от мокрото време и прахоляка в тунела ,колите като влизат в тунела вкарват водата отвън която се омешва с гнусотията в тунела и поради което е станала въпросната пързалка ...То е ясно ,че не са карали с 30 всички ,но реално си е чист късмет ,че досега не е имало такъв иннцидент в в това морално остаряло изобретение на соц строителството :D p.s.а иначе имаше питания защо хората не тичат срещу колите и да им ръкомахат за да ги предупредят ... Е трябва да си луд или идеот да тичаш в тунела срещу колите даже пълен идеот
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До къде я докарахме ---??
Collapse
X
-
Ся от всяка катастрофа ли ще правим новина?Само да вметна, че при много по-малко на брой автомобили през социализма, през 70-те и 80-те години броят убити в ПТП надхвърляше 1500 човека. Което правеше средно повече от 4 загинали на ДЕН! ВСЕКИ ДЕН!Сега, при много повече на брой движещи се автомобили, загиват около 600. т.е. по-малко от 2 на ден.Катастрофи е имало, има и ще има. Дължат се на много разнообразни фактори. Понякога на идиоти на пътя, понякога на висока скорост, понякога на състоянието на пътя, понякога на внезапна техническа неизправност, понякога на внезапен здравословен проблем на някой водач (напр. инфаркт).Карайте умно и се пазете. Себе си и околните.Пък... каквото ви е писано!Днес си жертва, утре удряш някой и го убиваш и ставаш убиец. Не съдете, ако не искате да ви съдят.И последно - Моля ви, блъскайте се! Не оставяйте експертите по ПТП, без работа!
Коментар
-
коцев написа:На времето преди 50 години инструктора ни казваше : потеглиш ли с колата знай, че с единия крак си в затвора, а с другия в гроба.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:според мен е показателна реакцията на пасажера ... някак си по-рано реагира от водача.
Коментар
-
Е аде ся, тя е паметник и нищо не вижда ... стига де! Всеки си има усещания и би разбрал, че се случва нещо и съответно пасажера да повтаря два пъти "спри" и да няма реакция ... нещо не се вързва!?Иначе си прав: шофьор, който съобщава какво прави по време на движение няма!Обаче освен реакцията, ще помоля да коментирате скоростта! Колеги това е "ключа от бараката", щото както споменаха доста колеги, че са ги задминавали с доста от над разрешените 80км/ч, така и аз мога да потвърдя: задминаван съм ВИНАГИ с повече от 80-се! В тая ситуация ДОРИ И 80-СЕ СА АДСКИ МНОГО!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Immortal написа:tomazo написа:Е трябва да си луд или идеот да тичаш в тунела срещу колите даже пълен идеотфиатче Браво 2.0
Коментар
-
Kay_ написа:Защо пропусксте и факта, че там на високото винаги е една идея по студено. При темп в сф за въпросния ден от 12-14. То там ще е бкло с едно 5 надолу. Демек някъде на границата дали да си с летни или зимни маратонки. А почти всички са били с летни. И ако е стара гумата и с 80-90 да са карали...Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Нека се замислим, че много от нас нарушават правилта ... АЗ също! Но си мисля, че мога да се справя и "УЖ" това ме оправдава, НО тъпотиите се случват адски бързо и когато не си подготвен става страшно. За съжаление има доста колеги по пътищата, които не знаят какво се случва и как да реагират. Наистина е така ... и като събереш "2 и 2" става мазало.В най-елементарни градски условия се случват идиотски глупости, та в това меле няма да стане ... най-жалкото е, че няма елементарна система за сигнализация: светофари, знаци, лампички и тн. ... не знам. Защото ак оимаше един чичка, който гледа монитора на ТОЗИ тунел би могъл мигновенно да подаде сигнал за авария и да намали блъснатите автомобили на 30 броя!Аз лично на магистралата, като видя повечко автомобили със светещи лампички /разбирай стоп светлини/ почвам да се услушвам ... най-малкото;!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Имаме колега, който е минал 15/петнайсе минути/ преди случката и той може да коментира температурата и настилката!п.п. два въпроса ... след първият за камерите: ЗАЩО КАТ ПУСНАХА ДВИЖЕНИЕТО В 02 ЧАСА? при условие, че дори Корейшо не може да си събере данните за толкова малко време! и третия въпрос: защо КАТ не питат, разпитват, търсят данни от шофьори преминали малко преди драмата в тунела?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
коцев написа:Случилото се в тунела още веднаж показва на яве ,че съвременните автомобили снабдени с най съвременни средства за бързо спиране пак не могат да ни спасят в такава ситуация.Демек никой да не лежи на тая кълка че автомобила му като е нов няма да има проблеми с него при екстрени ситуации.
Коментар
-
Jimy написа:Защото ак оимаше един чичка, който гледа монитора на ТОЗИ тунел би могъл мигновенно да подаде сигнал за авария и да намали блъснатите автомобили на 30 броя!Аз лично на магистралата, като видя повечко автомобили със светещи лампички /разбирай стоп светлини/ почвам да се услушвам ... най-малкото;!
Коментар
-
veselin10 написа:Kay_ написа:Защо пропусксте и факта, че там на високото винаги е една идея по студено. При темп в сф за въпросния ден от 12-14. То там ще е бкло с едно 5 надолу. Демек някъде на границата дали да си с летни или зимни маратонки. А почти всички са били с летни. И ако е стара гумата и с 80-90 да са карали...ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар