Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    tambuhtaneca написа:
    Все на българина някой друг му е виновен и никога той.
    Гледай отново клипа внимателно. За промяна обаче гледай този пред снимащия в далечината колко време му светят стоповете. Над 10 секунди! Гледай и колата му как се държи. После забележи как се държи и снимащата кола. Гледай средната лента, след това дясната и аварийната. Забелязваш ли границите? Да ти прави впечатление че снимащата кола уби половината скорост в последните няколко метра преди да се удари, след като се престрои в аварийната лента?Да, ок, виновни са, ама не повече от отговорните служби за поддръжка на тунела. Тая прах там не се натрупва за един ден. Табелата пред тунела показва 80км/ч, карали са горе долу с толкова, какво повече се очаква от шофьорите?Ето едно клипче за реакция при аварийна ситуация в тунел, в Словения (мисля че е там) -> https://youtu.be/iLVJXSjBM1wЗабелязвате ли разликите? Нима е трудно да се сложи един светофар и 5-6 камери?
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      nikolce написа:
      tambuhtaneca написа:
      Все на българина някой друг му е виновен и никога той.
      Гледай отново клипа внимателно. За промяна обаче гледай този пред снимащия в далечината колко време му светят стоповете. Над 10 секунди! Гледай и колата му как се държи. После забележи как се държи и снимащата кола. Гледай средната лента, след това дясната и аварийната. Забелязваш ли границите? Да ти прави впечатление че снимащата кола уби половината скорост в последните няколко метра преди да се удари, след като се престрои в аварийната лента?Да, ок, виновни са, ама не повече от отговорните служби за поддръжка на тунела. Тая прах там не се натрупва за един ден. Табелата пред тунела показва 80км/ч, карали са горе долу с толкова, какво повече се очаква от шофьорите?Ето едно клипче за реакция при аварийна ситуация в тунел, в Словения (мисля че е там) -> https://youtu.be/iLVJXSjBM1wЗабелязвате ли разликите? Нима е трудно да се сложи един светофар и 5-6 камери?
      Всеки вижда това което му е изгодно да вижда, аз си казах мнението не искам с него да влизам в противоречие с никого. Явно е че е било хлъзгаво, дали заради нещо разлято, дали заради вода и ниската температура не мога да кажа а и не знам дали ще се изясни това. Всеки си има глава на раменете и трябва да мисли за пътната обстановка за състоянието на колата си и т.н. Това от клипа за мен не беше нормална реакция при тази обстановка, ама това може да се каже единствено ако си бил там. А това, че повечето карат гуми с DOT 06-09 и после защо не мога да спра е друг въпрос.
      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

      Коментар


        Всичките 50 шофьори ли са виновни? И по кой член? По онази разтеглива и локумена формулировка за несъобразената скорост? Ами пичове, слагайте знаци, бе! При дъжд-40, при сняг-10, при сухо-60! По белия свят е така ... и има светлинни табла с актуална информация за инциденти, задръствания ,заледявания и т.н. А пък Коцев ... той едно си знае, едно си бае!
        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

