kluchar, като нямаш пари за актове, няма да нарушаваш закона. Глобите не са, за да се плащат, а за да направят нарушаването на закона скъпо удоволствие. За маслото може да се спори - като ги слушах, останах с впечатлението, че тия хора не могат да различат вода от масло на асфалт в подобни условия - тъмно и осветено с лампи. Факт е, че всички твърдят неща, които, като се погледне катастрофата, е много малко вероятно да са истина - кажете една причина да им се вярва за маслото - не ви ли прави впечатление, че версията за маслото се появи малко по-късно и започна да набира скорост - ей така хората изведнъж започнаха да си спомнят. Иначе е нормално да е омазано с масло - вижте как са се натресли с ниската скорост, с която всички твърдят, че карат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До къде я докарахме ---??
Collapse
X
-
коцев написа:Интересно как петдесет и втория автомобил е спрял без удари предния
Коментар
-
TIP написа:http://vbox7.com/play:69f77ea78b
Коментар
-
коцев написа:Тунела си е много добър.Щом за повече от години от както е направен не е имало такова чудо значи вината не е в тунела.Вероятно пак тунела виновен на оня дето вися с цистерната над моста.
Коментар
-
Immortal написа:TIP написа:http://vbox7.com/play:69f77ea78b
Коментар
-
То не само 52-я е спрял.Ето още един дето е внимавал какво се случва (от 1:56)http://www.vesti.bg/bulgaria/inciden...-6043525Щом един може значи и другите трябва да могат.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Жената му казва "Спри"! Отговора му е "НЕ МОГА". Това чухте ли го? Имаше предостатъчно време да спре. Или наистина е било разлято нещо, или е било хлъзгаво заради мръснотията. Ама чак толкова навътре в тунела да е мокро. А скъсаха се вчера да ни обясняват на нас тъпите шофьори че всичко е от несъобразена скорост. Искам сега да видя какво ще кажат .И не сте ли се се замисляли, да се нанижат 5-10 коли, ама 50?
Коментар
-
Този в клипа на trace, дето казва, че е имало разлято нещо още много преди тунела... ми няма как да е така, защото преди тунела е нагорнище, надолнището започва непосредствено пред входа на тунела.Течностите не текат "нагоре", освен ако не са се разливали от движеща се цистерна, разбира се. Което не го изключвам.Но пък аз гледах един катаджия в друг репортаж, който твърдеше, че няма нищо разлято на пътя. Разлетите масла вътре в тунела са следствие на катастрофата, а не причина.Иначе, да, имаше разлята много вода, поради обилния дъжд.Спирането им в тунела се затруднява допълнително, щото тунелът е под наклон (надолнище), и то повече от допустимото по норми.Доказвам с факти:"...Под най-високата точка на седловината е прокопан тунелът "Витиня" (първият от трите тунела в посока Варна), който се състои се от две тръби със сечение 86 м2 и дължина 1125 м всяка. От към София в тунела се навлиза на 928 м н.в. и се излиза от него на 880 м н.в. "48 м разлика в надморската височина за дължина 1125 м - това прави наклон от 4.3%А сега цитат от "Норми за проектиране на пътища":чл.26 (4) Надлъжните наклони в тунелите не могат да са по-големи от 4% при дължина на тунела до 1.5 км и по-големи от 2.5% при дължина на тунела над 1.5 км.
Коментар
-
nikolce написа:Дидо за този клип говоря:TIP написа:http://vbox7.com/play:69f77ea78b
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар