но понеже колежката много разбира от смачкани ламарини... та затова я попитах. Различните марки и модели се мачкат по различен начин при еднакви условия. https://www.youtube.com/watch?v=xQS-7heF-og ето един примерен клип.Някой от всичките пишещи дали са правили експеримент как се спира на нов асфалт и на стар - излъскан? Казвах ви, че това което се случи е комплексно и вината не е само във водачите. Никой не е бил там и затова няма как да сте сигурни какво точно се е случило.Факт е, че културата на 70% от водачите е под всякаква критика. Поддръжката на автомобилите пък въобще няма да я коментирам. А пътищата са под всякаква критика. Това при дъжд да няма локви а в локвите дупки.... значи, не караш в БГ.

                          Коментар


                            Вчера минах през тунела, освен мен и един с една Жигулка които карахмев ограничението, всички останали караха със 100+И друго, понеже се изтъкваше като недостатък конструкцията на тунела,по мое мнение ( това е субективно, не съм мерил нищо), никъде нямавидимост по-малка от поне 60м.
                            Ex Fiat 126P
                            Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                            Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS
                            Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                            Коментар


                              trace написа:
                              И друго, понеже се изтъкваше като недостатък конструкцията на тунела,по мое мнение ( това е субективно, не съм мерил нищо), никъде нямавидимост по-малка от поне 60м.
                              При положение че 90% от кочините по пътищата могат да спрът от сто за 60 метра дори и на мокро, вероятността да е имало разлята някаква гряз по пътя е доста голяма......
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                ФЕРАРИСТ написа:
                                trace написа:
                                И друго, понеже се изтъкваше като недостатък конструкцията на тунела,по мое мнение ( това е субективно, не съм мерил нищо), никъде нямавидимост по-малка от поне 60м.
                                При положение че 90% от кочините по пътищата могат да спрът от сто за 60 метра дори и на мокро, вероятността да е имало разлята някаква гряз по пътя е доста голяма......
                                0%, не 90%. (грешно съм ти прочел мнението. Няма кола, която да може да спре за толкова - прочети по-долу.)Сега направих малко изчисления.Пълният спирачен път (от осъзнаване на опасността, т.е. че трябва да спреш до пълното спиране), на лек автомобил, при движение на хлъзгав (засмолен) път (не сняг или лед) с 80 км/ч , на кола с ABS, при наклон 4.3% е 147 м. Това за лек автомобил, а в катастрофата са участвали и микробуси, и ТИРове... Спирачният път НЕ Е само дължината на спирачните следи. Той включва и други процеси - осъзнаване на опасността, предприемане на спиране, задействане на спирачната система и самото спиране.Колкото и да не ви се вярва, през първите етапи колата преминава още толкова път, колкото ѝ е нужен за да спре при вече задействана спирачна система. Времената за реакция на водачите - възприемането на опасността като такава, взимането на решение за спиране, реакция за задействане на спирачната система - са строго индивидуални както за всеки човек, така и за различните състояния, в които се намира той. Дали е уморен, дали е превъзбуден, дали е разсеян, дали се е замислил или разговаря с пътника до него... Различните спирачни системи също задействат за различно време.П.П. Без да обиждам колежките, доказано е, че времето за реакция при тях е с около 0.1 сек. по-голямо от това на мъжете при равни други условия. Но е прието да се счита за еднакво

                                Коментар

                                Working...
                                X