        Коментар


          Мен ме е яд, заради това че каквото и да стане на пътя, все хората са виновни, все несъобразена скорост. Чупиш си колата в дупка, акт-несъобразена скорост, удряш изпопадали камъни след дъжд несъобразена скорост. Преди минути господарите показа някакъв в Пловдив който си чупи огледалото на колата от висящ кабел, акт естествено.Преди месец пътувах от Кюстендил към София в ужасно време. На конявската планина, аз и още две момчета (три коли) разчистихме почти целия път от камъни и скали. Няколко от скалите ги бутахме тримата едновремено. От тогава до сега два пъти минавам от там, скалите си седят на ръба на пътя, наред с камъните. Аз ли да взема багер да ги избутам поне на метър навътре . Ама иначе акт ако стане нещо, че най-удобно и лесно.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            tambuhtaneca написа:
            Все на българина някой друг му е виновен и никога той.
            И обикновенно цитира това което казваш само когато потърпевш е друг.....когато е той пострадалия това почти никога не важи......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              nikolce написа:
              Мен ме е яд, заради това че каквото и да стане на пътя, все хората са виновни, все несъобразена скорост. Чупиш си колата в дупка, акт-несъобразена скорост, удряш изпопадали камъни след дъжд несъобразена скорост. Преди минути господарите показа някакъв в Пловдив който си чупи огледалото на колата от висящ кабел, акт естествено.Преди месец пътувах от Кюстендил към София в ужасно време. На конявската планина, аз и още две момчета (три коли) разчистихме почти целия път от камъни и скали. Няколко от скалите ги бутахме тримата едновремено. От тогава до сега два пъти минавам от там, скалите си седят на ръба на пътя, наред с камъните. Аз ли да взема багер да ги избутам поне на метър навътре . Ама иначе акт ако стане нещо, че най-удобно и лесно.
              като се натресеш в предния, вината е твоя. А за останалото - познавам хора, които успешно са се защитили от подобни актове. А за тия камъни подал ли си сигнал? Щото аз съм подавала, не за камъни, но за други неща и на всички са реагирали изцяло адекватно и бързо. А иначе все някой друг да ни е виновен... и не го цитирам само когато друг е потърпевш. Ако всеки гледаше първо себе си, преди да ревне, вероятно няколко човешки живота била били спасени. Ама нали е по-важно да минеш преглед в някой пункт, в който ще те пуснат, ако ти работят спирачките...
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                ele написа:
                nikolce написа:
                Мен ме е яд, заради това че каквото и да стане на пътя, все хората са виновни, все несъобразена скорост. Чупиш си колата в дупка, акт-несъобразена скорост, удряш изпопадали камъни след дъжд несъобразена скорост. Преди минути господарите показа някакъв в Пловдив който си чупи огледалото на колата от висящ кабел, акт естествено.Преди месец пътувах от Кюстендил към София в ужасно време. На конявската планина, аз и още две момчета (три коли) разчистихме почти целия път от камъни и скали. Няколко от скалите ги бутахме тримата едновремено. От тогава до сега два пъти минавам от там, скалите си седят на ръба на пътя, наред с камъните. Аз ли да взема багер да ги избутам поне на метър навътре . Ама иначе акт ако стане нещо, че най-удобно и лесно.
                като се натресеш в предния, вината е твоя. А за останалото - познавам хора, които успешно са се защитили от подобни актове. А за тия камъни подал ли си сигнал? Щото аз съм подавала, не за камъни, но за други неща и на всички са реагирали изцяло адекватно и бързо. А иначе все някой друг да ни е виновен... и не го цитирам само когато друг е потърпевш. Ако всеки гледаше първо себе си, преди да ревне, вероятно няколко човешки живота била били спасени. Ама нали е по-важно да минеш преглед в някой пункт, в който ще те пуснат, ако ти работят спирачките...
                А ти винетка купуваш ли си? Защо да подаваш сигнал за нещо, което се предполага, че има институции отговарящи за него. На дали става въпрос за едно паднало камъче. Не трябва да се чака да пропадне цял скат след дъждовете, а предварително да се укрепи за да не пада. Е аз докато, карам да зяпам на ляво/ дясно и да сигнализирам...къде? На 112?Това с ГТП и спирачките аз го казах, но като ще перефразираш от друго мнение, не ползвай само угодните извадени от смисъла на коментара думи.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  Kay_ написа:
                  А ти винетка купуваш ли си? Защо да подаваш сигнал за нещо, което се предполага, че има институции отговарящи за него. На дали става въпрос за едно паднало камъче. Не трябва да се чака да пропадне цял скат след дъждовете, а предварително да се укрепи за да не пада. Е аз докато, карам да зяпам на ляво/ дясно и да сигнализирам...къде? На 112?Това с ГТП и спирачките аз го казах, но като ще перефразираш от друго мнение, не ползвай само угодните извадени от смисъла на коментара думи.
                  А ти наистина ли си мислиш, че някой е длъжен да минава по всеки един път в България, за да види дали има нещо на пътя, което трябва да бъде премахнато и то постоянно 24 часа в денонощието?Много ми е интересно как си го представяш наистина това. Или е по-добре като се прави един път в планина,то освен копаенето за самия път, да бъде отстранена и планината на поне 30 метра навътре от пътя, за да може да няма камъни на пътя от склоновете?А и обикновено там, където има камъни, то има и въпросния знак:Този знак сам по себе си е предпоставка да караш с такава скорост, че на пътя да ти се изпречи канара, то да може да спреш. Че дори и малки камъни да има, то да може да ги заобиколиш безопасно.Като са те предупредили, че може да има камъни на пътя, много ми е интересно вечер и в дъжд пак ли ще си караш с 90км/ч през такива местности стил Симитли - Гоце Делчев да речем?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    BO написа:
                    Kay_ написа:
                    А ти винетка купуваш ли си? Защо да подаваш сигнал за нещо, което се предполага, че има институции отговарящи за него. На дали става въпрос за едно паднало камъче. Не трябва да се чака да пропадне цял скат след дъждовете, а предварително да се укрепи за да не пада. Е аз докато, карам да зяпам на ляво/ дясно и да сигнализирам...къде? На 112?Това с ГТП и спирачките аз го казах, но като ще перефразираш от друго мнение, не ползвай само угодните извадени от смисъла на коментара думи.
                    А ти наистина ли си мислиш, че някой е длъжен да минава по всеки един път в България, за да види дали има нещо на пътя, което трябва да бъде премахнато и то постоянно 24 часа в денонощието?Много ми е интересно как си го представяш наистина това. Или е по-добре като се прави един път в планина,то освен копаенето за самия път, да бъде отстранена и планината на поне 30 метра навътре от пътя, за да може да няма камъни на пътя от склоновете?А и обикновено там, където има камъни, то има и въпросния знак:Този знак сам по себе си е предпоставка да караш с такава скорост, че на пътя да ти се изпречи канара, то да може да спреш. Че дори и малки камъни да има, то да може да ги заобиколиш безопасно.Като са те предупредили, че може да има камъни на пътя, много ми е интересно вечер и в дъжд пак ли ще си караш с 90км/ч през такива местности стил Симитли - Гоце Делчев да речем?
                    Бо, чети бе човек. Никъде не казвам, че трябва някой да обикаля всеки ден. Преди близо година покрай с. Мурсалево, пропадна склона, канара удари ТИР, който падна на влаковата линия, когато минаваше влак. Да, малшанс, но можеше да се избегне. Мисля, че не зависи от скоростта дали ще те удари падащ камък. Уточнявам какво исках да кажа (понеже си признавам, че ми е трудно да се изразявам писмено). Тези места, които са опасни, може да се огледат, инспектират и да се укрепят за да не стават инциденти. А не като видя паднал камък и да сигнализирам и после евентуално да с еукрепи склона. Знам, че всичко е струва пари, но явно в бг се нагаждаме към условията и животите не са толкова важни. П.П. Въпросното място, покрай Мурсалево сега е укрепено. Съгалсен съм, че има знаци за тази работа. На някой места, ако се прецени, че не е живото опасно да има знаци и хората д акарат с повишено внимание, но да не се прекалява. Има участъци от пътната мрежа, които си плачат за ремонти, но по лесния начин е шибни два знака - един за неравности и един за 50км/ч и готова работата.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      Статистиката е безмилостно жестока . Само за 5 дни какво стана на пътя.
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        Ако не забелязваш комуникацията, Еле коментира едно нещо, а ти я контрираш с друго нещо за нейния конкретен коментар.Тук сега намеси скатове, склонове и какво ли още не.То и в развитите държави, с много по-силна икономика, по пътища стават аварии и само от шанса зависи дали ще има жертви или няма да има. Пример.Ти представяш ли си такъв мост да се срути в България с толкова жертви? Направо ще се вдигнем на бунт и ще искаме всички мостове да се построят на ново. Дали не е могло предварително да не направи нещо в примера, за да не падне моста? Риторичен въпрос.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          Да не цитирам по 200коментара, ще го кажа така. Николчето, каза, че са разчиствали 3ма души пътя от камъни (не камъченца) от там Еле му каза, че трябвало да сигнализира за това и после аз отговорих ( не съм контрирал никой), че е хубаво тези места да предварително да се укрепват (даже ти го удебелих после). А ти ми твърдиш, че съм казал, че съм искал всеки ден човек да минава. Мисля, че не си ме разбрал какво исках да кажа.За този мост съм запознат защо е паднал...с две думи поредица от грешки и то все инженерни.Това малко ми звучи, като родителите с комплекси. Като дете имах приятел, който ми е казвал, че майка му го е разпитвала другите деца от класа колко имат и ако имат повече от него...шамарената фабрика. Дори и е изкарал 5ца, другите имат ли 6 - шамари. Та и ти така. Е виж щом и в Америка умират хора от инциденти, та при нас ли няма да умират. С единствената разлика, че по този мост през годините са правени доста ремонти, но е имало неща, които не са съобразили. А при нас - нищо не се прави. А специално за мостовете....нз дали си виждал снимки от свалената носеща греда на мостовете от Хемус....
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            Ако нищо не се прави, ти как си видял носещата греда свалена от моста? Може би паднала сама? Пак да кажа - риторичен въпрос.Винаги за всичко след като стане проблем се търсят решения. И винаги има решения. Дори самолетите като падат са често в следствие на проблеми, които са могли да не се допускат.Винаги ако това, ако онова. Ама акото мирише, както казват някои.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              БО, не се сърди, но мисля, че търсиш личен спор или се заяждаш.С тези си риторични въпроси се опитваш да отидеш на мн офф топик спор с мен. Навлизаш в материя, която не ти е толкова позната и любимата Уикипедия няма да помогне.Искам да уточним едно нещо. Аз съм на тезата, че трябва да се взимат предварително мерки за сигурност, а не да се чака да умират хора. Ситуацията, която обсъдих с камъните, за мен спада към моето твърдение. Пределно съм наясно, че не могат да се избегнат всички злополуки, но голям % може да не се случва. Понеже ти ми опонираш и давайки примера със самолетите, да разбирам ли, че ти предпочиташ сегашната схема проба->грешка с човешки животи?
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                BO написа:
                                Ама акото мирише, .....
                                ..... цапа гащи, кара мама да пере, а пък тати да се кара. Извинявам се, но не се сдържах!
                                Manowar - Татко
                                Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
                                Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
                                Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
                                Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

                                Коментар

                                Working...
                                X