Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До къде я докарахме ---??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    До къде я докарахме ---??

    Какво ли още ни чака ? http://www.24chasa.bg/Article.asp?Ar...icleId=5034095
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    #2
    Сега КАТ казва че виновни са били шофьорите щото не спазвали правилата за движение карали много бързоАма като има разлив на дизел или масло как да спират Поне така говореха доста от присъстващите в инцидентаЛично на мене ми се е случвало теч на нафта от рейс и после не можах да си измия колата една седмица Продължих да карам принудих шофьора на автобуса да спре и му казах че тече .Нещо прави по него и след малко си продължи .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Всеки който е сбъркал търси причината другаде а не в него . Сутринта гледам по телевизията една кифла дето се оплаква че шофьори на автобуси я биле били на автобусното обръщало, че си спряла колата на аварийки и с това им попречила да се движат . Била и се повредила колата и отишла да си купи цигари и да се обади на брат си . Обаче до като я чакат я виждат да идва с боза и баничка в ръце . И кипнали тогава .Ами тя си е виновна . Ако действително колата е угаснала то тя трябваше да си стои при нея ,ще и помогнат хора да я избута настрани и да отпуши движението .Да ама колата си е изправна защото репортерката я попита как е потеглила после и кифлата направо си призна че колата е запалила и си е тръгнала .Та мисълта ми е че виновните винаги се изкарват прави . Колкото пъти съм минавал тия тунели и то със скорост 70-80км винаги е имало водачи да изпреварват всички ни със скорост около 100 че и повече .Но ето че кога да е все пак се случва непоправимото
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #4
        Писах го във Фейса, ще го напиша и тук: Какви са приоритетите на законодателя, при положение, че ако управляваш МПС без годишен ТП те глобяват 50 лв., а ако караш /даже и да не караш/ без ГО могат дори да те лишат от СУМПС? Карат се масово трошляци, позакърпени криво-ляво да не тропат и сме на пътя!Г-н Коцев, пак се изказвате неподготвен, като всички, които защитават тезата на "злата превишена скорост"! Вие бяхте ли там, видяхте ли какво стана или пак по инерция си пишем:"Видяхте ли, като карате бързо?" От превишена скорост да се нанижат две-три, максимум 15 коли, но 50!!??
        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

        Коментар


          #5
          По тоя случай нищо не съм написал . Написах че в тия тунели винаги колона от автомобили сме били изпреварвани от някой със скорост много голяма . И едно такова завъртване вътре в тунела и при сух асфалт пак може да стане мазало а не дай боже и пожар да лумне.
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #6
            Абе тъжна история. Кой виновен, кой не - почват се големите дебати. Факт е, че там ако караш с 80 в лява лента, винаги ще дойде някой на къси-дълги зад теб.
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #7
              Един час преди катастрофата един познат е минал от там и на БК му е показвало 2 градуса външна температура.Като нищо може да се е образувал тънък слой лед в тази ситуация.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Минавал съм поне 200-300 пъти през този тунел. Във всякакви условия, зиме , лете, студ, дъжд, сняг, лед... След 100-150м. тунела винаги е бил сух!!! Вижте снимките. Има нещо разлято и температурите не са падали под нулата, а вижте как лъщи всичко. Ама ще покрият истината, вярвайте! Избори идват! Мамка им!
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  veselin10 написа:
                  Минавал съм поне 200-300 пъти през този тунел. Във всякакви условия, зиме , лете, студ, дъжд, сняг, лед... След 100-150м. тунела винаги е бил сух!!!!
                  Подкрепям.....
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    #10
                    Аз лично съм на мнение, че 40-50 коли да се набият, най-вероятен проблем е била мъгла и шофиране с несъобразена скорост за видимостта.50 коли не минават ей така за 2 секунди и всички да са се ударили изведнъж.Защото ако си караш по магистралата, особено през деня, ако ще и с 200км/ч, то няма как да не се видят 30 коли напред в меле.Просто чисто подценяване на ситуацията, което често се среща в мъгла по магистрала.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Станалото жаистина е жалко, но съгласете се факт е че в последно време като че ли има засилено пристъствие сред шофьорите от рода Маклауд. Все повече кретени карат с несъоразена скорост и се мислят за безсмъртни, а факт е, че "ораните на реда" си подпират т****те в същото време.1. Не случайно има ограничение в тунелите 80 км./ч максимално допустима скорост - почти никой не го спазва.2. Не случайно преди тунелите има знак за забранено изправрване (друг е въпроса, че маркировката е с прекъсната линия), пак не се спазва3. Сутрин и вечер, ежедневно в София вече ми се случва, изчаквайки на светофар, да прелети някой друг ог далечен братовчед на Дънкан Маклауд, движеш се в насрещтната лента, с пуснати аварийни светлини ( означаващи, че му дават пълно предимство) и нареждащ се най-отпред на светофара, докато останалите балъци кротко си чакат ....4. В същото време, някакви дришльовци ми излизат на протест срещу криминализирането на незаконните гонки по уличната мрежа!!!! и аз трябва да се съобраявам с това??? WTF??? През цялото това време на малоумните катаджии, ако изрично не се обадиш да им подадеш сигнал, стоят някъде си се крият и се подпират или пък пият кафе на съседната бензиностанция, забавявайки се. Според мен проблема неможе да се реши нито бързо, нито лесно, защото е доста комплициран, започващ от манталитета на шофьорите, преминаващ през налагането на наказанията за нарушителите и се стигне до реализацията (откриването на извършителите и събирането на глобите). За съжаление, българина е изключително адаптивен и иновативен към измислянето на начин за заобикаляне на закона ( напр. шофирането с чудж номер или шофирането на т.н. фирмен автомобил, който е собственост на някое кухо дружество, собственост на бай-мангал - не плащаш нито глоби от камери, нито данъци). Та според мен трябва да се приемат драстични глоби за нарушенията на пътя ( като цяло, не само за превишена скорост), всички малоумни шапкари да илязат на улицата и за всяко нарушение, се свалят номерата - т.е. колата не може да бъде в движение докато глобата не бъде платена ( както е в Гърция). Ако се засече автомобил без номер по улиците да се движи в размите на следващия ден ( установява се с проверка), автомобила се спира от движение. За мен това са драстични мерки, които биха помогнали поне в начаклото за промяна на манталите и мисленето на всички шофьори. Въпроса е дали на някои от политиците му стиска да го приложи, за да може да бъде стартирана тази промяна.

                      Коментар


                        #12
                        veselin10 написа:
                        Минавал съм поне 200-300 пъти през този тунел. Във всякакви условия, зиме , лете, студ, дъжд, сняг, лед... След 100-150м. тунела винаги е бил сух!!! Вижте снимките. Има нещо разлято и температурите не са падали под нулата, а вижте как лъщи всичко. Ама ще покрият истината, вярвайте! Избори идват! Мамка им!
                        Знаеш че и аз съм го виждал тоя тунел не по - малко пъти от теб. Та затова ще те помоля да забележиш че винаги има вадички вода по стените му. Най вероятно се просмуква през камъните и бетона. В тунела винаги има влага, отделно тоя тунел специално е такова инжинерно недоразумение и от към наклон и от към завой вътре. Моля Данчо да се произнесе. Вземал съм го с вратите на страни точно в такова време и добре е беше нощно време е нямаше коли. И за капак ти трябват двама шофьори със стаж и опит само на паркинга на мола да набият спирачки и готово.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          veselin10 написа:
                          Минавал съм поне 200-300 пъти през този тунел. Във всякакви условия, зиме , лете, студ, дъжд, сняг, лед... След 100-150м. тунела винаги е бил сух!!! Вижте снимките. Има нещо разлято и температурите не са падали под нулата, а вижте как лъщи всичко. Ама ще покрият истината, вярвайте! Избори идват! Мамка им!
                          Знаеш че и аз съм го виждал тоя тунел не по - малко пъти от теб. Та затова ще те помоля да забележиш че винаги има вадички вода по стените му. Най вероятно се просмуква през камъните и бетона. В тунела винаги има влага, отделно тоя тунел специално е такова инжинерно недоразумение и от към наклон и от към завой вътре. Моля Данчо да се произнесе. Вземал съм го с вратите на страни точно в такова време и добре е беше нощно време е нямаше коли. И за капак ти трябват двама шофьори със стаж и опит само на паркинга на мола да набият спирачки и готово.
                          И аз много често съм забелязвал, че там дори лятно време, половината дясно платно е мокро. Имай в предвид, че съоръжението е около 40 годишно и не се потдържа по най - ефективния начин. На мен не ми се е случвало наклоните да ме изхвърлят настрани, но съм виждал да тръгват задници от раз. Караш ли с ограничението, освен да качиш бордюра и да се подпреш в стената няма какво друго да стане. Нз какво се е случило вчера, но е било сбор от много фактори. Както каза Бо е напълно възможно температурите да са били ниски, а 90% от колите все още са с летни гуми. При лигава повърхност и ако е имало (както казват) някакъв вид лубрикант разлят + скорост с 20-30км/ч по висока. Жалко е, че някакъв вид, предпазни мерки се взимат след като загинат хора. Не се мисли навреме, докато не стане белята. В случая говоря за чисто човешкия фактор. Когато си зад волана отговаряш както за твоя, така и за живота на другите.
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            #14
                            За мен най-логичното обяснение е, че камиона който е направил мазалото е имал някаква повреда с теч я на хидравлично масло, я на спирачна течност и за това е шибнал буса пред него, а другите са се изпързаляли после по нааканото.... Просто си разсъждавам...Аз лично съм имам само един инцидент в тези тунели... преди мнооого години с гуми със шипове на готин сняг като влезнах в тунела на сухо и се насрах. Не знам как излязох сух. Другите тунели ги минах с 15км в час...
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              те всички карали с 30-40 км/ч, пък щетите са все едно са се натресли със 100. С 40 съм се плъзгала по лед и колата спря след доста по-малко от 200 метра - бръщолевят глупости, щото нямат смелост да си признаят, че са карали като луди или са писали смс-и. Разбира се, че шофьорите са виновни - имало лед, мъгла - ми да карат по-бавно. проблемът е, че на пътя нямаме никаква, ама никаква култура. Оня един щях да натреса един на разклона от Кабиле - идиотът с има-няма 50-60 км/ч се натресе в най-лявата лента на магситралата да изпревари този пред него. После ми маха с ръце да ми казва, че било голяма работа, нищо не било станало.
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар

                              Working...
                              X